Clicky

کلید لمسی هوشمند

کلید لمسی چیست؟

این محصول نسل جدیدی از کلیدهای روشنایی است که با لمس انگشت خاموش یا روشن می شوند . همچنین این محصول به دلیل طراحی زیبا و مدرنی که دارند در میان مردم بسیار محبوب شده اند زیرا علاوه بر زیبایی و ظاهر خاصی که دارند در بهبود کیفیت زندگی نیز تاثیر گذار هستند.به کمک این وسیله می توانید مصرف برق را مدیریت کنید و از هدر رفتن انرژی و هزینه های اضافی جلوگیری نمایید.در ابتدا ممکن است قیمت کلید لمسی هوشمند زیاد به نظر برسد اما با مقایسه مزایایی که نسبت به مدل های سنتی دارد می توان گفت بسیار به صرفه هستند.

جنس رویه

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید این دستگاه تاچ باید به آن دقت کنید جنس رویه است . رویه از مواد مختلفی می تواند ساخته شود . بعضی از شرکت ها از پلکسی (نوعی پلاستیک فشرده شفاف) استفاده می کنند و بعضی دیگر از شیشه کریستال برای رویه استفاده می کنند . پلکسی نسبت به کریستال فرآیند تولید راحت تری دارد و در برابر شکستن مقاوم تر است ولی باید به این نکته هم توجه کرد که رویه کریستالی زیبایی بیشتری دارد و در برابر خش افتادن مقاوم است درحالی که رویه پلکسی حتی با دستمال کشیدن هم به راحتی خش می افتد و همین مسئله باعث می شود این وسیله زیبایی خود را از دست بدهد . در اخر باید ذکر کرد که برخی از شرکت ها اقدام به تولید کلید تاچ با رویه چوبی هم کرده اند که این رویه نیز ظاهری جذاب دارد و می توان گفت که جنس رویه در قیمت کلید هوشمند روشنایی تاثیر زیادی دارد.

مزایا استفاده از کلید لمسی

کنترل شدن سیستم روشنایی

طول عمر بیشتر نسبت به مدل سنتی

امکان نصب در انواع ساختمان های مسکونی و اداری

عدم برق گرفتگی و ایمنی بیشتر

امکان کنترل از طریق برنامه نصب شده در گوشی

سهولت در نصب و اجرا

کلید تاچ هوشمند و غیر هوشمند

کلید اسمارت را می توان جایگزینی برای مدل های سنتی در نظر گرفت که در همان قوطی های معمولی نصب می شوند و علاوه بر تک و دو پل می توانند 3 پل یا 4 پل نیز باشند . زمانی این محصول را اسمارت می گوییم که  از طریق بیسیم یا باسیم دستورات را دریافت کند به طور مثال در سوییچ تاچ با وای فای دستورات از طریق امواج دریافت می شود و سیستم روشنایی هوشمند متصل به آن روشن می شود . در مدل غیر هوشمند این تفاوت وجود دارد که از طریق لمس چراغ ها کنترل می شوند و تنها تفاوتی که با کلید های سنتی دارند ظاهر لوکس و مدرن آن ها است و معمولا در آن از پنل های شیشه ای استفاده می شود.

مقایسه کلید هوشمند و غیر هوشمند

قیمت کلید لمسی هوشمند

از نظر ظاهر و سایز این دو هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و نمی توان تشخیص داد کدام کلید لمسی هوشمند وای فای است و کدام معمولی زیرا عموما دارای سایز استاندارد هستند . از نظر قیمت در بیشتر موارد قیمت هوشمند سازی خانه با مدل اسمارت بالاتر از مدل معمولی است اما ممکن است یک کلید تاچ معمولی به دلیل بالا بودن کیفیت ساخت از یک مدل هوشمند قیمت بیشتری داشته باشد.نوع معمولی این وسیله کارایی زیادی به غیر از لمسی بودن ندارد در حالی که مدل اسمارت آن را می توان توسط موبایل کنترل کرد و ممکن است شرکت سازنده امکانات بیشتری را در آن ایجاد کرده باشد.

ویژگی های کلید لمسی

برند های مطرح

امروزه شرکت های زیادی اقدام به تولید کلید هوشمند روشنایی کرده اند.هر از کدام شرکت های سازنده سعی می کنند جدید ترین فناوری ها را در محصولات خود قرار دهند به طوری که می توان گفت بهترین کلید لمسی هوشمند باید بتواند علاوه بر روشن و خاموش کردن چراغ ها دیگر وسایل الکتریکی مانند پرده برقی و سیستم صوتی هوشمند را هم کنترل کند.به شما توصیه می کنیم برای خرید کلید هوشمند اصل به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید تا علاوه بر خرید کالای باکیفیت درباره ی روش کار و نصب این محصول از متخصصان فنی راهنمایی های لازم را دریافت کنید. در پایین تعدادی از شرکت های تولیدکننده این محصول پرطرفدار را می توانید مشاهده کنید.

نصب و راه اندازی

شما چه در زمان ساخت خانه و چه در خانه قدیمی می توانید این محصول را نصب کنید . اگر خانه شما ساخته شده است کافی است کلید سنتی خود را با نوع هوشمند آن عوض کنید و به وسیله گوشی موبایل خود برنامه مربوطه را نصب کنید و از طریق برنامه آن را شناسایی کنید بعد از این کار شما قادر خواهید این وسیله را از طریق موبایل خود چه در محیط خانه چه خارج از آن کنترل کنید . اگر خانه شما در حال ساخت است همان مراحلی که گفته شد را باید طی کنید با این تفاوت که دیگر احتیاجی به تعویض کلید سنتی نخواهید داشت.در ادامه می توانید ویدیو مربوط به آموزش نصب کلید تاچ هوشمند در قوطی برق معمولی را مشاهده کنید و این کار را به راحتی و در کمترین زمان انجام دهید

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه