Clicky

detail-blog
سپتامبر 21, 2022

دوربین امنیتی خانگی Mi 360° و اپلیکیشن شیائومی هوم و BSI Kitemark؛ ارکان ایمنی خانه‌های شما

پکن، چین، 11 آگوست 2021 – رهبر فناوری جهانی شیائومی امروز اعلام کرد که دوربین امنیتی خانگی Mi 360 را با درجه گواهینامه Kitemark™ را برای دستگاه‌های IoT مسکونی از مؤسسه استاندارد بریتانیا (BSI)، شرکت بهبود کسب‌وکار و استانداردها، دریافت کرده و این محصول را راهی بازارهای جهانی می‌کند. شرکت شیائومی همیشه سعی داشته که به بازارهای جهانی به‌غیراز چین احاطه کند. در مورد خانه هوشمند و لوازم سلامتی البته در مورد کشور چین تا حد زیادی موفق عمل کرده است. اما هنوز در بازارهای اروپا و… رقبایی دارد که سعی می‌کنند گستره بازار را باعرضه محصولات و ترندهای خاص درنوردیده و شاید بتوان گفت که شیائومی با قدم جدیدی که در این مسیر برداشته است. خود را با شرکت‌های آلمانی، انگلستان و… هم تراز نموده است.

علاوه بر این، برنامه شیائومی هوم گواهینامه Kitemark™ را برای برنامه‌های دیجیتال امن دریافت کرد. دریافت گواهینامه‌های Kitemark™ به این معنی است که محصولات شیائومی با بهترین شیوه‌های امنیتی، از جمله استاندارد EN303645 صادر شده توسط مؤسسه استانداردهای ارتباطات از راه دور اروپا (ETSI) مطابقت دارند. این نقطه عطف دیگری برای تلاش بی‌وقفه شیائومی در حفاظت از امنیت اطلاعات و حریم خصوصی مصرف‌کنندگانش است. شرکت شیائومی در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین سهام‌داران بازار اسمارت هوم، اینترنت اشیا و تجهیزات خانه هوشمند است. این شرکت همین‌طور بهترین محصولات و پرفروش‌ترین‌ها در بازارهای چین را عرضه می‌کند.

شیائومی همواره سعی کرده بهترین‌ها را به ارمغان آورد و در این مسیر، واقعاً هم بخصوص از سال 2018 به بعد موفق عمل کرده است. مجموعه تولیدی شیائومی، حالا تمرکز ویژه از را روی خانه هوشمند گذاشته است. البته فروش آن هم در تمام دنیا فوق‌العاده است. شما می‌توانید تجهیزات ساده تا انواع پنل‌های کنترل خانه هوشمند را با لیبل اصلی این شرکت تهیه کنید.

پیوستن شیائومی به استاندارد  BSI

فرانک ژانگ، مدیرعامل BSI Greater China، اظهار داشت: “ما خوشحالیم که می‌بینیم شیائومی گواهینامه Kitemark™ را برای دوربین امنیتی خانگی Mi 360° و برنامه خانگی شیائومی خود دریافت کرده است. شیائومی تلاش زیادی برای تعبیه استانداردهای امنیتی بین‌المللی در آن انجام داده است. این شرکت علاوه بر تلاش‌های انجام شده برای محصولات عرضه شده و ایجاد اعتماد برای مصرف‌کنندگان BSI مشتاق است در آینده با شیائومی کار کند و با القای عناصر اعتماد بیشتر بین برندها و مصرف‌کنندگان، توسعه اکوسیستم اینترنت اشیا را تقویت کند.

در واقع دریافت این گواهینامه بدان معنی است که شیائومی یک‌قدم دیگر برای حضور قوی‌تر در بازارهای جهانی را برداشته است. Kitemark™ یک علامت تجاری باکیفیت محصول و خدمات است که متعلق به BSI است. تست‌های فنی و ممیزی‌های امنیتی سیستم‌های اینترنت اشیا را بر اساس استاندارد ETSI/EN303645 انجام می‌دهد و راهی سریع و ساده برای شناسایی دستگاه‌های اینترنت اشیا ایمن و قابل‌اعتماد در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

شیائومی با بیش از 351 میلیون دستگاه متصل و 49 میلیون کاربر، پرچمدار پلتفرم AIoT و به‌عنوان یک برند پیشرو در جهان است. شیائومی همیشه امنیت و حریم خصوصی داده‌های کاربر را اولویت اصلی خود می‌داند؛ بنابراین، شیائومی یک چارچوب مدیریتی و فناوری جامع برای محافظت از امنیت داده‌ها ایجاد کرده است. پلتفرم Mi AIoT شیائومی دارای گواهینامه استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات ISO/IEC 27001 و سیستم مدیریت اطلاعات حریم خصوصی ISO/IEC 27701 توسط BSI است. شما می‌توانید توضیحات بیشتر در مورد این استاندارد را در وب‌سایت رسمی این مجموعه بررسی نموده و در مورد نحوه فعالیت و همکاری با شرکت شیائومی داده‌های بیشتری را مرور فرمایید. Kitemark اغلب برای شناسایی محصولاتی که ایمنی در آنها اهمیت دارد، مانند کلاه ایمنی و… نیز درج می‌گردد.

فعالیت در راستای ارتقا ایمنی

در همان زمان، شیائومی خط مقدم امنیت سایبری برای دستگاه‌های اینترنت اشیا مصرف‌کننده و حریم خصوصی اینترنت اشیا شیائومی درنوردیده و حالا خط‌مشی حریم شخصی خود را نیز منتشر کرده است. Cui Baoqiu، معاون شیائومی و رئیس کمیته امنیت و حریم خصوصی شیائومی، گفت: دوربین امنیتی خانگی Mi 360° و اپلیکیشن شیائومی هوم نمونه‌های خوبی از نحوه پیاده‌سازی چارچوب امنیت و حریم خصوصی در خانه و محل کار هستند. شیائومی در راستای فعالیت‌های خود همین‌طور توضیحات جامع‌تری نیز در مورد عرضه محصولات خانه هوشمند و ایمن ارائه کرده است. البته آزمایش‌ها تماماً با لیبل شرکت بریتانیایی BSI عرضه می‌شوند. درصورتی‌که می‌خواهید از این موضوع اطمینان حاصل کنید. حتماً لوگوی این مجموعه را پشت محصولات شرکت بررسی کنید.

این آزمایش توسط آزمایشگاه BSI و همچنین ممیزی‌های امنیتی، مؤسسه تأیید کرده است که محصولات آزمایش شده مطابق با دقیق‌ترین اصول امنیتی و حفظ حریم خصوصی توسعه داده شده‌اند. برای همه بازارهایی که ما در آن فعالیت می‌کنیم اعمال می‌شود.

از 31 مارس 2021، به‌استثنای تلفن‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها تمامی تجهیزات از این استاندارد پیروی می‌کنند. خط پایه امنیت سایبری شیائومی برای دستگاه اینترنت اشیا مصرف‌کننده و فایل تأییدیه حریم خصوصی اینترنت اشیا شیائومی را می‌توان در https://trust.mi.com/ دانلود کرد.

درباره شرکت شیائومی

شرکت شیائومی در آوریل 2010 تأسیس شد و در 9 جولای 2018 در هیئت‌مدیره اصلی بورس اوراق بهادار هنگ‌کنگ (1810.HK) فهرست شد. شیائومی یک شرکت تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی و هوشمند است که در هسته خود گوشی‌های هوشمند، سخت‌افزار هوشمند و پلت فرم اینترنت اشیا (IoT) قرار دارد.

شیائومی با تأکید یکسان بر نوآوری و کیفیت، به طور مداوم تجربه کاربری باکیفیت بالا و کارایی عملیاتی را دنبال می‌کند. این شرکت بی‌وقفه محصولات شگفت‌انگیزی را با قیمت‌های عادلانه می‌سازد تا همه در جهان از زندگی بهتری از طریق فناوری نوآورانه لذت ببرند.

از سه‌ماهه دوم سال 2021، شیائومی برند شماره 2 گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند است. این شرکت همچنین پلتفرم AIoT (AI+IoT) را با بیشترین مصرف‌کننده در جهان را با بیش از 351.1 میلیون دستگاه هوشمند متصل به پلتفرم اختصاصی این شرکت، به‌استثنای گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ، از آن خودکرده است.

محصولات شیائومی در بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان حضور دارند. در آگوست 2021، این شرکت برای سومین بار در فهرست Fortune Global 500 قرار گرفت و در رتبه 338 قرار گرفت و 84 پله نسبت به سال 2020 بالاتر بود.

شیائومی یکی از اجزای شاخص Hang Seng، Hang Seng China Enterprises Index، Hang Seng TECH Index و Hang Seng China 50 Index است. این شرکت البته در بازار جهانی با نام‌هایی دیگر هم حضور دارد. اما قالب محصولات بخش سلامتی و تجهیزات هوشمند خانگی آن با لیبل شیائومی عرضه می‌شود. (به طور مثال موبایل‌های این شرکت با نام ردمی نیز عرضه می‌شوند. برای مدتی شرکت پوکو هم به‌عنوان زیرمجموعه این برند شناخته می‌شد، اما حالا مدتی است که به‌صورت مستقل فعالیت می‌کند.)

منبع: شیائومی

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه