Clicky

detail-blog
سپتامبر 19, 2021

خانه هوشمند ایرانی

خانه هوشمند ایرانی (تجهیزات مدرن + ویدیو)

امروزه سیستم ها و دستگاه های خانه هوشمند بیش از هر زمان دیگری چشمگیر و فراگیر هستند. استفاده از یک سیستم هوشمند محدود به درخواست از الکسا برای گفتن آب و هوا یا پخش آهنگ نیست اکنون ، می توانید از دستگاه های هوشمند برای کباب کردن مرغ در مهمانی های خانوادگی استفاده کنید ، چراغ های اتاق نشیمن را هنگام تماشای فیلم خاموش کنید  یا کف خانه خود را جاروبرقی بکشید .

دستگاه های خانگی شما احساس راحتی را به شما منتقل می کنند ، اما همچنین می توانند کارهای جدی تری را انجام دهند ، مانند اینکه در زمان حضور در خارج از شهر به عنوان سیستم امنیتی خانه عمل می کنند . به عبارت دیگر ، آنها فقط برای سرگرمی نیستند و برخی از نیازهای اساسی را برآورده می کنند .

ارتباط با جهان اسمارت

شرکت جهان اسمارت مجری هوشمند سازی ساختمان و منازل و عرصه کننده لوازم هوشمند سازی ساختمان به صورت بی واسطه در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد و رضایت آنان را در بالاترین سطح کسب کند. این شرکت که یکی از شرکت های فعال در زمینه خانه هوشمند می باشد با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات در زمینه هوشمند سازی ساختمان و ادارات و خانه هوشمند در ایران تاسیس گردید و در این سالیان با تکیه بر تیم حرفه ای خود در تحقق هر چه  بهتر شعار این مجموعه که «صداقت و کیفیت و همراهی همیشگی است» را محقق نماید. برای مشاهده انواع وسایل اسمارت می توانید به فروشگاه جهان اسمارت مراجعه کنید .

خانه هوشمند ایرانی

تفاوت بین دستگاه های هوشمند و سیستم های هوشمند

قبل از اینکه وارد لیست خود شویم ، مهم است که شرایط خود را تعریف کنیم. یک سیستم هوشمند مرکز فرماندهی فراگیر است که محصولات شخصی شما را کنترل می کند مثل Alexa یا دستیار Google. در اصل ، سیستم هوشمند چیزی است که وقتی می خواهید اتفاقی بیفتد با آن صحبت می کنید. از طرف دیگر ، یک دستگاه یک محصول جداگانه است که به سیستم پاسخ می دهد مثل ، چراغهای Philips Hue یا Amazon Echo .

اکنون ، بیایید به لیست بهترین دستگاه ها و سیستم های خانه هوشمند 2021 بپردازیم ، بنابراین می توانید خودتان تصمیم بگیرید که کدام سیستم ها و محصولات زندگی شما را بهتر می کند. 

بهترین سیستم خانه هوشمند ایرانی

هنگامی که به دنبال خرید یک سیستم خانه هوشمند هستید ، بهتر است نقد ها و ادغام آن را بررسی کنید.

در حالی که نقد ها به شما نشان می دهد که این فناوری چقدر خوب یا بد است ، اطلاعات ادغام به شما نشان می دهد که در واقع می توانید سیستم خود را به چند محصول متصل کنید

همانطور که در حال تحقیق درباره ادغام ها هستید ، باید هر دستگاه هوشمندی را که قبلاً دارید و ممکن است با سیستم سازگار یا ناسازگار باشد ، در نظر بگیرید.امروزه اکثر سیستم های خانه هوشمند خوب از فناوری روز استفاده می کنند و لیستی طولانی از امکانات ادغام شخص ثالث را ارائه می دهند.به عنوان مثال ، Alexa آمازون و دستیار Google به ترموستات های هوشمند مانند Nest یا Ecobee متصل می شوند.

اگر همه دستگاه های شما به خوبی به هم متصل می شوند ، خوب کار می کنند و استفاده از آنها آسان است ، تجربیات خانه هوشمند شما بسیار روان تر اجرا می شود.

در اینجا چهار سیستم اصلی خانه های هوشمند وجود دارد که توصیه می کنیم.

تجهیزات خانه هوشمند ایرانی

1- Amazon Alexa

الکسا با بیش از صدها میلیون دستگاه سازگار ، بدون شک یکی از جامع ترین اکوسیستم های خانه های هوشمند موجود است. در حالی که به احتمال زیاد در مورد استفاده از الکسا به عنوان بلندگوی سازگار با محیط زیست شنیده اید (“الکسا ، امروز هوا چگونه است؟”) ، شاید ندانید که الکسا در حال حاضر در بسیاری از محصولات هوشمند دیگر ، از جمله ترموستات و تلویزیون هم به کار رفته است.

الکسا دسترسی و کنترل همه جنبه های خانه هوشمند شما را آسان می کند. شما می توانید از Alexa برای صحبت با برنامه هایی مانند Spotify استفاده کنید و به همین سادگی می توانید از آن بخواهید که چراغ ها را هم خاموش کند .از آنجا که اکوسیستم آمازون یکی از رایج ترین ها در صنعت است ، اگر لیست محصولات خانه هوشمند را نگاه کنید متوجه می شوید که اکثر آن ها به طور یکپارچه با Alexa ادغام می شوند ، از جمله محصولات ساخته شده توسط  Philips ، Samsung ، Nest ، Schlage و شیائومی . الکسا اکنون می تواند گاراژ شما را ببندد ، درهای شما را قفل کند و دمای خانه شما را تنظیم کند.برای اینکه بدانید آیا الکسا با دستگاه خاصی کار می کند یا خیر ، فقط به دنبال برچسب “Works with Amazon Alexa” باشید.

در نهایت ، توانایی الکسا برای ادغام و صحبت با اکثر دستگاه ها و برنامه های هوشمند دیگر او را به یکی از بهترین انتخاب ها برای خانه هوشمند شما تبدیل می کند.

خانه هوشمند در ایران

2- Google Assistant

اگر یک رقیب واقعی برای الکسا وجود داشته باشد ، این دستیار Google است. اگرچه Google Assistant از ادغام شخص ثالث کمتری برخوردار است ، اما به لطف مالکیت عمده گوگل بر فضای موتور جستجو ، اغلب می تواند به سوالات پاسخ دهد و دستوراتی را که Alexa نمی تواند انجام دهد ، کامل می کند.

Google Assistant دارای 92.9% دقت است در حالی که Amazon Alexa  دارای 79.8% است . در نهایت ، هنگامی که صحبت از نحوه صحبت کردن مردم به میان می آید ، Assistant برنده می شود. به عنوان مثال ، اگر Assistant “من این آهنگ را دوست ندارم” را در Spotify بشنود ، به آهنگ بعدی می رود ، در حالی که الکسا به سادگی به شما می گوید: “انگشت شست بالا و پایین در Spotify پشتیبانی نمی شود.” تفاوتهای کوچکی مانند این می تواند شما را به سمت Google سوق دهد ، زیرا اغلب از Alexa مفیدتر است.

Assistant همچنین می تواند با محصولات اکثر مارک های اصلی از جمله Philips ، Belkin ، August ، Nest و Xiaomi برنامه های محبوب مانند Spotify و Uber ادغام شود.

خانه های هوشمند ایرانی

3- Wink Hub

Wink Hub به عنوان “اولین هاب خانه هوشمند طراحی شده برای مصرف کنندگان اصلی” معرفی می شود. بر خلاف Alexa یا Wink ، Asisstant هیچ وفاداری به نام تجاری ندارد , به شما این امکان را می دهد که مارک های مختلف محصولات هوشمند را انتخاب کرده و آنها را به طور یکپارچه با یکدیگر ادغام کنید.

Wink Hub 2 از پروتکل های خانه هوشمند از جمله Bluetooth LE ، Kidde ، Lutron ClearConnect ، Wi-Fi ، Z-Wave و موارد دیگر پشتیبانی می کند. اگر به دنبال ایجاد یک خانه هوشمند کاملاً یکپارچه با لوازم آشپزخانه و دیوار همزمان هستید ، این ممکن است بهترین گزینه شما باشد. همچنین می توانید برنامه Wink Hub را دانلود کنید و فرمانهایی مانند  کلیدهای روشنایی یا درب پارکینگ را در حال حرکت از تلفن خود کنترل کنید  .

سیستم خانه هوشمند ایرانی

4- Samsung SmartThings Hub

این سیستم سامسونگ طیف گسترده ای از دستگاه های هوشمند از مارک های مختلف از جمله ترموستات های هوشمند ، روتر Wi-Fi ، لامپ ها و دستگاه های امنیتی را متحد می کند. کاربران دارای سیستم هوشمند یک هاب SmartThings که در دیوار نصب شده است دریافت می کنند هستند و می توانند از طریق برنامه SmartThings IOS یا Android به دستگاه های هوشمند متصل به هاب دسترسی کامل داشته باشند.

SmartThings Hub سامسونگ در چند سال گذشته محصولات هوشمند خود را افزایش داده است. در واقع ، مجموعه محصولات Hub شامل افزودن پلاگین SmartThing Wi-Fi ، SmartThings Lightbulb و SmartThings Cam است.

از طریق SmartThings Hub ، می توانید دستگاه های هوشمند سازگار را برای انجام اقدامات مختلف مانند روشن یا خاموش کردن هنگام ورود یا خروج از اتاق به کار ببرید . در حالی که می توانید دستورات صوتی را به هاب یا برنامه دیواری SmartThings بدهید ، همچنین می توانید آمازون الکسا یا دستیار Google را در سیستم ادغام کنید.

9 مورد از بهترین دستگاه های هوشمند خانه

1. بهترین بلندگو: Amazon Echo (نسل چهارم)

بهترین خانه هوشمند ایرانی

اگر به دنبال یک دستگاه نسبتاً مقرون به صرفه برای تامین نیازهای روزمره خود هستید ، احتمالاً نیازی به جستجوی بیشتر از Amazon Echo ندارید. بلندگو برای پخش موسیقی مورد علاقه شما ، برقراری تماس تلفنی یا ارسال پیام ، پاسخ دادن به سوالات و تنظیم زنگ هشدار به الکسا متصل می شود: “ساعت 6 عصر است ، وقت رفتن به کلاس تنیس است.” همچنین به سایر محصولات هوشمند در خانه شما متصل می شود ، بنابراین می توانید از آن به عنوان رابط بین خود و تلویزیون هوشمند خود استفاده کنید.

بلندگوها می توانند با صدای چند اتاق هماهنگ شوند و Echo دارای کنترل صدای پیشرفته است. با استفاده از Echo ، می توانید تلویزیون را روشن کنید ، پیتزا سفارش دهید و لیستی از کارهای که باید انجام شود را ایجاد کنید بدون اینکه صندلی خود را ترک کنید

2. بهترین چراغ ها: Philips Hue

برند ایرانی خانه هوشمند

لامپهای Philips Hue به شما این امکان را می دهد که هم شدت نور-پر رنگ بودن یا کم رنگ بودن نور -و هم نور چراغ های خود را کنترل کنید. می توانید بر اساس حالات خاصی که دارید نور را تغییر دهید (به عنوان مثال تم “انرژی را” در اپلیکیشن برای اتاق خاصی که در آن هستید انتخاب کنید ، یا آن را با موسیقی خود همگام سازی کنید). همچنین می توانید زنگ هشدارهای هماهنگ با رنگ را تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که هر روز صبح در یک اتاق خواب صورتی روشن از خواب بیدار می شوید.

این سیستم روشنایی که در انواع تکی و پکیج کامل در بازار عرضه شده است با اکثر سیستم های خانه هوشمند کار می کنند و می توان آنها را انعطاف پذیرترین گزینه دانست. اگر مدلی دارای رنگ های مختلف است را نمی خواهید ، می توانید Philips Hue سفید رنگ را نیز خریداری کنید.

3. بهترین سوئیچ نور: TP-Link HS220

خانه هوشمند ساخت ایران

لامپ های فیلیپس Hue و چراغ های هوشمند مشابه فوق العاده و بدون زحمت هستند – تا زمانی که کسی کلید چراغ را روشن نکند ، در این صورت لامپ های شما کار نمی کنند تا آن را به حالت قبلی برگردانید.

 برای سهولت در استفاده ، خرید کلید لمسی را در نظر بگیرید که می توانید آنها را از طریق تلفن یا خانه هوشمند خود کنترل کنید و دیگر فرقی نمی کند که دکمه کلید بالا یا پایین باشد . با استفاده از برنامه Kasa ، می توانید صحنه ها و اقدامات هوشمند ایجاد کنید – به عنوان مثال ، ممکن است به برنامه بگویید که “تماشای فیلم در طبقه پایین” ، و سوئیچ ها به طور خودکار تمام چراغ های طبقه بالا را خاموش می کنند.

TP-Link HS220 با Amazon Alexa و Google Assistant کار می کند ، اما اگر در درجه اول از Apple HomeKit ، Wink یا سیستم هوشمند دیگری استفاده می کنید ، باید گزینه های دیگری را در نظر بگیرید.

4. بهترین ترموستات: ترموستات هوشمند Ecobee

خانه هوشمند ایران

Ecobee به شما امکان می دهد دمای هوا را با دستورات صوتی کنترل کنید ، اما برخلاف سایر ترموستات های هوشمند ، خودش به عنوان بلندگوی آمازون هم عمل می کند (نه اینکه فقط با بلندگوی آمازون کار کند) ، بنابراین می تواند بسیاری از کارهایی را که الکسا یا دستیار شما می تواند انجام دهد را  انجام می دهید ، از جمله پخش موسیقی ، خرید و کنترل سایر دستگاه ها. البته ، اگر از قبل دارای بلندگوی هوشمند هستید ، ممکن است بخواهید گزینه ترموستات ارزان تری را در نظر بگیرید.

Ecobee یکپارچه با برنامه ها و سایر اکوسیستم های خانگی مانند Alexa یا Apple HomeKit ادغام می شود. بعلاوه ، می تواند به جای اتاقی که در آن نصب شده است ، اتاقی را که در آن هستید را هم کنترل کند.

5. بهترین امنیت: NetGear Arlo Q

خانه هوشمند ایرانی

در حالی که برخی از دستگاه های هوشمند بیشتر برای راحتی و سرگرمی هستند ، NetGear Arlo Q یک ابزار واقعاً مفید برای امنیت خانه است. NetGear Arlo Q فیلم و صدا با کیفیت بالا ضبط می کند و حتی تصاویر با کیفیت استثنایی از افراد در تاریکی هستند هم تولید می کند.

می توانید شخصی سازی کنید که آیا دوربین شما به طور خودکار زمانی که در خانه نیستید ضبط کند یا آن را بر اساس زمان بندی از پیش مشخص کردید تنظیم کنید. در حالی که از نظر قیمت گران تر است ، هفت روز پشتیبان گیری از ویدئو و صدا را به صورت رایگان ارائه می دهد و در مقایسه با برخی دیگر از سیستم های امنیتی هوشمند ، سرمایه گذاری ارزشمندی است .

6. بهترین گریل: Char-Broil Digital Electric Smoker ، Deluxe

تجهیزات خانه هوشمند ایرانی

هرکسی که مرتباً کباب درست می کند ، سختی آن را می داند – اگر دستگاه کباب پز در حیاط باشد برای بررسی گوشت باید مرتبا داخل و خارج از خانه شوید ، به این امید که درجه حرارت به اندازه کافی گرم باشد اما استیک شما را نسوزاند ، و در صورت لزوم ذغال سنگ یا مایعات سبک تر اضافه کنید.اما این ابزار اسمارت همه این موارد را کنترل می کند ، هنگامی که کوره بیش از حد گرم می شود ، دمای داخلی گوشت و زمانی که گوشت یا ماهی شما کاملاً پخته می شود دستگاه به شما یک پیام بر روی تلفن همراهتان ارسال می کند. فضای آشپزی 725 اینچی مربعی و چهار قفسه داخلی کرومی به شما امکان می دهد مواد غذایی بزرگ و کوچک را کباب کنید

7. بهترین خروجی: ConnectSense Smart Outlet

دستگاه های خانه هوشمند ایرانی

یک پریز هوشمند می تواند به شما در کنترل حتی اساسی ترین لوازم خانگی نیز کمک کند. در هنگام نصب اولیه ، دستگاهی را که به برق متصل می شود مشخص می کنید تا بتوانید عملکرد آن را از طریق برنامه کنترل کنید. یک تغییر کوچک مانند این می تواند تغییر بزرگی در خانه شما ایجاد کند.

8. بهترین جاروبرقی: Ecovacs Deebot N79S

وسایل خانه هوشمند ایرانی

من شخصاً مایل به پرداخت هزینه بسیار زیاد برای هر دستگاهی هستم که بتواند کف خانه من را برای من جارو کند ، اما با یک هزینه کم ، Ecovacs Deebot N79S یک معامله بسیار چشمگیر است. این دستگاه با سیستم های خانه هوشمند و سایر برنامه ها ادغام می شود ، گزینه فرمان دستی را ارائه می دهد و سطوح را به طرز شگفت آوری تمیز می کند. همچنین عمر باتری طولانی دارد. 

9. بهترین تلویزیون: تلویزیون هوشمند ال جی

سیستم خانه هوشمند ایرانی

ال جی جزو اولین برند هایی بود که در زمان تولید وسایل اسمارت و به عنوان یک شرکت خانه هوشمند قابلیت اتصال Alexa و Google Assistant را در تلویزیون های هوشمند خود ارائه کرد. با یک تلویزیون هوشمند ، می توانید سرویسهای پخش خود مانند Netflix و Hulu ، جعبه کابل خود و سایر دستگاههای ویدئویی را در یک جا متصل کنید. بسیاری از تلویزیون های هوشمند ، مانند سایر محصولات LG ، قابلیت کنترل صدا را نیز ارائه می دهند که به شما امکان می دهد از تلویزیون بخواهید فیلم یا نمایش را جستجو کند. اگر به تازگی در حال توسعه خانه هوشمند خود هستید و فقط به دنبال یک تلویزیون هوشمند اولیه با ادغام خدمات اصلی پخش جریانی هستید ، می توانید یک تلویزیون LG با قابلیت های 4K ، دستیار Google و Alexa با قیمت 479.99 دلار خریداری کنید.

ویژگی های بهترین خانه هوشمند ایرانی چیست ؟

قیمت : یکی از مواردی که در زمان استفاده از برند ایرانی خانه هوشمند باید در نطر داشته باشید این است که با وجود این که هزینه تجهیزات ایرانی نسبت به تجهیزات خارجی کمتر است ، کیفیت و امکانات وسایل ایرانی در سطح نمونه های خارجی خود می باشد .

ظاهر : در زمان انجام پروژه صفر تا صد هوشمند سازی ساختمان بیشترین چیزی که در زمان خرید تجهیزات به چشم می آید ظاهر آن است و وسایلی که ظاهری زیبا و مدرن و شیک دارند فروش بیشتری هم دارند و می توان گفت که محصولات ایرانی در این زمینه عملکرد خوبی داشتند و در تولید هر یک از اجزای محصولات ظرافت و دقت به کار رفته است و با نمونه های خارجی در رقابت هستند .

پشتیبانی خانه هوشمند ایرانی پشتیبانی : تجهیزات خانه هوشمند ایرانی دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسبی هستند و نسبت به محصولات خارجی که با وجود تحریم ها پشتیبانی مناسبی ندارند گزینه خوبی می باشند . پس اگر از تجهیزات ایرانی استفاده کنید و دچار مشکلی شوید از طریق ارتباط با تیم پشتیبانی در سریع ترین زمان راهنمایی لازم را دریافت خواهید کرد

نظرات کاربران

  • من در شیراز زندگی میکنم میخواستم بدونم آیا در شهر شیراز هم کار هوشمند سازی منازل انجام میشه ؟

    • امروزه هوشمند سازی طرفداران زیادی پیدا کرده و در اکثر شهر ها از جمله تهران ، اصفهان ، شیراز و مشهد شرکت های زیادی وجود دارند که در این زمینه در حال فعالیت هستند و پروژه های زیادی در دست دارند .

    دیدگاهی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

    بستن

    کالاها

    دسته بندی ها

    • ورود با پیامک
    • ورود با رمز
    Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
    • تصویر
    • امتیاز
    • قیمت
    • موجودی
    • موجودی
    • وزن
    • طول
    • اطلاعات
    Click outside to hide the comparison bar
    مقایسه