Clicky

detail-blog
آگوست 30, 2022

نحوه کنترل خانه هوشمند با ساعت هوشمند

کنترل خانه هوشمند با ساعت هوشمند کاری است که شما می‌توانید به‌سادگی انجام دهید. در واقع امکانی است که بسیاری از افراد از آن اطلاعی ندارند و مدام برای اعمال هرگونه تغییرات به دنبال موبایل، گجت‌های بزرگ یا کنترلرهایی هستند که برای اسمارت هوم نصب می‌شود. در ادامه ضمن ارائه توضیحات کامل در مورد نحوه کنترل اسمارت هوم با اسمارت‌واچ، در مورد مزیت‌ها و ویژگی‌های مثبت این دیوایس‌های پوشیدنی و این که چگونه می‌توانند همه چیز را برای شما مدیریت کنند نیز توضیح خواهیم داد.

چگونه خانه هوشمند خود را به اسمارت‌واچ لینک کنیم؟

چگونه خانه هوشمند خود را به اسمارت‌واچ لینک کنیم؟

آیا می‌دانستید که ساعت‌های هوشمند نه‌تنها ابزاری مفید برای ردیابی فعالیت‌های تناسب‌اندام بلکه برای کنترل خانه هوشمند شما نیز هستند؟ درصورتی‌که از اتوماسیون خانه استفاده می‌کنید به طبع بهره‌گیری از تجهیزات اندرویدی و ios نیز راهکار دیگری خواهد بود که به شما انعطاف بیشتری می‌دهد. لازم نیست به سراغ پنل‌های نصب شده روی دیوار بروید.

می‌توانید به‌راحتی در هر نقطه از خانه، همه چیز را با لمس کردن صفحه یا فشردن دکمه مدیریت نمایید. البته شاید فکر کنید که در نهایت باز هم اگر ساعت از شما دور باشد نمی‌توانید کاری انجام دهید، باید بگوییم که خیر، امروزه دستیارهای صوتی به‌صورت پیش‌فرض روی 99 درصد موبایل‌ها و ساعت‌های هوشمند فعال هستند. در نتیجه استفاده از آن‌ها آسان بوده و اکنون می‌توانید به‌راحتی با ساعت هوشمند خود مدیریت اسمارت هوم را انجام دهید. بدون فشار دادن دکمه‌های زیاد، می‌توانید به‌راحتی دستگاه‌های هوشمند خود را از طریق دستورات صوتی در هرکجا که هستید کنترل کنید.

نحوه کنترل خانه هوشمند با ساعت هوشمند

دستگاه‌های هوشمندی که می‌توانید با ساعت هوشمند خود کنترل کنید

چندین دستگاه هوشمند وجود دارد که می‌توانید با ساعت هوشمند خود،  کنترل کنید مانند چراغ‌ها، قفل‌های هوشمند، ترموستات‌های هوشمند و دوربین‌های امنیتی. کنترل خانه هوشمند با ساعت هوشمند البته محدود به ورژن، نسخه اندروید، نسخه ios و یا حتی نوع ساعت نیست. برای این کار شما می‌توانید حتی از قدیمی‌ترین ساعت‌ها، اپل‌واچ‌ها، ساعت‌های هوشمند سامسونگ استفاده کنید.

کنترل روشنایی خانه با ساعت هوشمند

به‌عنوان‌مثال، می‌توانید از ساعت هوشمند برای کنترل روشنایی هوشمند خود استفاده کنید. روشن و خاموش‌کردن، کم‌کردن یا حتی چشمک زدن چراغ‌ها با لمس ساده انگشتتان  به‌آسانی انجام خواهد شد.

با استفاده از این سیستم مجبور نیستید بلند شوید،  کنترل روشنایی به‌وسیله ساعت هوشمند حتی می‌تواند در هزینه شما صرفه‌جویی کند و به شما امکان می‌دهد وقتی در خانه نیستید مطمئن شوید که همه چراغ‌ها خاموش هستند.

کنترل قفل و ایمنی خانه با اسمارت‌واچ

گزینه دیگر سیستم قفل هوشمند پیشرفته است و همراه با برنامه مناسب که توسط شرکت‌های توسعه‌دهنده در اپ‌استور و گوگل‌پلی منتشر می‌شود، می‌توانید از ساعت هوشمند خود برای قفل و باز کردن درها استفاده کنید.

به‌جای اینکه هنگام خروج از خانه مدام به دنبال سوییچ، ریموت و دیگر دیوایس‌ها باشید، یا اگر در مسیر هستید و حرکت کردید، نگران هستید که آیا درب را قفل کرده‌اید یا نه. این سیستم به‌راحتی این اجازه را به شما می‌دهد تا باز یا بسته بودن درب را مدیریت کرده و یا در صورت نیاز اجازه ورود کاربر به خانه را بدهید.

درحالی‌که به سمت ماشین می‌روید، به ساعت هوشمند خود ضربه بزنید. وقتی به خانه رسیدید دستانتان پر از مواد غذایی است؟ قفل‌های هوشمند، مانند مدل‌های ناکی و  August به‌راحتی با هر سیستمی سینک می‌شوند. اگر اپل‌واچ دارید به‌راحتی می‌توانید بدون جستجوی کلیدهای خود، وارد خانه شوید.

تنظیم دمای خانه با ساعت هوشمند

علاوه بر کنترل چراغ‌ها و قفل‌کردن درب‌ها، می‌توانید از ساعت هوشمند خود برای راحت‌تر کردن مدیریت دمای محیط و خانه هوشمند خود استفاده کنید. در واقع می‌توانید ساعت هوشمند خود را به ترموستات هوشمند خود متصل کنید.

به‌این‌ترتیب می‌توانید دمای هر اتاق خانه را از راه دور کنترل کنید، چه در محل کار یا فقط در خانه باشید این ویژگی برای شما فراهم است که یک اتاق را خنک یا گرم نگه دارید و اگر کولر شما هم هوشمند است از این ویژگی استفاده کنید. مزیت دیگر کنترل خانه هوشمند با ساعت هوشمند، امکان اجرای دستورات حتی در حالتی است که در یک شهر و کشور دیگر حضور دارید. به‌عنوان معرفی یک مدل ترموستات نیز می‌توانیم به گوگل نست اشاره کنیم. Google Nest یکی از محبوب‌ترین ترموستات‌های هوشمند است که می‌توان آن را با ساعت هوشمند کنترل کرد.

نظارت بر دوربین‌های امنیتی با اسمارت‌واچ

علاوه بر این می‌توانید از ساعت هوشمند خود برای نظارت آسان بر دوربین‌های امنیتی خود نیز استفاده کنید. می‌توانید پخش‌های زنده را دنبال کنید یا تصاویری از هشدارهای حرکتی مهم را مشاهده کنید. اپلیکیشن رایگان Withings Home به شما امکان می‌دهد پخش‌های زنده را از مانیتور یا دوربین کودکتان مستقیماً روی ساعت اپل تماشا کنید و همیشه کودک خود را زیر نظر داشته باشید.

کنترل اعلانات بیشتر مانند باز شدن درب و چراغ‌ها

گاهی شما به دنبال نظارت بیشتر هستید و به طبع امکانات قابل‌توجه‌تر و خاص‌تری می‌خواهید. بحث صرفاً کنترل خانه هوشمند با ساعت هوشمند نیست، گاهی مسائل امنیتی و یا مباحث مرتبط با مدیریت هزینه و بهینه‌سازی مصرف انرژی خواهد بود. مثلاً می‌توانید اسمارت‌واچ را طوری تنظیم کنید که اگر بعد از ساعت یازده شب کسی وارد خانه شد آلارم دریافت کنید. یا این که چراغ‌ها روشن ماندند این اخطار برای شما ارسال شود.

می‌توانید هشدارهایی را در ساعت هوشمند خود از آلارم‌های امنیتی، قفل‌های هوشمند، حسگرهای حرکتی، ترموستات‌ها و … دریافت کنید.

 

چگونه اتوماسیون خانگی خود را به ساعت هوشمند خود متصل کنیم؟

کنترل خانه هوشمند با ساعت هوشمند مزیتی است که روی این گجت‌های پوشیدنی محبوب و پرفروش وجود دارد. ساعت هوشمند شما می‌تواند به مرکز کنترل عالی برای خانه هوشمند شما تبدیل شود که به شما امکان می‌دهد روشنایی، گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع، لوازم‌خانگی و قفل‌های امنیتی را مستقیماً از مچ دست خود تنظیم کنید. پس از بررسی این تعاریف سوال مهم این است که چطور؟ چگونه ساعت هوشمند خود را به خانه هوشمند خود پیوند دهیم؟

نحوه کنترل خانه هوشمند با ساعت هوشمند

سرور خانه هوشمند خود را به یک دستیار هوشمند متصل کنید و سپس برنامه دستیار هوشمند را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و تنظیمات زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه Amazon Alexa برای Alexa، برنامه Google Home برای Google و برنامه Home برای Siri دانلود و سپس نصب کنید.
  2. ساعت هوشمند خود را (که با دستیار هوشمند شما سازگار است) به تلفن هوشمند خود وصل کنید.
  3. اکنون اولین دستور خود را امتحان کنید، مانند «الکسا، در را قفل کن» و ببینید آیا کار می‌کند یا خیر.

 

 

 

نحوه کنترل خانه هوشمند با ساعت هوشمند

در نهایت

ساعت هوشمند شما نه‌تنها برای پیگیری تعداد قدم‌ها، ضربان قلب یا اطلاعات تناسب‌اندام شما مفید است بلکه برای مراقبت از خانه هوشمند شما نیز یک گجت پرکاربرد خواهد بود. در واقع به‌راحتی می‌توانید هر چیزی را در ساعت مدیریت کنید، بدون این که لازم باشد به سراغ کنترلر اصلی خانه هوشمند خود بروید. اگر ساعت هوشمند خود را به‌درستی به این سیستم کانکت کنید، می‌توانید:

را از راه دور مدیریت کرده، اعلانات مربوط به آن‌ها را به‌صورت آلارم تنظیم نموده و یا در صورت نیاز از دستیارهای صوتی استفاده کنید. دقت کنید که لازم است دستیار از قبل روی دیوایس شما تنظیم شده باشد. برای شرکت اپل دستیار سیری و برای دیوایس‌های گوگل می‌توانید به سراغ دستیار الکسا و گوگل بروید. تمامی نرم‌افزارها در دیوایس‌های جدید به‌صورت پیش‌فرض نصب شده‌اند. در موبایل‌های اپل به سراغ تنظیمات و Siri بروید و در موبایل‌ها و یا تبلت‌های اندرویدی نیز در بخش تنظیمات Google Assistant را جستجو و یا در صورت موجود نبودن نصب کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه