Clicky

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها خدمات
  • نویسنده seoManager
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 15 دقیقه
آوریل 27, 2021

هوشمند سازی ساختمان در کرج

هوشمند سازی ساختمان در کرج[امکانات+هزینه]

به لطف تکنولوژی و با پا به عرصه گذاشتن خونه های هوشمند امکانات بی حد و حصری در اختیار بشر قرار گرفت و زندگی انسانها در سراشیبی آسانی و سهولت قرار گرفت و روز به روز هم به این آسانی و سهولت افزوده شد. ازین جهت لزوم داشتن یک خانه هوشمند برای هرکسی مشخص میشه. در مقالات قبلی در مورد ساختمان هوشمند و امکانات ساختمان هوشمند و روش هوشمند سازی ساختمان ها صحبت کردیم و گفتیم که چه فاکتور هایی بر قیمت هوشمند سازی ساختمان تاثیر گذاره و دوره آموزشی به چه صورت است و در این مقاله میخوایم درمورد هوشمند سازی خانه در کرج صحبت کنیم و شرکت ها و عاملیت های هوشمند سازی ساختمان در کرج رو معرفی کنیم و بگیم که چه خدماتی ارائه میدن..

smarting

شرکت های هوشمند سازی ساختمان در کرج

می توان نخستین گام در هوشمند سازی ساختمان را انتخاب یک شرکت هوشمند سازی خانه در کرج ، از میان شرکت های هوشمندسازی ساختمان کرج دانست. هر شخصی که نیاز به هوشمند سازی خانه در کرج را حس میکند قطعا به دنبال پیدا کردن یک شرکت هوشمند سازی ساختمان کرج است. ما در این بخش برای شما مقایسه ای میان بهترین شرکت های هوشمند سازی ساختمان در کرج انجام داده ایم که به راحتی می توانید با توجه به آن تصمیم گیری کنید و سفارش ساخت خانه هوشمند در کرج را در ادامه ثبت کنید.

شرکت جهان اسمارت مجری هوشمند سازی ساختمان و منازل و عرصه کننده لوازم هوشمند سازی ساختمان در تهران به صورت بی واسطه در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد و رضایت آنان را در بالاترین سطح کسب کند. در ادامه می توانید با بخشی از نمونه کار ها و خدمات جهان اسمارت آشنا شوید.جهان اسمارت با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات در زمینه هوشمند سازی ساختمان و ادارات تاسیس گردید و در این سالیان با تکیه بر تیم حرفه ای خود در تحقق هر چه  بهتر شعار این مجموعه که «صداقت و کیفیت و همراهی همیشگی است» را محقق نماید.

مزایای هوشمند سازی ساختمان در کرج

معمولا ما وقتی میخوایم کاری رو. انجام بدیم به این فکر میکنیم که کار بیهوده ای نباشه و مزایایی برامون داشته باشه. حالا میخوایم بررسی کنیم و ببینیم هوشمند سازی ساختمان در کرج چه مزایایی داره و اصلا خانه هوشمند چیست ؟ پس با ما همراه باشید و این بخش رو از دست ندید.

صرفه جویی

بهره وری هزینه

یکی از مزایای هوشمند سازی ساختمان در کرج بهره وری در هزینه های خانه میباشد. هوشمند بودن منازل موجب صرفه جویی در انرژی ها میشود و این صرفه جویی در انرژی ، موجب صرفه جویی در هزینه های کاربر شده و از جهت اقتصادی به صرفه تر است.

امنیت

امنیت و ایمنی

از دیگر مزایای هوشمند سازی ساختمان کرج تامین امنیت خانه و محیط هستش. منازل هوشمند از سیستم های امنیتی بسیار قدرتمندی برخوردار هستن که تجهیزات مختلفی رو مثل قفل های هوشمند و دوربین های مدار بسته رو شامل میشه.

انعطاف پذیری

انعطاف پذیری

یکی دیگه از مزایای هوشمندسازی ساختمان در کرج ، انعطاف پذیری سیستم هوشمند خانه هستش.انعطاف پذیری یعنی اینکه این سیستم ها با نیاز های روز جامعه پیش میرن و در صورت لزوم میشه مثلا پروتکل های اونارو تغییر داد.

آسایش

آسایش

دیگر مزیتی که هوشمند سازی ساختمان کرج در اختیار کاربر قرار میده، آسایش و راحتی و رفاهی هستش کاربر پیدا میکنه. سیستم های هوشمند منازل قابلیت کنترل از راه دور رو دارن و لذا بسیاری از کارها رو برای کاربر سهل و آسان میکنن.

هزینه هوشمند سازی ساختمان در کرج

برای بدست آوردن قیمت هوشمند سازی ساختمان در کرج باید به چند فاکتور مهم که ما اونها رو در پایین برای شما ذکر میکنیم توجه کنید. یک خانه هوشمند متشکل از اجزای مختلفی هستش که بودن یا نبودن هرکدوم از اونها تاثیر مستقیم در قیمت هوشمند سازی ساختمان کرج داره مثلا قفل دیجیتال سامسونگ که بخشی از سیستم امنیتی هوشمند منزلتون رو تشکیل می ده چیزی در حدود 10 یا 12 میلیون تومان هزینه بر می داره. قبلا در مورد قیمت و هزینه ساختمان هوشمند به صورت مفصل صحبت کردیم. اینجا قصد داریم تا به صورت کلی در مورد قیمت هوشمند سازی خانه در کرج صحبت کنیم.

مدل و روش اجرا، بر قیمت هوشمند سازی ساختمان در کرج تاثیر میذاره. قبلا در بحث سیستم روشنایی هوشمند درباره مدل های هوشمند سازی ساختمان صحبت کردیم. معمولا سیستم های های هوشمند ساختمان به دو روش ۱.سیم کشی و ۲.بی سیم انجام میشن که هرکدوم از این مدل ها بر مقدار هزینه سیستم هوشمند ساختمان تاثیر میذاره.

منظور از اپشن این هستش که شما به عنوان یک شخصی که میخواید در منزلتون از سیستم هوشمند استفاده کنید، دقیقا چه مواردی رو میخواید هوشمند کنید؟ آیا هدفتون اینه که از تمام لیست امکانات خانه هوشمند استفاده کنید یا فقط بخشهایی از خونه رو میخواید هوشمند سازی کنید به عنوان مثال فقط بخش نورپردازی خونه رو میخواید هوشمند کنید؟ هرکدوم از این موارد تاثیر مستقیم توی هزینه هوشمند سازی خانه در کرج داره که وجود یا عدم وجود هرکدوم ازونها توی کمتر شدن یا زیادتر شدن هزینه تاثیر داره.

در هر کسب و کاری ارائه خدمات پشتیبانی یک آپشن ویژه محسوب میشه. البته این کار نیازمند زیرساخت هایی هستش که برای صاحب اون کسب و کار هزینه ساز هستش. ازین جهته که صاحبان کسب و کار پشتیبانی رو هم جزو خدمات ویژه محسوب میکنن. یکی دیگه از پارامتر های موثر در قیمت هوشمند سازی ساختمان در کرج در خواست پشتیبانی هستش. 

منظور از کاربری ساختمان نوع استفاده ای هستش که از اون ساختمان میشه. بنا به نوع استفاده ای که از ساختمان ها میشه نوع تجهیزاتی که برای اونها استفاده میشه هم متغیره و طبیعتا این اختلاف توی قیمت هوشمند سازی خانه در کرج هم موثره. برای مثال تجهیزاتی که توی یک آزمایشگاه علمی استفاده میشه با تجهیزاتی که توی یک پایگاه نظامی یا یک منزل مسکونی استفاده میشه متفاوته و این موضوع توی هزینه هم تاثیر داره.

اینکه یک ساختمان در چه مرحله ای از ساخت باشه خیلی مهمه. معمولا در بحث قیمت و هزینه برای هوشمند سازی خانه در کرج، ساختمان هایی که هنوز تکمیل نشدن و در دست احداث هستن بهتر هستن و همینطور دردسر کمتری هم برای هوشمند شدن و اجرا و پیاده سازی تجهیزات هوشمند دارن.

متراژ ساختمان هم از عوامل موثر در هزینه هوشمند سازی خانه در کرج هستش. طبیعتا هرقدر ساختمان ما ابعاد بزرگتری را دارا باشد از تجهیزات بیشتری هم باید درش استفاده کرد. و تجهیزات بیشتر هم مساوی با هزینه بیشتر هستش. ولی اینم بگیم که بدونید برای مطلع شدن و برآورد هزینه های هوشمند سازی ساختمان ها باید همه پارامتر هایی که ذکر کردیم رو در کنار هم لحاظ کنید و با صرف در نظر گرفتن یک فاکتور نمیتونید تصمیم گیری کنید و به نتیجه مطلوبی هم نمیرسید.

یکی دیگه از پارامتر های موثر بر هزینه هوشمند سازی ساختمان کرج، نوع برندیه که برا خرید جهیزاتتون انتخابش میکنین. قطعا هرچقدر برند مطرح تری رو انتخاب کنین باید هزینه بیشتری برای خرید تجهیزاتتون پرداخت کنین. و این موضوع توی قیمت سیستم هوشمند ساختمون هم موثره. چنتا از معروفترین شرکت های ارائه دهنده تجهیزات هوشمند سازی رو براتون در پایین معرفی کردیم.

فاکتور های موثر بر قیمت هوشمند سازی ساختمان در کرج.
فاکتور های موثر بر قیمت هوشمند سازی ساختمان در کرج.

دیگر خدمات جهان اسمارت

building-1-100x100

هوشمند سازی ساختمان

اولین خدمت جهان اسمارت هوشمند سازی صفر تا صد ساختمان به طور کامل است. تا تجربه زندگی هوشمند را برای مشتریان خود فراهم آورد.

هتل هوشمند

هوشمند سازی هتل ها یک انتخاب هوشمندانه در عصر حاضر برای افزایش هر چه بیشتر رضایت مشتریان و ارتقاء سطح کیفی هتل است.

سیستم آبیاری هوشمند

آبیاری هوشمند به شما کمک می کند تا در کنار کاهش مصرف آب پرورش گیاهان به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

ادرات و سازمان ها

اداره یا سازمانی هوشمند قلمداد میشود که بتوان آن را با محصولات هوشمند همه کارها را کنترل، مدیریت و نظارت کرد.

گلخانه و مزارع کشاورزی

هوشمند سازی مزارع کشاورزی یکی از روش های خوب و مؤثری است که می تواند در کاشت و برداشت محصولات مورد کاربرد قرار گیرد.

موتور خانه و تاسیسات

سامانه هوشمند موتور خانه می تواند علاوه بر کاهش مصرف سوخت، آسایش حرارتی داخل ساختمان در حد استاندارد خود تنظیم مینماید.

درب و پنجره ی هوشمند

تکنولوژی درب و پنجره هوشمند می تواند علاوه بر افزایش امنیت منزل به سهولت و راحتی مدیریت سیستم های ورودی های خانه نیز کمک نماید.

محصولات هوشمند

از دیگر خدمات جهان اسمارت ارائه مستقیم محصولات خانه هوشمند است تا بتواند به همکاران خود نیز خدمت رسانی انجام دهد.

روش های هوشمند سازی ساختمان در کرج

روش سیم کشی

در این روش برای هوشمند سازی خانه در کرج از تابلوی فرمان استفاده میشه که از تابلوی برق ساختمان هم بزرگ تره و توی این تابلو از همه قسمتهایی که ما میخوایم تحت شبکه هوشمند سازی قرار بگیره، سیم کنترل میاد. رله های قطع و وصل هم توی این تابلو قرار میگیره و خود این تابلو رو هم میشه هوشمندش کرد و به وسیله ریموت یا موبایل کنترل کرد. این مدل از هوشمند سازی خانه بدلیل اینکه از روش سنتی درش استفاده میشه و مجبوریم کل فضا رو سیم کشی کنیم و این حرکت علاوه بر هزینه تجهیزاتی که قراره اونارو توی خونه استفاده کنیم، هزینه سیم و سیم کشی و اجرت برقکار و… هم روی دستمون میذاره.

سیم کشی

روش وایرلس

توی این روش هم مثل روش اول یعنی روش سیم کشی کامل همه مراحل برق کشی سنتی اجرا میشه با این تفاوت که در این روش میتونیم از کلید های یک پل تا چهار پل استفاده کنیم. در این روش زیبایی دیوار ها حفظ میشه چون تعداد کلید ها و پریز های روی دیوار به مراتب کمتر از روش سنتیه. نوع سیم کشی در سیستم هوشمند با سیمکشی سنتی تفاوتی نداره و هیچ چیزی کم و زیاد نمیشه. البته یه تفاوتی که این دومل باهم دیگه تو بحث قیمت دارن اینه که روش وایرلس از لحاظ تجهیزاتی گرون تر از روش سیمکشی هستش ولی اگه سیم کشی ساختمون از قبل انجام شده باشه و در حین سیمکشی بخوایم از روش هوشمند سازی با سیم کشی استفاده کنیم مقرون به صرفه تر هستش.

امکانات هوشمند سازی ساختمان در کرج

در این بخش میخوایم در مورد لیست امکانات خانه هوشمند در کرج صحبت کنیم و بگیم هوشمند سازی ساختمان در کرج چه امکاناتی رو در اختیار ما قرار میده. اگه هم که علاقه دارید تا نو این زمینه مشغول به کار بشین میتونین تو دوره آموزشی که در مراکز فنی و حرفه ای برگزار میشه شرکت کنین و نکته ای باید بهش اشاره کرد اینه که علاوه بر کرج تو شهرهای دیگه مثل اهواز ، اصفهان و تهران هم این مراکز وجود دارن.

lamp-2-p4944333g4mjk00bmrztnv7ixpr7eq1fp3n4ecrgz4

روشنایی هوشمند

هر سیستم روشنایی را که بتوان از راه دور کنترل کرد، سیستم روشنایی هوشمند می گویند. این تعریف ساده است اما مفاهیم عمیقی در آن نهفته است. بستر این نوع کنترل بر پایه اینترنت اشیا و به کمک اینترنت امکان پذیر است. یکی از اصلی ترین کاربردهای سیستم های روشنایی هوشمند، بالا بردن راندمان یا بازدهی ساختمان هستش. سیستم روشنایی هوشمند هم از امکانات هوشمند سازی خانه در کرج هستش. اصلی ترین بخش سیستم روشنایی هوشمند لامپ های هوشمند هستن.

camera-p4940hdd8zoz1t8qo7xb3rxwyjijwhqh79m4663sts

سیستم امنیتی

یکی دیگه از امکاناتی که هوشمند سازی خانه در اختیار شما قرار میده، سیستم امنیتی هوشمند هستش. همینطور که از اسم این سیستم پیداست، وسیله‌ ایه که به واسطه همکاری با مجموعه‌ای از بخش ها و دستگاه‌ها امنیت خانه یا ساختمان شما رو فراهم می‌کنه. سیستم امنیتی هوشمند در واقع شبکه‌ای از دستگاه‌های الکترونیکی یکپارچه است که این دستگاه‌ ها از طریق یک صفحه کنترل با هم همکاری می‌کنند تا از خانه در مقابل سارقین و یا خطرهای احتمالی محافظت کنند.

water-tap-p4942liamkl76865bmu37qq92r3a7z4qhqgg1kywts

آبیاری هوشمند

سیستم آبیاری هوشمند خانگی یکی از روش هایی است که می تواند به جلوگیری از هدر رفت آب چه در مقیاس های کوچک مانند باغچه ی خانه و چه مقیاس های بزرگ مثل زمین فوتبال و کشاورزی کمک کند. سیستم آبیاری هوشمند این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که علاوه بر کنترل دستی سیستم آبیاری از طریق اپلیکیشن، گزینه کنترل هوشمند آبیاری را انتخاب کرده و سیستم از طریق سنسورهای رطوبت سنج نصب شده در بستر کاشت گیاهان، زمان مناسب و میزان مورد نیاز آبیاری را تشخیص داده و به صورت هوشمند به آبیاری می‌پردازد.

thermometer-p4944riwdtjzxv0to2k4gp1idqeqyuqggglqvjr8hc

کنترل دما

یکی دیگه از امکانات هوشمند سازی خانه در کرج کنترل دمای هوشمند هستش. همانطور که از نام سیستم کنترل دمای هوشمند پیداست، وظیفه این سیستم هوشمند کنترل و مدیریت دمای هر یک از بخش‌های ساختمان و ارائه گزارش از دمای نقاط مختلف خانه به کاربر است. درواقع این سیستم هوشمند با مدیریت دمای هر یک از بخش‌های خانه موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. سیستم هوشمند کنترل دما یکی از مهم ترین دستاوردهای صنعت اتوماسیون می باشد.

monitor-screen-1-p49433d88f9natg7fck01480d2n9a83mw6uo5u8fjk

صوتی و تصویری

یکی از امکانات هوشمند سازی خانه در کرج، سیستم صوتی و تصویری هوشمند و کنترل تجهیزات صوتی و تصویری است که وجود آن را مدیون تکنولوژی بیسیم هستیم. این تکنولوژی که زمانی تنها برای ارتباط اینترنتی یا استفاده از تلفن همراه استفاده می‌شد، امروزه این امکان را فراهم می‌کند که کاربران در هر کجای خانه با کیفیت بالا صوت و ویدیو پخش کنند، با یک بلندگو سیستم صوتی خانه را فعال کنند، کتاب صوتی گوش بدهند و یا به صورت آنلاین خرید کنند.

cinema-screen-p4945fypbihgbq1bpd4f9ivhtr2aizfh7tkdcqqzzk

پرده هوشمند

هوشمند سازی خانه در کرج امکانات و مزایای ویژه ای در اختیار ما قرار میده یکی دیگه از این امکانات پرده برقی هوشمند هستش. در سیستم هوشمند خانه یا ساختمان ، پرده های برقی این قابلیت رو دارن که در صورت تمایل کاربر بصورت اتوماتیک و در زمانهای مختلف و یا تحت شرایط مختلفی تفاوت شدت نور داخل و خارج ساختمان و یا شدت گرمای محیط باز و بسته بشن بدون آنکه نیاز به صرف وقت و انرژی خاصی جهت مدیریت وضعیت پرده ها باشد.

air-conditioner-1-p4946m9fv23cu6bvudemvq78k39t5d3edmx7y70a7k

گرما و سرما

یکی از امکانات خانه هوشمند در کرج، سیستم گرمایش و سرمایش هوشمند هستش. با سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند دیگر نیازی به روشن یا خاموش کردن دستی این سیستم‎ها ندارید، چرا که با تعیین میزان دمای مورد نظر در این سیستم، می‎توان همیشه از دمای مطلوب برخوردار بود. از طریق ارتباط کلید هوشمند اختصاصی با سنسورهای تعیین دما، سیستم به صورت خودکار گرمایش یا سرمایش را فعال می‎کند. 

house-1-p49426gvl80m0grzrgc23uivkl5esth13o0od5l7lc

اعلان حریق

سیستم اعلام حریق مجموعه ای از تجهیزات است که برای آشکارسازی علائم حریق و هشدار دادن از طریق تجهیزات شنیداری و دیداری در زمانی که دود، آتش، مونوکسید کربن و یا دیگر علائم حریق بوجود می آید، استفاده می شود. در حقیقت از سیستم های اعلام حریق به طور گسترده در ساختمان ها و اماکن مسکونی و صنعتی استفاده می شود تا خسارتهای ناشی از حریق را به حداقل برسانند و حتی الامکان از تلفات جانی جلوگیری بشه.

سوالات متداول

همونطور که بالاتر در مورد مزایای هوشمند سازی خانه در کرج صحبت کردیم، اشاره کردیم به اینکه یکی از مزایای هوشمند سازی ساختمان در کرج موجب کاهش هزینه های جانبی مثل تعمیرات یا تخریب و ساخت و ساز جدید میشه و گذشته ازون در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی میشه که این موضوع توی کاهش هزینه ها بسیار مشهوده.

نه. برای هوشمند سازی خانه در کرج لازم نیست اقدامات خاصی انجام بشه. ساختمان شما از دو حال خارج نیست. یا در دست احداثه و هنوز تکمیل نشده که در این صورت از روش سیمکشی استفاده میکنین و یا تکمیل شده است که خب از روش بیسیم استفاده میکنید و شاید بشه گفت تنها کاری که باید انجام بدید فراهم کردن تجهیزات و یک شرکت مجری مورد اعتماد مثل جهان اسمارت رو به خدمت بگیرید تا ساختمونتون رو هوشمند سازی کنن.

خیر. تمام فاکتور هایی که در هزینه هوشمند سازی ساختمان کرج موثر هستش رو بررسی و معرفی کردم. تمام فاکتور ها همون چیز هایی بود که بررسی کردیم.

بله. جهان اسمارت با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات در زمینه هوشمند سازی ساختمان و ادارات تاسیس گردید و در این سالیان با تکیه بر تیم حرفه ای خود در تحقق هر چه  بهتر شعار این مجموعه که «صداقت و کیفیت و همراهی همیشگی است» را محقق نماید. از دیگر خدمات جهان اسمارت میشه به فروش محصولات هوشمند و هوشمند سازی انواع مراکز و ادارات و ساختمان ها اشاره کرد.

خیر لزوما نیاز نیست که در امر هوشمند سازی خانه در کرج از همه پارامتر هایی که در یک ساختمان هوشمند به کار گرفته میشن، استفاده کرد. شما به حسب نیاز و مقدار هزینه ای که مدنظرتونه میتونید بخش های مختلف محیط مدنظرتونو هوشمند کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه