Clicky

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها خدمات
  • نویسنده seoManager
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 15 دقیقه
می 19, 2021

شرکت های هوشمند سازی ساختمان

شرکت های هوشمند سازی ساختمان(pdf+معرفی برترین شرکت ها)

حدود یک هفته ای میشه که صاحب خانه شدم و چون خانه ای که خریدم نسبتا سن زیادی داره فهمیدم که باید یه بازسازی حسابی بشه وقتی داشتم به این فکر می کردم که بازسازی را از کجا شروع کنم این فکر به ذهنم رسید که چرا از همون اول خانه رو هوشمند نکنم و چون میخواستم این کار رو گروهی انجام بده که دانش کافی رو داره پس سریع رفتم سراغ گوگل و شرکت های معتبر صفر تا صد هوشمند سازی ساختمان رو سرچ کردم ولی نمیدونستم که کدوم یکی باسابقه تره پس با اونایی که فکر میکردم رزومه بهتری دارن جلسه مشاوره هماهنگ کردم . بعد از صحبت هایی که داشتم فهمیدم که من اصلا درباره این کار اطلاعاتی نداشتم  و راهنمایی هایی که گرفتم مسیری که باید طی کنم رو مشخص کرد اگه با من همراه باشید میتونید کلی نکته جذاب و باحال درباره این سبک از خانه ها به دست بیارید .

تماس با گروه مشاوران

 هوشمند سازی خانه و ساختمان جزو فناوری و تکنولوژی های جدید محسوب میشه و هنوز افراد زیادی این حرفه را به عنوان شغل در نظر نگرفته اند پس نیروی متخصص و با اطلاعات در ایران بسیار کم است به خاطر همین خیلی از افراد اطلاعات دقیقی از روش های هوشمند سازی ساختمان یا قیمت این کار ندارن و اگه این کار به درستی انجام نشه باعث مشکلاتی میشه که در خانه های سنتی وجود نداشته پس مهم است که قبل از انجام این کار با یک گروه مشورت کنید.برای ارتباط با مشاوران جهان اسمارت کافی است شماره تماس خود را وارد کنید تا در سریع ترین زمان با شما تماس گرفته بشه همچنین از طریق شماره تماس های زیر میتونید با کارشناسان جهان اسمارت ارتباط برقرار کنید .

شرکت های معتبر هوشمند سازی ساختمان

مراحل اجرای پروژه

شرکت خانه هوشمند مراحل انجام پروژه را به طور خلاصه برای من توضیح داد تا با آگاهی بیشتر این کار را انجام بدم که در پایین به صورت مختصر آیتم های مربوطه برای شما آوردم .

سیم کشی و ایجاد بستر

در این مرحله من باید اطلاع بدم که چه تجهیزاتی را برای خانه ام در نظر دارم تا سیم کشی های لازم  برای نصب و راه اندازی اون تجهیزات انجام بشه. در این مسیر من راهنمایی های لازم را از متخصصین دریافت  میکنم .

نصب و راه اندازی وسایل

در این مرحله تمام سیم کشی ها و تابلو برق پیاده سازی شده اند و تجهیزاتی که مورد نظر من است مثل سیستم صوتی و تصویری یا سیستم امنیتی اسمارت نصب خواهند شد.

ارتباط بین وسایل

در این مرحله دستگاه کنترل کننده مرکزی و ریموت توسط تیم متخصصان راه اندازی میشن و همه ی محصولات به وسیله پروتکل به طور مثال با PLC   به همدیگه متصل میشن .

ایجاد سناریو های مورد نظر

در این مرحله سناریو هایی که مورد نظر من است ایجاد میشه و محصولات خانه هوشمند راه اندازی میشه و در آخر طرز کار وسایل اسمارت به من آموزش داده میشه تا بهترین استفاده را از آن ها داشته باشم .

خدمات شرکت های فعال در زمینه خانه هوشمند

به دلیل جدید بودن تکنولوژی این سبک از خانه ها خیلی از افراد اطلاعات دقیقی درباره آن ندارن به خاطر همین تیم های متخصصین با برگزاری جلسه مشاوره توضیحات کاملی از روند کار من دادن و خانه مورد نظرم را طراحی کردن .

یکی از اثرات مثبت این خانه های مدرن کاهش مصرف انرژی است و با نصب تجهیزات الکتریکی در خانه و ساختمان در مصرف انرژی صرفه جویی میشه و هزینه های من به شدت کاهش پیدا میکنه .

گروه مهندسان بر اساس شرایط خانه ام یکی از انواع روش های هوشمند سازی ساختمان را بر روی خانه ام پیاده سازی میکنن و اگر خانه نیاز به کابل کشی داشته باشه این کار را انجام میدن .

بعد از نصب تجهیزات این وسایل باید با هم ارتباط برقرار کنن پس بر اساس روش هوشمند سازی که پیاده سازی شده پروتکل ارتباطی هم  اجرا میشه که این پروتکل ها برای روش بیسیم و روش باسیم متفاوت هستن .

کمپانی های معتبر هوشمند سازی بین المللی

ABB

کمپانی ABB که دفتر مرکزی آن در زوریخ است اکنون یکی از پیشگامان پیاده سازی خانه یا ساختمان اسمارت تحت پروتکل KNX است و از نظر کیفی جزو برترین محصولات در این زمینه  قرار داره .

basalte

برند basalte در بلژیک تاسیس شده است .این مجموعه محصولات خود را در بیش از 50 کشور عرضه میکنه . محصولات این مجموعه علاوه بر ظاهر خوب ، سرگرم کننده هم هستند.

berker

برند berker در آلمان تاسیس شده است و یکی از پیشگامان این صنعت تحت پروتکل KNX است . این کمپانی تاکنون جوایز مختلفی دریافت کرده که نشان دهنده کیفیت بالای محصولات است.

schneider

کمپانی اشنایدر در فرانسه تاسیس شده و محصولات هوشمند تحت پروتکل KNX تولید میکنه . محصولات این برند شامل سنسورها و نمایشگر های تحت پروتکل KNX است که در جهان شناخته شده هستند. 

انواع ساختمان های هوشمند

ویلا

در ویلاها به منظور مدیریت فضای داخلی ویلا و ساختمان و تامین امنیت از تجهیزات الکترونیکی پیشرفته استفاده میشه. به کمک این کار افراد این امکان را دارن که از راه دور ویلای خودشون را کنترل کنند و به امنیت آن نظارت داشته باشن این کنترل به وسیله یک واحد مرکزی که رایانه یا گوشی فرد است انجام میشه . فرمان ها از طریق تلفن همراه به واحد مرکزی ارسال میشه و سپس این فرمان ها به اجرا در میاد . از امکانات هوشمند در ویلا میتونم به درب ورودی و پارکینگ الکتریکی ، استخر و سونای اسمارت و سیستم آبیاری محوطه اشاره کنم .

اداره

در یک اداره برای کارایی بهتر یا بهبود مصرف انرژی میشه از تجهیزات مدرن و به روز استفاده کرد و این تجهیزات در بستر اینترنت با یکدیگر در ارتباط هستند و از طریق تلفن همراه کارمندان کنترل میشن . این تجهیزات عبارتند از تنظیم سیستم روشنایی اسمارت ، پرده برقی، سیستم گرمایشی و سرمایشی . در این نوع از محل کار راندمان کارمندان خیلی بیشتر است و کارمندان در این محیط احساس راحتی میکنن همچنین از هدر رفتن انرژی جلوگیری میشه .

هتل

در هتل های مدرن و پیشرفته هدف اینه که همه ی کارها مثل باز کردن درب یا تغییر روشنایی به کمک تلفن همراه انجام بشه پس در این هتل ها همه ابزارها به وسیله اینترنت به متصل هستند و قابلیت تعامل با یکدیگر را دارند به این ترتیب در داخل اتاق این هتل با یک کلیک ساده می توان وضعیت سیستم گرمایشی و سرمایشی و پرده برقی را تغییر داد . از مزایای این هتل ها میشه به صرفه جویی در زمان کارمندان و کاهش هزینه ها و افزایش درآمد اشاره کرد همچنین مهمانان احساس راحتی بیشتری در اتاق خواهند کرد . تجهیزات اسمارت در یک هتل شامل قفل دیجیتال ،کارت هولدر ، پنل سرتختی هستند .

بیمارستان

امروزه لزوم وجود بیمارستان های مدرن و پیشرفته بیشتر از هر زمان دیگری احساس میشه . در این بیمارستان ها از زمانی که بیمار برای پذیرش وارد میشه تا زمان بستری شدن و حتی موقع ترخیص از بیمارستان با تجهیزات و وسایل اسمارت سر و کار داره . از مزایای این بیمارستان ها ارائه خدمات بهتر به بیماران ، کاهش خطاهای پزشکی ، کاهش هزینه های خدمات بیمارستانی و بهینه سازی استفاده از منابع انسانی بیمارستان میشه یاد کرد . از تجهیزاتی که در این سبک از  بیمارستان ها به کار می رود میتوان سیستم برق اضطراری بیمارستان ، سیستم نظارت تصویری بیمارستان ، سیستم کنترل تردد بیمارستان ، سامانه الکترونیکی مدیریت پارکینگ بیمارستان و سیستم اعلام و اطفای حریق بیمارستان را نام برد .

پارکینگ

در  این نوع پارکینگ ها راننده در سریع ترین زمان به نزدیک ترین فضای خالی راهنمایی می شود. در این پارکینگ ها به صورت لحظه ای به وسیله سنسورهایی که به کار رفته است اطلاعات جمع آوری می شوند . تجهیزات پیشرفته ای که به کار رفته شامل فن های تهویه و چراغ های راهنما هستند . این پارکینگ ها امکانات زیادی دارند که چند مورد آن شامل اعلام تعداد فضای خالی پارکینگ ، یافتن سریع محل پارک ، کنترل ورود و خروج خودروها و محاسبه هزینه پارکینگ هستند .

مدارس

در این سبک از مدارس با استفاده از فن آوری و تجهیزات پیشرفته دانش آموزان یادگیری بهتری دارند . از وسایل پیشرفته ای که به کار رفته میشه تخته ، زنگ ، دستگاه حضور و غیاب و ویدئو پروژکتور که اسمارت هستند را نام برد . این مدارس مزایای زیادی دارند به طور مثال به صورت آنلاین میشه اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد همچنین در این مدارس دانش آموز با کارتی که داره میتونه زمان ورود به مدرسه و خروج از آن را ثبت کنه که این کار نگرانی های والدین را کم میکنه .

تجهیزات قابل نصب

تجهیزاتی که در خانه قرار است نصب شود بستگی به نظر من دارد که تا چه اندازه از خانه قرار است به فناوری های روز مجهز شود حتی ممکن است تجهیزاتی که من در نظر دارم قابلیت نصب در خانه ام را نداشته باشه پس تیم مهندسان در این زمینه من را راهنمایی میکنن در اینجا تجهیزاتی که در یک خانه امکان نصب شدن را دارن را می بینید .

روشنایی

به وسیله روشنایی اسمارت دیگر به جای استفاده از کلید های مکانیکی سنتی از پنل های لمسی استفاده میشه با این روش در هر کجای خانه که باشم میتونم روشنایی را کنترل کنم که این یکی از قابلیت های این فناوری است.

پرده برقی

در یک خانه های مدرن میشه انواع پرده های برقی را نصب کرد و به وسیله ریموت های الکتریکی و صفحه نمایش لمسی آن را کنترل کرد حتی این کار را میشه از راه دور و به وسیله تلفن همراه هم انجام داد . در این سیستم میشه مشخص کرد چه زمانی پرده باز یا بسته باشد.

سرمایش و گرمایش

با این سیستم میتونم دمای هوایی که در آن احساس راحتی میکنم را در طول روز داشته باشم و یا میتونم مشخص کنم چه زمان هایی سیستم روشن یا خاموش باشه . یکی از قابلیت های این سیستم کنترل از راه دور آن است.

سیستم تصویری

در این سیستم تصویری میتونم همه فیلم ها را در یک حافظه مرکزی ذخیره کنم و در خانه به اشتراک بگذارم و دیگر نیازی به چند دستگاه برای پخش فیلم ندارم . این دستگاه در زمان عدم استفاده در حالت آماده به کار قرار می گیره و در مصرف انرژی صرفه جویی میشه .

سیستم امنیتی

در این نوع سیستم ها به وسیله سنسورهای نصب شده هرگونه ورود و خروجی ثبت میشه و به کمک دزدگیرها و دوربین های امنیتی در زمان ورود غیر مجاز به من از طریق ایمیل یا پیامک اطلاع رسانی خواهد شد .

سیستم صوتی

به کمک این سیستم صوتی من میتونم موسیقی باکیفیت را در سراسر خانه یا قسمت های مورد نظرم از خانه پخش کنم . در این سیستم ، موسیقی بر روی یک حافظه مرکزی قرار میگیره و میتونم در فضاهای مختلف موسیقی متفاوت پخش کنم .

مزایای هوشمند سازی خانه و ساختمان

رفاه و آسایش

ایمنی و امنیت

افزایش ارزش ملک

صرفه جویی در انرژی

کنترل بر کل ساختمان

لوکس و زیبا

اسامی شرکت های هوشمند سازی ساختمان

جهان اسمارت

جهان اسمارت را میشه به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه هوشمند سازی ساختمان در ایران نام برد زیرا با بیش از 137 پروژه موفق مجری هوشمند سازی ساختمان و منازل و عرضه کننده لوازم و تجهیزات ساختمان به صورت بی واسطه در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشه و رضایت آنان را در بالاترین سطح کسب کنه . جهان اسمارت با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات در زمینه هوشمند سازی ساختمان و ادارات تاسیس شده و در این سالیان با تکیه بر تیم حرفه ای خود در تحقق هر چه  بهتر شعار این مجموعه که «صداقت و کیفیت و همراهی همیشگی است» تلاش میکنه . در فروشگاه این شرکت میتونین محصولاتی از قبیل خانه هوشمند شیائومی ، خانه هوشمند سامسونگ را پیدا کنین . اگر نمیدونید خانه هوشمند چیه با مشاوران جهان اسمارت تماس بگیرید.

فروش ویژه همکار محصولات هوشمند

فروش ویژه همکار محصولات هوشمند شامل ارائه سرویس به مشتریانی می‌شود که خود در زمینه طراحی، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های خانه هوشمند فعالیت می‌کنند. این تجهیزات و محصولات در دسته‌بندی‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و شامل:

  • انواع قفل و کلید و سیستم‌های امنیتی
  • سیستم‌های تنظیم برودت و کنترل دما
  • تجهیزات رفاهی، سرگرمی و…
  • تجهیزات پایه و کابل‌کشی

خواهند شد. مهم‌ترین رکن در مورد انتخاب یک کالا در زمینه ساخت انواع پلتفرم‌های خانه هوشمند، توجه به گارانتی، خدمات پس از فروش و اصالت برند خواهد بود. به‌هرحال قطع به‌یقین شما به‌عنوان یک خریدار و تهیه‌کننده، مایل به استفاده از بهترین سرویس‌ها هستید. این سرویس‌ها بر اساس استانداردهای مورداستفاده، برند سازنده و چند شرط کلیدی دیگر نظیر سابقه در بازار مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. ازاین‌رو می‌توان انتظار داشت که تمام این مفاد برای انتخاب و خرید دستگاه‌های خانه هوشمند توسط خریداران و مشتریان مورد بررسی قرار گیرد.

شرکت‌های بزرگ و فعال معمولاً خود واردکننده انواع قطعات و لوازم هوشمند در بازار هستند، تعدادی از آن‌ها به‌عنوان عرضه‌کننده مستقیم نیز در بازار دست دارند. این دسته‌بندی‌ها آن‌قدر گسترده است که شاید یک شرکت در ابتدا، قادر به تهیه یک چک‌لیست مناسب از آن‌ها نباشد.

در چنین شرایطی سرویس‌های ویژه فروش همکار محصولات هوشمند می‌توانند راه‌حل خوبی برای تهیه باشند. آن‌ها پشتوانه‌های تأمین به شمار می‌آیند و اجرای این پروژه‌ها بخصوص برای کسب‌وکارهای کوچک را نیز به‌مراتب آسان‌تر می‌کنند. صفر تا صد یک پروژه هوشمندسازی ساختمان توسط این مراکز عرضه می‌شود و شما امکان تهیه مستقیم آن‌ها با کم‌ترین قیمت نسبت به بازار را خواهید داشت. همین‌طور نیازی به تهیه مستقیم و پرداخت هزینه‌های گمرکی و عوارض نیست.

خانه هوشمند نیاز به تجهیزات پایه، درجه‌دو و همین‌طور سرگرمی و شخص ثالث خواهد داشت. تمام آن‌ها باید روی یک پروتکل و با رعایت استانداردهای هرسال اجرا شوند.

 

بزرگ‌ترین شرکت هوشمندسازی ساختمان

همیشه یکی از مهم‌ترین ارکان در مورد تشخیص بهترین شرکت‌های هوشمندسازی، پروتکل و پلتفرم‌هایی است که در این حوزه استفاده می‌شود. در واقع پلتفرم‌ها همان مسیرهای ارتباطی و قوانینی هستند که میان محصولات یک‌خانه و یا محل کار هوشمند برقرار می‌شوند و اجازه ارتباط مؤثر همیشگی را نیز می‌دهند. سیستم اتوماسیون خانگی یک فن آوری بروز است که می‌تواند موجب یک‌پارچه‌سازی هر ساختمان مسکونی، اداری و تجاری یا حتی صنعتی شود.

سیستم‌های روشنایی، چندرسانه‌ای، امنیتی و مدیریت انرژی نیز مهم‌ترین بخش‌ها و ارکان پایه آن را تشکیل می‌دهند. در پروتکل‌ها زمانی که تجهیزات روی مسیرهای ارتباطی قرار می‌گیرند. نیاز به تأمین ایمنی دارند. در نهایت آن‌ها از سناریو ها استفاده می‌کنند که تمامی دستورات را از کاربر دریافت کرده و در کم‌ترین زمان ممکن اجرا کنند.

استفاده از انواع سیستم‌های هوشمندسازی خانه‌ها این روزها باتوجه‌به گسترش بهره‌وری‌های موردنیاز در ساختمان‌های مسکونی رواج بیشتری پیدا کرده است. گروه‌های خانه هوشمند سعی می‌کنند از تجربه‌های جهانی در این زمینه استفاده کرده و با استخدام تیم‌های مهندسی و فنی، سازوکار لازم برای راه‌اندازی یک شرکت و استارتاپ جامع هوشمندسازی خانه‌ها را در اختیار جامعه داخلی و بازار هدف قرار دهند. انتظار می‌رود که یک سیستم هوشمند کم‌ترین وابستگی به اینترنت را داشته باشد. بتوان به‌راحتی دور از خانه و یا در محل کار آن را مدیریت کرد. ابزارها همین‌طور دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند و شرکت بتواند واقعاً تمامی باگ‌ها و مشکلات ایمنی و حفره‌های ورودی احتمالی را نیز مدیریت کند.

[pdf id=’45672′]

سوالات متداول

با پیشرفت تکنولوژی و رونق گرفتن ساختمان های مدرن و پیشرفته ،در اکثر شهرها هم اکنون متخصصان و گروه زیادی در حال فعالیت در زمینه هوشمند سازی هستند که می توان مجموعه جهان اسمارت را که جزو بهترین ها است نام برد .

از این گروه ها می توانید درباره هوشمند سازی مشاوره بگیرید یا از هزینه این کار مطلع شوید همچنین این گروه ها زیرساخت ها و تجهیزات مورد نظر شما را در خانه یا ساختمان  پیاده سازی می کنند

می توان گفت هر ساختمانی قابلیت هوشمند شدن را دارد و گروه های هوشمند سازی با نشان دادن نمونه هایی از ساختمان هایی که هوشمند شده اند می توانند به شما ایده های زیادی بدهند

این مجموعه ها در شهرهای مختلف پروژه های زیادی داشته اند و معمولا ساختمان هایی مانند مراکز درمانی ، ویلاها ، هتل ها و مراکز تجاری و اداری را در کارنامه خود دارند که به عنوان نمونه کار به مشتریان ارائه می کنند.

بله هوشمند سازی ساختمان در اصفهان ،تهران و دیگر شهرها نیز انجام می شود و افراد  زیادی در این زمینه در مشهد و تهران و سایر شهرها در حال فعالیت هستند .

نظرات کاربران

  • چند سال بود که تصمیم داشتم شمال کشور یه ویلا بسازم که بالاخره این تابستون می خوام این کار رو شروع کنم ولی مسئله این جاست که من شاغلم و فقط زمان هایی که تعطیلات باشه می تونم برم برای همین تصمیم گرفتم که ویلا را از همون اول هوشمند کنم تا بتونم همیشه اونجا را کنترل کنم و خیالم از امنیتش راحت باشه اما نمی دونم دقیقا از کجا باید شروع کنم .

    • پروسه هوشمند سازی میتونه یک کار مبهم و گیج کننده باشه چون یک تکنولوژی جدید است اما اگه دوست دارید این کار را با آگاهی کامل انجام بدید پیشنهاد میکنم به مقاله صفر تا صد هوشمند سازی ساختمان مراجعه کنید تا جواب سوال هاتون را پیدا کنین .

    دیدگاهی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

    بستن

    کالاها

    دسته بندی ها

    • ورود با پیامک
    • ورود با رمز
    user

    Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
    • تصویر
    • امتیاز
    • قیمت
    • موجودی
    • موجودی
    • وزن
    • طول
    • اطلاعات
    Click outside to hide the comparison bar
    مقایسه