Clicky

detail-blog
سپتامبر 21, 2022

شیائومی تجربه زندگی هوشمند را با جدیدترین محصولات AIoT بهبود می‌بخشد

پکن، چین، 21 ژوئن – شیائومی امروز عرضه بین‌المللی طیف گسترده‌ای از محصولات AIoT یا همان اینترنت اشیاء را آغاز نمود که برای ارتقای تجربه هوشمند در بسیاری از جنبه‌های زندگی مدرن طراحی شده‌اند، یعنی Xiaomi Book S 12.4، Xiaomi Smart Band 7، Xiaomi Electric Scooter 4 Pro. و البته تلویزیون شیائومی A2 55 اینچی که از جمله بهترین محصولات این شرکت هستند.

برند شیائومی به‌ جرات یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان بازار جهانی است. این شرکت حاشیه سود فوق‌العاده کمی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد و در مقابل، سعی می‌کند که در بازار درخشان ظاهر شود. نوآوری‌های این شرکت بخصوص در طول سه سال اخیر خیره‌کننده بوده و تمرکز ویژه‌ای نیز روی بازار محصولات خانگی، اینترنت اشیاء و اسمارت هوم دارد. در این مقاله قصد داریم نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند این شرکت، بند جدید سری 7 یا همان می بند 7، اسکوتر جذاب 4 پرو و البته تبلت قدرتمند این شرکت را به شما معرفی کنیم.

بهره‌وری در برابر تطبیق‌پذیری: Xiaomi Book S 12.4 اینچی

اولین لپ‌تاپ 2 در 1 شیائومی برای ارتقای تجربه کار با موبایل طراحی شده است، یعنی شما می‌توانید هم‌زمان از دو خصیصه موبایل و لپ‌تاپ در کنار هم استفاده نمایید. شرکت شیائومی در طراحی این محصول واقعاً خیره‌کننده عمل کرده است. Xiaomi Book S 12.4 اینچی دارای یک صفحه‌ نمایش لمسی همه‌کاره 12.4 اینچی است که برای افزایش بهره‌وری اطلاعات بیشتری را روی صفحه‌ نمایش می‌دهد. با حداکثر روشنایی 500 نیت و جزئیات LCD غنی 2560 x 1600، کاربران می‌توانند روشنایی را برای مشاهده عالی در وضوح بالا تنظیم کنند.

صفحه‌ نمایش جذاب و هم اندازه سرفیس‌های شرکت مایکروسافت، با اندازه 12.4 اینچی با افزودن به تجربه مشاهده کاربران، یک صفحه‌نمایش 100% sRGB با رنگ‌های بیشتر و جزئیات بیشتر ارائه می‌دهد.  اسنپدراگون هم سعی کرده برای این محصول سنگ تمام بگذارد.

این دستگاه عملکرد قوی CPU را با پلتفرم محاسباتی Qualcomm Snapdragon™ 8cx Gen 2 برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین میکروفون‌های دوگانه، بلندگوهای دوگانه 2 واتی، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. همراه با سیستم ‌عامل ویندوز 11، Xiaomi Book S 12.4 اینچی تجربه بهره‌وری جامعی را در اختیار شما قرار خواهد داد. با طراحی شیک و جمع ‌وجور، دستگاه یک ایستگاه کاری قابل ‌حمل است که دارای ویژگی‌های غنی است. در نهایت، با پشتیبانی از قلم و صفحه ‌کلید هوشمند شیائومی، ¹ Xiaomi Book S 12.4 اینچی افکار و ایده‌های کاربران را زنده می‌کند.

دنیای خود را هوشمند کنید: شیائومی اسمارت بند 7

شیائومی اسمارت بند 7 که برای علاقه‌مندان به‌ سلامتی طراحی شده است دارای یک صفحه‌نمایش 1.62 اینچی با وضوح بالا AMOLED و طراحی صفحه‌نمایش عریض‌تر با 25 درصد افزایش دید نسبت به نسل قبلی است. نمایشگر حالا فضای بیشتر برای مشاهده اطلاعات را فراهم می‌کند و وضوح و کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد. این یک پیشرفت فوق‌العاده و محسوس نسبت به نسل‌های قبل بود و شرکت توسعه‌دهنده نیز واقعاً از پس آن برآمده است.

کارایی برای کاربران اهل ورزش و تناسب‌ اندام، با بیش از 110 حالت ورزشی، ویژگی‌ها و قابلیت‌های عالی؛ استفاده‌کنندگان حالا می‌توانند اهداف تناسب‌ اندام شخصی را متناسب با سبک زندگی خود تنظیم کنند تا سلامتی و تندرستی شخصی‌تر شوند. با سه حالت اضافی – بار تمرین، مدت ‌زمان ریکاوری و اثر تمرین – کاربران می‌توانند برنامه و شدت تمرین خود را برای حداکثر عملکرد ارزیابی و تنظیم کنند. این دستگاه دارای یک آنالیز تمرین حرفه‌ای کاملاً جدید VO2 max است که حداکثر میزان اکسیژنی که کاربران می‌توانند در حین ورزش استفاده کنند را اندازه‌گیری می‌کند. Xiaomi Smart Band 7 همچنین کنترل و واپایش خواب و SpO2 و نظارت بر ضربان قلب را ارائه می‌دهد.

Xiaomi Smart Band 7 دارای بیش از 100 صفحه ساعت و همچنین چندین گزینه بند رنگارنگ برای استفاده در سنین مختلف است. باتری به‌ گونه‌ای طراحی شده است که تا 14 روز در حالت آماده‌ به ‌کار دوام بیاورد. در نهایت، با مقاومت 5ATM در برابر آب، آماده باران یا درخشش است. Xiaomi Smart Band 7 با قیمت 49.9 یورو از طریق نمایندگی‌های این مجموعه قابل سفارش است.

اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو: از اسکوتر حداکثر استفاده را داشته باشید.

به‌ عنوان قوی‌ترین اسکوتر شیائومی تا به امروز، اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو دارای موتور 700 واتی با حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت است. با ظرفیت 12400 میلی‌آمپر ساعت، می‌تواند مسافت‌هایی را تا 45 کیلومتر در هر بار شارژ طی کند و توان کافی برای حمل وزن شما را دارد. بدنه آلومینیومی شیائومی الکتریک اسکوتر 4 پرو سبک ‌وزن، قوی و مقاوم در برابر خوردگی است.

البته این محصول جذاب مجهز به لاستیک‌های خود آب‌بندی بدون تیوب 10 اینچی است که به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که لاستیک‌های اسکوتر در برابر سوراخ شدن با شیائومی DuraGel مقاوم بوده و در جاده‌های ناهموار دوام بیشتری داشته باشند. اندازه بزرگ‌تر Xiaomi Electric Scooter 4 Pro می‌تواند وزن بیشتری را تحمل کند. راحتی ایستادن را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، درگاه و درب شارژ مغناطیسی که به ‌تازگی اضافه شده است، اطمینان حاصل می‌کند که شارژر هنگام اتصال به برق، ایمن است.

این محصول فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز، طراحی شده برای تجربه سواری ایمن. کاربران به‌ سرعت و ایمنی با eABS جلو و سیستم ترمز دیسکی دو لنت عقب اعتماد کنند و باید بدانند که ایمنی از جمله بهترین خصیصه‌های این محصول است. رابط کاربری ارتقا یافته در پنل ابزار شیائومی الکتریک اسکوتر 4 پرو تجربه‌ای عاری از حواس‌پرتی را ارائه می‌دهد و در عین ‌حال اطلاعات مفیدی را در قالبی بصری به نمایش می‌گذارد.

زندگی هوشمند، بدون محدودیت ببینید: تلویزیون‌های سری A2 شیائومی

Xiaomi TV A2 55 اینچی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های نسبتاً بزرگ این شرکت، یک تلویزیون مخصوص خانه هوشمند است که اتصال AIoT کاربرپسند، مشخصات صوتی و تصویری پیشرفته و دسترسی داخلی به محتوا از سراسر جهان را ارائه می‌دهد. تلویزیون A2 55 اینچی شیائومی با یک قاب فلزی یکپارچه شیک که توسط یک ‌پایه پشتیبانی می‌شود، طراحی بی‌حد و بدون حاشیه‌ای دارد که برای دیدن در خانه‌های کوچک تا بزرگ طراحی شده است. تلویزیون Xiaomi A2 55 اینچی با نمایشگر فوق‌العاده 4K Ultra HD با Dolby Vision® تجربه تماشای واقعی را از راحتی خانه ارائه می‌دهد. با میدان دید 178 درجه فوق‌العاده، کاربران می‌توانند از دید راحت از هر زاویه‌ای که نیازشان است لذت ببرند.

Xiaomi TV A2 55 اینچی همچنین تجربه صوتی همه‌ جانبه‌ای را به نمایش می‌گذارد که مجهز به Dolby Audio™ است. Google Assistant روی تلویزیون Xiaomi A2 55 اینچ تعبیه شده است که کنترل سریع دستگاه‌های AIoT متصل را از طریق کنترل از راه دور بلوتوث 360 درجه را نیز به ‌راحتی ممکن می‌سازد.

Android TV™ در دسترس شماست. به این معنی که Xiaomi TV A2 55 اینچی دسترسی به فیلم‌ها و نمایش‌ها را از طریق برنامه‌های مورد علاقه کاربران، از جمله Netflix، Prime Video، و YouTube، همراه با هزاران برنامه دیگر از طریق Google Play ارائه می‌کند. این دستگاه همچنین دارای Chromecast است که یک ابزار داخلی برای پخش مستقیم از تلفن، تبلت یا لپ‌تاپ را نیز در دسترس شما قرار می‌دهد.

برای پاسخگویی به نیازهای مختلف خانوارها و مصرف‌کنندگان، سری تلویزیون‌های شیائومی A2 در 4 سایز دیگر نیز موجود است.

32، 43، 50، 55 اینچ و 58 اینچ از جمله رنج‌های سایزی هستند که شما می‌توانید به‌راحتی از فروشگاه‌های رسمی و نمایندگی این مجموعه تهیه کنید. هرکدام از این محصولات با گارانتی تضمین کیفیت این شرکت عرضه می‌شوند. البته ممکن است در بازارهای جهانی و خاورمیانه، ویژگی‌ها و خصیصه‌های فنی و نرم‌افزاری آنها متفاوت باشد. بخصوص این موضوع در مورد انواع سری‌های دارای سیستم‌ عامل اندروید بیشتر دیده می‌شود. ممکن است شما به برخی از اپلیکیشن‌ها مانند نتفلیکس و… دسترسی نداشته باشید.

رفع مسئولیت برند شیائومی

دقت کنید که برای هر کدام از محصولات شرکت شیائومی، یک سری رفع محدودیت‌ها، مسئولیت‌ها و واگذاری مسئولیت وجود دارد که مبنای آنها، مفاهیم زیر است. یعنی در مورد هر محصول، ممکن است خصیصه‌ها با نوسان در اختیار شما باشد. به طبع در برخی از بازارها، ویژگی‌ها و امکانات نرم‌افزاری در دسترس نیست. برخی آزمایش‌ها و نتایجی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، با نتیجه‌ای که ممکن است توسعه‌دهندگان شخص ثالث به دست بیاورند متفاوت باشد.

البته در مورد هر کدام از محصولات این شرکت یک سری نکات وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید:

  • قلم و صفحه‌ کلید هوشمند شیائومی به طور جداگانه فروخته می‌شود.
  • ناحیه قابل ‌مشاهده Xiaomi Smart Band 7 در مقایسه با Xiaomi Smart Band 6 تقریباً 25٪ بزرگ‌تر است. داده‌ها از آزمایشگاه‌های نرم‌افزاری شیائومی به ‌دست‌ آمده است.
  • بند جدید شیائومی و ویژگی‌های آن برای تشخیص، پیشگیری، نظارت، پیش‌بینی، پیش‌آگاهی هر بیماری، بررسی فرایندهای فیزیولوژیکی یا هر هدف پزشکی دیگر در نظر گرفته نشده است.
  • داده‌های عمر باتری بر اساس حالت استفاده معمولی است که توسط آزمایشگاه‌های داخلی شیائومی آزمایش شده است. نتایج واقعی ممکن است متفاوت باشد.
  • مقاومت در برابر آب 5ATM: از سونا، دوش آب گرم و جریان‌های سریع در طول ورزش‌های آبی خودداری کنید.
  • تمام داده‌ها از آزمایشگاه‌های Ninebot به ‌دست ‌آمده است. نتایج واقعی ممکن است بر اساس تفاوت در شرایط استفاده متفاوت باشد. همه داده‌های به‌ دست‌ آمده از آزمایشگاه‌های Ninebot بوده و نتایج ممکن است با استفاده کاربران متفاوت باشد.
  • در دسترس ‌بودن دستیار Google بسته به بازار متفاوت است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی Google Assistant مراجعه کنید.
  • TV، Google Play و سایر علائم مرتبط علائم تجاری Google LLC هستند و این شرکت حق نشر آنها را در اختیار برند شیائومی قرار داده است.

به طبع شرکت شیائومی یکی از لیبل‌های موفق و آینده‌دار در بازار جهانی به خصوص در زمینه تولید انواع ابزارهای خانه هوشمند، اینترنت اشیا و … است که می‌تواند نظر شما را حتی اگر طرفدار سرسخت شرکت‌های دیگر هستید جلب کند.

منبع: www.mi.com

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه