Clicky

detail-blog
سپتامبر 21, 2022

راهنمای انتخاب بهترین زنگ درب هوشمند در سال 2022

اگر به دنبال خرید زنگ درب هوشمند (آیفون تصویری هوشمند) در سال 2022 هستید، احتمالاً با مدل‌های مختلف در رده‌های قیمتی متنوعی مواجه می‌شوید و در نهایت این سوال برای شما مطرح می‌شود که کدام یک، بر حسب بودجه‌ای که دارید بهترین گزینه خواهد بود؟ در ادامه این نقد و بررسی قصد داریم سه مدل از پرفروش‌ترین زنگ‌های هوشمند موجود در بازار جهانی، اروپا، امریکا و خاورمیانه را مورد کنکاش قرار دهیم. مشخصات فنی، ویژگی‌ها، کیفیت، امکانات و سیستم‌های ارتباطی این سه نوع از جمله بهترین عملکردها و امتیازات را در بررسی‌های تخصصی به دست آورده است.

زنگ‌های ویدئویی یا همان زنگ‌های درب هوشمند البته قیمت نسبتاً بالایی ندارند اما به دلیل تقاضای زیاد، کم‌تر شامل تخفیف در فروشگاه‌هایی مانند آمازون می‌شوند. از جمله Ring Doorbell 3 در بین تمامی گزینه‌های موجود یکی از بهترین انتخاب‌ها است که می‌توانید به جهت برقراری ارتباط تصویری به‌صورت بی‌سیم با دیوایس‌های دیگر از آن استفاده کنید و آن را روی درب منزل یا محل کار خود نصب کنید.برای هوشمندسازی ساختمان پینشنهاد ما این است که از ایفون تصویری های شرکت آکووکس استفاده نمایید.

بهترین مدل‌های زنگ درب هوشمند (زنگ درب ویدیویی) موجود در بازار

 

موارد زیر از جمله متداول‌ترین گزینه‌های موجود در آمازون هستند که بیشترین خرید را تجربه می‌کنند.

  • Ring Video Doorbell Wired — $65 (مدل کابلی) – اقتصادی
  • Ring Video Doorbell — $100 – میان‌رده
  • Ring Video Doorbell 3 — $200 – پرچمدار

در ادامه ضمن معرفی تکمیلی و بررسی فنی بهترین زنگ درب هوشمند بر اساس بودجه، در مورد مشخصه‌های فنی، ویژگی‌ها و امکانات این سه دستگاه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

Ring Video Doorbell Wired – شصت و پنج دلار

چرا بخریم؟

  • ویدئو 1080p و مکالمه دوطرفه
  • دوربین دید در شب
  • اتصال Wi-Fi
  • امکان استفاده از برنامه اختصاصی روی دیوایس‌های هوشمند و دسکتاپ

Ring Doorbell دستگاه‌های بسیار محبوبی برای خانه‌های هوشمند هستند. شما می‌توانید از هرکدام در سیستم خانه یا محل کار خود استفاده کنید و بسته به هزینه‌ای که برای آن‌ها پرداخت می‌کنید ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای دارند. Ring Video Doorbell Wired برای استفاده به‌عنوان یک دیوایس ساده بهترین انتخاب است. اتصال Wi-Fi به آن اجازه می‌دهد تا به شبکه خانگی شما متصل شود و به‌راحتی زنگ در را با تلفن هوشمند یا تبلت همگام‌سازی کند.

این زنگ درب هوشمند به شما امکان کنترل کامل زنگ حتی خارج از خانه را می‌دهد. اتصال وای‌فای همین‌طور این قابلیت را به این دستگاه می‌افزاید که هشدارها را به‌صورت یک فید ویدئویی زنده دریافت کنید یعنی اگر کسی پشت درب بود و شما در خانه نبودید، به‌صورت آرشیو برای شما ارسال می‌شود. علاوه‌برآن می‌توانید از طریق وای‌فای با تلفن همراه هوشمند و تبلت، مکالمه‌ای با کسی که پشت درب است داشته باشید.

Ring Video Doorbell Wired خیلی آسان نصب می‌شود. حتی برای آن راهنمای نصب هم در دسترس خواهد بود. علاوه بر نصب آسان، سهولت و راحتی را برای خانه هوشمند شما به ارمغان می‌آورد و دارای دوربین 1080p و مکالمه دوطرفه برای تعامل با افراد در درب منزل شما است. تشخیص حرکت پیشرفته و هشدارهای بی‌درنگ که مستقیماً به تلفن هوشمند شما ارسال می‌شود نیز بخشی از بسته ویژه و پیشنهادی Ring Video Doorbell  مدل کابلی خواهد بود.

Ring Video Doorbell  – صد دلار

چرا بخریم؟

  • دارای حالت نمایش ویدئوها روی فریم ریت 1080
  • امکان مکالمه دوطرفه
  • منطقه حرکت قابل تنظیم
  • اتصال دستگاه تلفن همراه
  • با باتری داخلی و قابل شارژ کار می‌کند.

مانند همه بهترین زنگ‌های ویدئویی، Ring Video Doorbell یک دوربین 1080p با سیستم چشمی است که می‌تواند میدان دید 155 درجه‌ای نیز به شما ارائه دهد. البته می‌توانید خارج از محدوده جلوی درب خانه خود را نیز با استفاده از این سیستم مشاهده کنید. فراتر از آن، Ring Video Doorbell   دارای حالت مکالمه دوطرفه است یعنی هم شخص مقابل می‌تواند با شما صحبت کند و هم شما می‌توانید از داخل منزل جواب او را بدهید.

این سیستم دارای قابلیت نرم‌افزاری منعطفی است که به شما امکان می‌دهد از طریق تلفن همراه هوشمند یا لپ‌تاپ، افراد حاضر در جلوی درب را ببینید و با آن‌ها صحبت کنید. این سیستم درست مانند یک دوربین وای‌فای عمل می‌کند.

تفاوت آن با مدل‌های موجود در بازار این است که تحت یک لیبل معتبرتر طراحی و تولید شده است. یکی از ویژگی‌های اضافی زنگ هوشمند ما، تنظیمات کنترل حرکتی است. به شما امکان می‌دهد که سنسور را بچرخانید و روی بخش‌های مختلف، ویو را منعطف کنید. همین‌طور ویژگی دید در شب نیز در این مدل فعال است که به‌مراتب نسبت به دیگر مدل‌ها بهینه‌تر و قابل‌مشاهده‌تر است.

هنگامی که شخصی درب منزل شما است، اعلان‌های بی‌درنگ خواهد داشت و سنسور آن وجود افراد را تشخیص می‌دهد. علاوه‌برآن، این سیستم دارای باتری پشتیبان است که می‌توانید مطمئن باشید در زمان قطع برق نیز به‌خوبی کار می‌کند. این زنگ درب هوشمند، در حال حاضر از جمله متداول‌ترین نمونه‌های پرفروش موجود در بازار است. باتری داخلی و قابل شارژ یکی از مطلوب‌ترین ویژگی‌های زنگ ویدئویی  Doorbell است. این سیستم هوشمند، ایمن و یک فناوری انحصاری است. حتی در زمان قطع برق نیز به دلیل بی‌سیم بودن با اتصال به شبکه داخلی کار می‌کند.

Ring Video Doorbell 3 – دویست دلار

چرا بخریم؟

  • سیستم دوربین 1080 باکیفیت بالا و نویز کم‌تر
  • تشخیص حرکت بهبودیافته
  • دارای باتری قابل شارژ قدرتمندتر
  • سازگاری با دستیار الکسا آمازون

Ring Video Doorbell 3 به گران‌ترین مدل از این شرکت نزدیک است اما هنوز بنا به یک سری ویژگی‌ها و قیمت کم‌تر، گزینه اقتصادی به‌حساب می‌آید و به طبع مدل زنگ درب هوشمند پرچمدار نیست. این سیستم دارای یک دوربین قدرتمند باکیفیت فول‌اچ‌دی است که به شما این امکان را می‌دهد که هرکسی زنگ درب را می‌زند را از روی تلفن همراه هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ ببینید و با او صحبت کنید. در واقع به‌عنوان یک دریافت‌کننده و ارسال‌کننده کار می‌کند. سیگنال ارسالی هم دیجیتال خواهد بود. این کار را با اتصال Wi-Fi دو باند انجام می‌دهد و آن را به دستگاهی تبدیل می‌کند که می‌تواند سرعت کارهای شما را چندبرابر کند.

تشخیص حرکت بهبودیافته، امکان مدیریت حریم خصوصی و البته امکان ارسال اعلان با حسگرهای حرکتی از جمله بهترین قابلیت‌هایی است که این زنگ درب هوشمند را در لیست ترندهای سال 2022 بخصوص در خانه‌های هوشمند قرار می‌دهد. مثل مدل قبلی، زنگ درب هوشمند ویدئویی که به شما معرفی کردیم، زنگ ویدئویی Ring 3 از یک بسته باتری قابل شارژ تغذیه کرده و تضمین می‌کند که در هنگام قطع برق به کار خود ادامه می‌دهد.

Ring Video Doorbell 3 به‌راحتی قابل تنظیم و اتصال به شبکه Wi-Fi شما است و پس از اتصال، از الکسا برای شنیدن اعلان‌های این سیستم می‌توانید استفاده کنید. زمانی که زنگ را فشار می‌دهید، یک نمای زنده از دوربین و سنسور حرکتی زنگ می‌بینید. حتی می‌توانید با یک فرمان صوتی ساده با کسانی که زنگ درب را فشرده‌اند صحبت کنید. زنگ ویدئویی Ring 3 یک فناوری عالی برای هر راه‌اندازی خانه هوشمند است.

جمع‌بندی نهایی: چقدر هزینه پرداخت می‌کنیم؟

درحالی‌که Ring Video Doorbell Wired مدل پایه Ring بوده اما جدیدترین مدل Ring Video Doorbell 4 است. معمولاً در فروشگاه‌های جهانی مانند آمازون تخفیف خرید دریافت نمی‌کنند (چون فروش بالایی دارند) اما به‌هرحال قیمت معمولی آن 220 دلار است.

به نظر می‌رسد که بین مدل‌های Ring Doorbell تقابل‌های زیادی وجود دارد و اگر مطمئن نیستید که کدام محصول انتخاب خوبی برای شما خواهد بود؛ پیشنهاد می‌کنیم که یک‌بار دیگر این بررسی تخصصی را مطالعه کنید. شاید اصلی‌ترین و مهم‌ترین تفاوت در آن‌ها، در مشخصه‌های فنی و یا کیفیت ویدئو و نحوه نصب باشد. بسته به هرکدام از این قابلیت‌ها شما می‌توانید از این راهنمای خرید زنگ درب ویدئویی استفاده کنید.

مزیت این زنگ‌ها نسبت به سیستم‌های قدیمی این است که نیازی به سیم‌کشی‌ها یا باز کردن مسیرهای پیچیده تا داخل خانه ندارند و حتی می‌توانید نسخه بی‌سیم آن‌ها را نیز تهیه کنید. البته که مدل‌های عرضه شده در سه رده، ارزان‌قیمت، میان‌رده و گران‌قیمت دسته‌بندی می‌شوند که تفاوت آن‌ها در امکانات، قابلیت‌های ارتباطی، سرعت اتصال، کیفیت تصویر، زاویه نمایش اطراف یا برد و… خواهد بود. اطلاعات دقیق در مورد هرکدام از این محصولات را می‌توانید در وبگاه رسمی برند مبدأ به دست آورید.

منبع: www.digitaltrends.com

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه