Clicky

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها خدمات
  • نویسنده seoManager
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
نوامبر 18, 2022

نمایندگی فروش تجهیزات خانه هوشمند

در بحث نمایندگی فروش تجهیزات خانه هوشمند یا همان اسمارت هوم، توجه به دامنه مسئولیت یک شرکت اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر جهان اسمارت به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های فعال شرکت‌های فروش تجهیزات، به شما این امکان را می‌دهد که انواع سخت‌افزارها و تجهیزات درجه یک و استاندارد بازارهای جهانی را به‌راحتی از طریق این نمایندگی فروش تهیه کنید. علاوه‌برآن، نمایندگی تجهیزات خانه هوشمند در زمینه نصب، راه‌اندازی و تعمیرات نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.

ساختمان‌های هوشمند همچنین می‌توانند به شبکه هوشمند متصل شوند. در اینجا، اجزای ساختمان هوشمند و شبکه برق می‌توانند به یکدیگر «صحبت کنند» و «گوش دهند». با استفاده از این فناوری، توزیع انرژی را می‌توان به طور مؤثر مدیریت کرد، تعمیر و نگهداری را می‌توان فعالانه انجام داد و قطع برق را می‌توان سریع‌تر پاسخ داد. برخی از تجهیزات هوشمند نیاز به سرویس و بررسی‌های دوره‌ای و یا حتی سالانه دارند. اعطای نمایندگی خانه هوشمند به برندها و لیبل‌های ایرانی باعث شده است که این شرکت‌ها بیش از هر زمانی، گستردگی بیشتری را در بازار ایران در اختیار بگیرند. محصولات با بهترین کیفیت عرضه شده، می‌توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آن‌ها نیز استفاده کنید.

اعطای نمایندگی خانه هوشمند

اعطای نمایندگی خانه هوشمند

اعطای نمایندگی به شرکت‌های عرضه محصولات خانه هوشمند باعث می‌شود که اعتماد به این برندها و لیبل‌ها آسان‌تر شود. در حال حاضر جهان اسمارت پذیرای نمایندگی خانه هوشمند در ایران است. این شرکت با برندهای معروف خارجی زیادی قراردادهای تجاری منعقد کرده است و به‌عنوان یک شرکت گارانتی معتبر و همین‌طور نمایندگی خدمات پس از فروش شناخته می‌شود.

خانه هوشمند محل سکونتی است که از دستگاه‌های متصل به اینترنت برای امکان نظارت و مدیریت از راه دور وسایل و سیستم‌ها مانند روشنایی و گرمایش استفاده می‌کند.

فناوری خانه هوشمند که اغلب به آن اتوماسیون خانگی یا domotics نیز گفته می‌شود (از لاتین Domus به معنی خانه)، امنیت، راحتی، راحتی و بهره‌وری انرژی را برای صاحبان خانه فراهم می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد دستگاه‌های هوشمند را کنترل کنند، اغلب توسط یک برنامه خانه هوشمند بر روی آنها. گوشی هوشمند یا سایر دستگاه‌های تحت شبکه بخشی از اینترنت اشیا (IoT)، سیستم‌ها و دستگاه‌های خانه‌های هوشمند اغلب با همکار می‌کنند، داده‌های مصرف مصرف‌کننده را بین خود به اشتراک می‌گذارند و اقدامات را بر اساس ترجیحات صاحب‌خانه خودکار می‌کنند.

بسیاری از شرکت‌ها چه در داخل ایران و چه به‌عنوان نمایندگی یک لیبل خارجی در حال حاضر دارای نمایندگی‌های رسمی و فعال در بازار ایران هستند. البته تاریخچه محصولات هوشمند نیز نهایتاً از سال 2012 میلادی شروع می‌شود. جایی که اینترنت نقش مهمی تری را در زندگی هرکدام از ما ایفا کرد. در سال 2012، شرکت SmartThings کمپین Kickstarter را راه‌اندازی کرد و 1.2 میلیون دلار برای تأمین مالی سیستم خانه هوشمند خود جمع‌آوری کرد. پس از تأمین مالی اضافی، این شرکت در آگوست 2013 وارد بازار شد و در سال 2014 توسط سامسونگ خریداری شد.

اخیراً، شرکت‌هایی از جمله آمازون، اپل و گوگل، محصولات خانه هوشمند و پلتفرم‌های domotics خود را منتشر کرده‌اند، از جمله Amazon Echo، Apple HomeKit و Google Home.

پذیرش نمایندگی فروش محصولات هوشمند

پذیرش نمایندگی فروش محصولات هوشمند

فناوری‌های خانه هوشمند در طول 2 سال اخیر بیش از هر زمانی موردتوجه قرار گرفته است، نمایندگی‌های فروش تجهیزات خانه هوشمند نیز هرکدام سعی می‌کنند باعرضه محصولات گسترده تر، بخش وسیع تر و مهم تری از بازار را در اختیار بگیرند. تجهیزات بیشتری را بفروشند و بتوانند موفقیت های برجسته تری را در این زمینه کسب کنند. موضوع مهم در مورد پذیرش نمایندگی فروش محصولات هوشمند این است که در درجه اول، برند به خوبی شناسایی شده، محصولات آن مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت قیمت با لیبل های جهانی مقایسه شود.

بسیاری از همان فناوری‌های هوشمند مورد استفاده در خانه‌های هوشمند در ساختمان‌های هوشمند از جمله روشنایی، انرژی، گرمایش و تهویه مطبوع، و سیستم‌های امنیتی و دسترسی به ساختمان استفاده می‌شوند.

به‌عنوان‌مثال، یک ساختمان هوشمند می‌تواند هزینه‌های انرژی را با استفاده از حسگرهایی که تعداد ساکنان یک اتاق را تشخیص می‌دهند، کاهش دهد. دما می‌تواند به طور خودکار تنظیم شود، اگر حسگرها اتاق کنفرانس کامل را تشخیص دهند، هوای خنک را روشن می‌کند، یا اگر همه افراد در دفتر برای یک روز به خانه رفته‌اند، گرما را کاهش می‌دهد. وقتی صحبت از پذیرش نمایندگی فروش محصولات هوشمند می‌شود، می‌توان گفت که با انتخاب یک برند که گارانتی و خدمات پس از فروش دارد، ریسک بروز مشکل به‌مراتب کم‌تر می‌شود. هنگامی که شرکت اتوماسیون خانگی Insteon در سال 2005 وارد صحنه شد، فناوری را معرفی کرد که سیم‌کشی الکتریکی را با سیگنال‌های بی‌سیم ترکیب می‌کرد. پروتکل‌های دیگر، از جمله Zigbee و Z-Wave، از آن زمان برای مقابله با مشکلات مستعد X10 پدیدار شدند. این لیبل‌ها کم‌کم در ایران نیز شناخته شده و هنوز هم جز مهم‌ترین و گسترده‌ترین دسته‌بندی‌های فعالیتی بر مبنای پروتکل‌های خانه هوشمند شده‌اند.

همکاری در فروش محصولات هوشمند

همکاری در فروش محصولات هوشمند

می‌توان گفت که تجهیزات خانه هوشمند در سال 2022 میلادی، بیش از هر زمانی در بازار به فروش می‌رسند. نمایندگی جهان اسمارت به‌عنوان یک مرکز همکاری در فروش محصولات هوشمند، به شما امکان انتخاب طیف وسیعی از کالاها را می‌دهد. یعنی کل یک پروژه خانه هوشمند توسط این مجموعه به‌راحتی راه‌اندازی می‌شود.

تقریباً در هر جنبه‌ای از زندگی که فناوری وارد فضای خانگی شده است (لامپ‌ها، ماشین ظرفشویی و غیره) جایگزینی برای خانه هوشمند معرفی شده است:

تلویزیون‌های هوشمند به اینترنت متصل می‌شوند تا از طریق برنامه‌هایی مانند ویدئو و موسیقی درخواستی به محتوا دسترسی داشته باشند. برخی از تلویزیون‌های هوشمند همچنین دارای تشخیص صدا یا ژست هستند. سیستم‌های روشنایی هوشمند، مانند Hue از Philips Lighting Holding B.V. علاوه بر قابلیت کنترل از راه دور و سفارشی‌سازی، می‌توانند تشخیص دهند که چه زمانی سرنشینان در اتاق هستند و نور را در صورت نیاز تنظیم کنند. لامپ‌های هوشمند همچنین می‌توانند خود را بر اساس دردسترس‌بودن نور روز تنظیم کنند.

ترموستات‌های هوشمند، مانند Nest از شرکت Nest Labs، دارای Wi-Fi یکپارچه هستند و به کاربران امکان می‌دهند دمای خانه را برنامه‌ریزی، نظارت و از راه دور کنترل کنند. این دستگاه‌ها همچنین رفتارهای صاحب‌خانه را یاد می‌گیرند و به طور خودکار تنظیمات را تغییر می‌دهند تا حداکثر راحتی و کارایی را برای ساکنان فراهم کنند. ترموستات‌های هوشمند همچنین می‌توانند مصرف انرژی را گزارش کنند و به کاربران یادآوری کنند که فیلترها را عوض کنند. با استفاده از قفل‌های هوشمند و بازکننده‌های درب گاراژ، کاربران می‌توانند به بازدیدکنندگان اجازه یا منع کنند. قفل‌های هوشمند همچنین می‌توانند زمان نزدیک بودن ساکنین را تشخیص دهند و درها را برای آنها باز کنند.

منبع: جهان اسمارت

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه