Clicky

محصولات خانه هوشمند

زنگ درب خانه

مهم ترین قسمت در زمان هوشمند سازی صفر تا صد خانه ، زنگ است به کمک زنگ هوشمند زمانی که شخصی به درب خانه می رسد این سیستم یک اعلان به صاحب خانه ارسال می کند.این پیام زمانی که زنگ فشرده می شود یا هنگامی که سنسورها حضور شخص را احساس می کنند فرستاده می شود.یکی از مزایای این دستگاه این است که صاحب خانه هوشمند به وسیله تلفن همراه می تواند با شخصی که مقابل زنگ است صحبت کند یا حتی می تواند با گوشی خود در را باز کند.

ترموستات

به کمک ترموستات می توان دمای خانه را کنترل کرد.این دستگاه به کاربر این اجازه را می دهد که دمای خانه را در طول روز برنامه ریزی کند به همین دلیل میزان استفاده از سیستم گرمایش و سرمایش کاهش پیدا می کند.این دستگاه به اینترنت متصل می شود به همین دلیل از طریق لپ تاپ یا تلفن قابل کنترل شدن است.بعضی از مدل های ترموستات هوشمند دمای داخل و خارج از خانه را ثبت می کنند یا اگر فیلتر هوا احتیاج به تعویض داشته باشد به صاحب خانه خبر می دهد.

اسپیکر

اسپیکر هوشمند یک نوع از اسپیکر و دستیار صوتی است.از طریق این اسپیکرها که به وای فای متصل می شوند  می توان سایر وسایل خانه را کنترل کرد.این اسپیکر قابلیت پاسخگویی به پرسش های شما را دارد به طور مثال می تواند آب و هوا را به شما اطلاع دهد یا برنامه روزانه را به شما یاداوری کند.این اسپیکرها در رنگ ها و اندازه های مختلف عرضه شده اند و بعد از یکبار تشخیص صدای شما فرمان هایی که بگویید را انجام خواهند داد

دوربین امنیتی

دوربین هوشمند که شامل دوربین امنیتی و دوربین کودک می شود که به وسیله این دوربین ها می توان فعالیت های اطراف خانه  یا فضای داخلی خانه را کنترل و نظارت کرد این دستگاه ها از طریق وای فای به اینترنت متصل می شوند.با نصب این دستگاه ها می توانید به صورت زنده تصاویر را مشاهده کنید ، زمانی که خارج از خانه هستید در صورت هرگونه حرکتی به شما یک اعلان فرستاده می شود و حتی این دوربین ها قابلیت ضبط تصاویر را هم دارند .

برند محصولات خانه هوشمند

Nest

nest یک برند زیر مجموعه گوگل است که برای بازاریابی و فروش محصولات خانه هوشمند از جمله ترموستات ، تشخیص دهنده دود و سیستم امنیتی خانه هوشمند مانند زنگ درب و دوربین امنیتی استفاده می شود . محصولات این شرکت ظاهر زیبایی دارند و به  خوبی کار می کنند اما به همان نسبت هزینه محصولات تقریبا بیشتر از سایر برند ها می باشد

Amazon

یکی از محصولات پرفروش شرکت آمازون دستگاه الکسا است که یک دستیار صوتی می باشد . راه اندازی آ« بسیار راحت است برای این که این دستگاه شروع به کار کند کافی است الکسا را به شبکه اینترنت متصل کنید و سایر وسایل هوشمند را با آن وصل کنید بعد از این کار به وسیله الکسا و فقط با صحبت کردن وسایل را کنترل کنید .

Ecobee

یکی از برند های موفق در زمینه خانه های هوشمند ،شرکت کانادایی ecobee است که به تازگی چند محصول را که بسیار تاثیرگذار بودند عرضه کرده است.یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت شامل ecobee3 lite می شود که یک ترموستات با کنترل از طریق صدا است که پرفروش ترین محصول نیز می باشد.

Tuya Smart

Tuya Smart در حال حاضر رشد سریعی داشته و به یکی از رهبران حال حاظر بازار تبدیل شده است و دارای طیف گسترده ای از محصولات اینترنت اشیا می باشد این محصولات شامل ربات جاروبرقی ، بهترین قفل هوشمند ، لوازم آشپزخانه و سنسورهای اسمارت می باشد . تمامی محصولات توسط alexa ،google home پشتیبانی می شوند.

Philips hue

philips hue انواع چراغ های اسمارت ارائه می کند که برای دکور هر خانه ای مناسب است .این چراغ ها به وسیله تلفن همراه و از طریق بلوتوث و وای فای قابل کنترل هستند . این چراغ ها قابلیت شخصی سازی دارند یعنی متناسب با دکوراسیون خانه می توانید رنگ نور چراغ ها  را تغییر دهید و به دلیل نصب راحتی که دارد بین مردم بسیار پرطرفدار است .

Apple HomeKit

از چراغ ها و لامپ ها تا قفل ها ،سنسور های حرکت ،پریزها ، سوئیچ ها و ترموستات ها  Apple HomeKit ثابت کرده است که یکی از فروشگاه های بزرگ IoT است البته برای کابران اپل.باید ذکر کرد که برای استفاده از HomeKit باید حتما دستگاه های اسمارت اپل مانند ایفون یا ایپد را که اخرین نسخه ios را دارند باید داشته باشید

Xiaomi

Mi Home تنها برنامه ای است که محصولات خانه هوشمند شائومی را مدیریت می کند. Mi Home برای مدیریت و برقراری ارتباط با دستگاه ها و برای اتصال آنها به شبکه و  اتصال به یکدیگر از Wi-Fi و بلوتوث استفاده می کند از تجهیزات این برند می توان روشنایی ، سنسورها و تصفیه هوا را نام برد .

Wink

wink یک برند آمریکایی می باشد به تولید لوازم خانه هوشمند مشغول است . تمام محصولات این شرکت از طریق یک برنامه موبایلی قابل کنترل شدن هستند و لازم نیست برای هر وسیله برنامه جدا نصب شود . از محصولات این شرکت می توان به سنسور حرکتی ، سیستم روشنایی هوشمند ، سیستم حفاظتی را نام برد .

قیمت محصولات هوشمند سازی

در هر فروشگاه خانه هوشمند شما می توانید مجموعه ای از وسایل و تجهیزات مدرن ساخت ایران یا برند های بین المللی را مشاهده کنید و همچنین  می توانید برای هر برند یک لیست قیمت محصولات درست کنید و با مقایسه هزینه ها تصمیم بگیرید محصولات کدام یک از شرکت های فعال در زمینه هوشمند سازی برای شما به صرفه تر خواهد بود در اینجا تعدادی از محصولات برند های مختلف به همراه قیمت ذکر شده اند که در پایین می توانید مشاهده کنید.

Nest

این شرکت محصولات متنوعی را عرضه می کند و برای آشنایی با  قیمت هوشمند سازی ساختمان با این برند چند نمونه را می توانیم مثال بزنیم . برای خرید ترموستات این برند حدود  6 میلیون و وای فای آن نزدیک 3 میلیون باید هزینه کنید .

Philips hue

این شرکت چراغ های متفاوتی را عرضه کرده است که شامل رنگ های مختلف می شودهر لامپ  1 میلیون می باشد و یک پکیج کامل که شامل 3 لامپ و ریموت کنترل است هزینه ای معادل 4 میلیون خواهد داشت.

Amazon

دستیار صوتی الکسا در مدل های مختلفی و رنگ های متنوع عرضه شده است که قیمت هر کدام  از نسل های الکسا با یکدیگر متفاوت است برای مثال نسل سوم الکسا از قیمت 2 میلیون شروع می شود و هر چقدر مدل پیشرفته تر باشد قیمت هم افزایش پیدا می کند.

ecobee

از محصولات این شرکت می توان ترموستات نام برد که قیمتی حدود 4 میلیون دارد و  به پک سنسور در و پنجره می توان اشاره کرد که قیمتی نزدیک به 2 میلیون دارد.

Xiaomi

قیمت تصفیه کننده هوای شیائومی حدود 6 میلیون می شود و یک دوربین امنیتی که به وای فای متصل می شود و تشخیص صدا و حرکت دارد قیمتی معادل 1 میلیون و نیم خواهد داشت.

هزینه خانه هوشمند

اگر بخواهیم هزینه کلی هوشمند سازی برای یک خانه سه خوابه را به طور میانگین حساب کنیم به این صورت خواهد شد که اگر برای هر اتاق و نشیمن یک سیستم الکسا نصب کنیم 11 میلیون خواهد شد.این خانه به صورت حدودی 47 لامپ لازم دارد و اگر روشنایی فیلیپس استفاده کنیم هزینه این کار 43 میلیون خواهد شد.در مرحله بعدی زنگ در ویدیویی نصب می شود که شامل دوربین و اسپیکر و میکروفون می باشد که معادل 3 میلیون خواهد بود.و اگر ترموستات ، سیستم هشدار ، دوربین امنیتی ، ربات جارو برقی و پرده هوشمند را هم در نظر بگیریم هزینه کلی 345 میلیون خواهد شد.

فروش محصولات خانه هوشمند
محصولات خانه هوشمند

پرسش های متداول

بسته به این شما محصولات کدام شرکت را برای خانه خود استفاده کنید هزینه متفاوت خواهد بود و هر چقدر برند تجهیزات معروف تر باشد هزینه بیشتری باید بپردازید

اگر بخواهید در یک خانه تمامی محصولات مانند زنگ در،روشنایی،سیستم گرمایش و سرمایش را از برند هایی مانند فیلیپس و شیائومی به کار ببرید هزینه ای نزدیک به 400 میلیون باید در نظر داشته باشید

شرکت های فعال در زمینه هوشمند سازی ساختمان ها می توانند نماینده رسمی برند g4 یا نمایندگی رسمی برند Queeclink یا  نماینده بسیاری از برند های بین المللی باشند

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه