Clicky

detail-blog
ژانویه 5, 2023

کلید لمسی هوشمند لیولوLivolo

ایده خانه هوشمند با محصولات لیولو

کل ایده پشت خانه هوشمند این است که همه چیز با همه چیز صحبت کند، بنابراین شما در جریان هستید درحالی‌که دستگاه‌های شما نیز مطلع می‌شوند. این ممکن است به این دلیل باشد که نور شما با دوربین امنیتی شما صحبت می‌کند یا وقتی از رختخواب بیرون می‌آیید، دستگاه قهوه هوشمند شما روشن می‌شود.

اینترنت اشیا ممکن است یک اصطلاح نسبتاً بی‌فایده باشد، اما اساساً این چیزی است که اتفاق می‌افتد – همه چیز به هم متصل است، به این معنی که می‌توان اطلاعات را به اشتراک گذاشت و زندگی شما را بدون نیاز به بازدید از هر چیز به‌صورت جداگانه کنترل کرد.

همه این دستگاه‌های متصل توسط سیستم‌های خودکار از طریق یک شبکه مدیریت می‌شوند. نتیجه؟ به لطف برنامه‌ها و دستگاه‌های هوشمند، خانه هوشمندی دارید. اما فقط یک مشکل وجود دارد: بسیاری از شرکت‌ها همه این دستگاه‌های مختلف را می‌سازند. برای اینکه آنها را وادار به همکاری در یک شبکه واحد کنید، باید از یک زبان مشترک استفاده کنید. در کلیدهای لمسی لیولو نیز این قابلیت وجود دارد.

برای دریافت مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید

نکات مهم حین خرید کلید لمسی

درصورتی‌که قصد خرید کلید لمسی لیولو را دارید، در ادامه توضیحاتی را به شما شرح خواهیم داد که تمام آن‌ها در این مدل‌ها موجود هستند، در نتیجه بدون هیچ محدودیتی می‌توانید یک کلید کامل را خریداری کنید. موضوع مهم دیگر در مورد قیمت کلید لمسی است که به طبع برای کارفرمایان و صاحبان خانه‌ها اهمیت زیادی دارد. در تمامی محصولات، رده‌های قیمتی متفاوت در نظر گرفته شده است. چون متریال‌ها می‌تواند پلاستیک، شیشه و فلز باشد.

اگر از پلتفرم‌های دیگر خانه هوشمند استفاده می‌کنید و می‌خواهید آن‌ها را به‌راحتی با دیگر بخش‌هاست کنید، باید به سراغ برندهای مختلف عرضه‌کننده لوازم‌خانگی هوشمند بروید. به طبع کلید لمسی لیولو به‌خوبی با تمامی این پروتکل‌ها هماهنگ می‌شود.

مهم است که سوئیچ با دیگر پلتفرم‌های خانه هوشمند مانند الکسا، گوگل هوم و اپل هوم کیت ادغام شود. هر یک از این پلتفرم‌ها برنامه و روش خاص خود را برای کنترل دستگاه‌ها ارائه می‌کنند، به این معنی که کاربران مجبور نیستند برای کنترل سوئیچ خود به برنامه تلفن همراه خاصی وابسته باشند.

زیبایی‌شناسی

کلید و پریز برای دیوار همان چیزی است که ساعت برای عقربه است. آنها نه‌تنها کاربردی هستند بلکه بخشی از طراحی  خانه شما به‌حساب می‌آیند؛ بنابراین زیبایی‌شناسی بخش بزرگی از فرایند تصمیم‌گیری است و در دنیای امروزی که فضای داخلی زیبا دارد نباید نادیده گرفته شود.

هیچ ماده دیگری به‌اندازه یک پانل شیشه‌ای به‌خوبی طراحی شده سطح پرداخت را ارائه نمی‌دهد، بااین‌حال، باید مراقب باشید که این یک صفحه شیشه‌ای مقاوم برای ایمنی بیشتر باشد.

نوع ماژول

نقطه شروع شما خرید دستگاهی خواهد بود که متناسب با نیاز اتاق و محل مدنظر باشد. پس چه چیزی را می‌خواهید کنترل کنید؟ آب‌فشان، AC، پنکه، چراغ‌ها و غیره. چند عدد از هرکدام را باید کنترل کنید؟

کلیدهای لمسی در مدل‌های یک تا چند پل عرضه می‌شوند، برخی از آن‌ها با مکانیزم خاصی عمل می‌کنند. تنها موردی برای شناسایی ماژولی است که نیازهای شما را برآورده می‌کند. در هند اغلب سوئیچ‌های بیشتری نسبت به گذشته داریم، بنابراین ممکن است زمان خوبی برای کاهش سوئیچ‌های ناخواسته باشد.

نصب و راحتی اجرا

ازآنجایی‌که این تلفنی نیست که بتوانید فقط آن را روشن کنید و شروع به استفاده از آن کنید، باید در نظر بگیرید که این گوشی در کجای دیوار نصب شود و چه چیزی در آن وجود دارد. اگر وسایلی که خریداری می‌کنید در جعبه‌های کنسول فلزی استاندارد موجود در بازار قرار بگیرند، هزینه کم‌تری برای شما به ارمغان خواهد آورد. کلید لمسی لیولو باید به طور ایده‌آل در جعبه‌های کنسول فلزی معمولی 3 اینچ 3، 5 اینچ یا 3 × 9 که برای جادادن هر یک از سوئیچ‌های مدرن استفاده می‌شود، قرار گیرد.

هماهنگ با شبکه بی‌سیم اینترنت

دستگاه هوشمند نیاز به اتصال به اینترنت دارد و اگر به سیم نیاز داشته باشد واقعاً هوشمند نیست. باید از طریق سیگنال بی‌سیم معمولی به روتر خانگی شما متصل شود یا به یک هاب خاص متصل شود که سپس به روتر خانگی متصل می‌شود. مشکل اتصال به هاب ویژه این است که این سوئیچ ممکن است تنها دستگاه هوشمندی نباشد که می‌خرید.

بنابراین، اگر شما حدود 5 دستگاه مختلف را از 5 فروشنده مختلف خریداری می‌کنید و هرکدام از شما می‌خواهند یک سناریو مورداستفاده قرار دهید و یا نرم‌افزارهای زیادی را نصب و اجرا کنید، این می‌تواند گزاف باشد. باتوجه‌به اینکه امروزه اکثر خانه‌ها دارای وای‌فای هستند، یک اقدام هوشمندانه خرید دستگاه‌هایی است که دارای تراشه وای‌فای داخلی هستند.

کنترل از راه دور کلیدهای لمسی

موضوع مهم دیگری که باید در مورد خرید و انتخاب کلیدهای لمسی به یاد داشته باشید، قابلیت مدیریت از راه دور است.

این فناوری که بسیار مهم و یکی از کم‌ارزش‌ترین بخش‌های کنترل کلید هوشمند است، مدت‌هاست که وجود داشته و هنوز هم یکی از مفیدترین روش‌ها برای کنترل سوئیچ است. یک کنترل از راه دور و کلید لمسی با طراحی خوب می‌تواند از فاصله 30 متری از همکار کند که برای یک اتاق بزرگ بیش از اندازه کافی خواهد بود. یک گزینه آسان برای یادگیری برای افراد مسن و بسیار مفید برای افراد ناتوان.

اپلیکیشن موبایل کلید لمسی لیولو

امروزه برای هرکدام از کلیدها و ابزارهایی که به‌صورت هوشمند در بازار عرضه می‌شوند، نرم‌افزار و اپلیکیشن در نظر گرفته شده است. مثلاً برای مدیریت کلید لمسی لیولو می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

این مهم است، بنابراین کلید لمسی شما را می‌توان از هر نقطه در جهان کنترل کرد. بااین‌حال، برنامه باید به‌خوبی طراحی شده باشد، برای استفاده بصری باشد و هنگام جفت‌کردن دستگاه با حساب کاربری برنامه تلفن همراه، به حداقل تلاش نیاز داشته باشد.

کلید لمسی تک پل (ساده و wifi)

کلید لمسی تک پل شرکت لیولو یکی دیگر از مدل‌های پرفروش و محبوب موجود در بازار ایران است. اگر قصد هوشمندسازی خانه و محل کار خود را دارید، این مدل به‌راحتی به شبکه اینترنت متصل شده و قابل‌نصب در قوطی‌های معمولی بودن نیاز به تغییر سیستم برق و زیرساخت خانه است.

همین‌طور دستگاه جانبی نیازی نخواهد بود و به‌راحتی به موبایل و تبلت شما متصل می‌گردد. درصورتی‌که مایل به تنظیم سناریو هستید، این محصول نیاز شما را برآورده می‌کند. زمان‌بندی خاموش و روشن نیز به‌صورت پیش‌فرض روی این کلید لمسی در نظر گرفته شده و در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی عرضه می‌شود.

کلید لمسی 2 پل (ساده و wifi)

اگر کلید تک پل لمسی نیاز شما را برآورده نمی‌سازد، می‌توانید به سراغ مدل‌های دو پل بروید که مطابق سری قبل، به‌راحتی دارای حالت تنظیم سناریو هستند، می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌های سفید و طلایی و البته مشکلی خریداری کنید. کنترل کلید از هر جای دنیا با استفاده از موبایل و تبلت ممکن خواهد بود.

در نهایت این کلید لمسی بدون نیاز به دستگاه جانبی تهیه شده و ضرورتی به تغییر سیم‌کشی نیز نخواهد داشت. در نتیجه یک گزینه کاملاً استاندارد و کم‌دردسر است.

کلید لمسی لیولو 3 پل (ساده و wifi)

مدل بعدی نیز سه پل بوده و مطابق همان استانداردها، با همان مشخصات قبلی قابل تهیه خواهد بود. خبری از استفاده دستگاه جانبی، کابل‌کشی اضافه و یا تغییر زیرساخت ساختمان نیست. یعنی هم روی خانه‌های قدیمی و هم جدید نصب می‌شود. به‌راحتی به شبکه اینترنت شما متصل گردیده و از راه دور قابل مدیریت است.

کلید لمسی 4 پل wifi لیولو

محصولات لیولو تنوع فوق‌العاده‌ای دارند و در سری‌ها، رده‌ها و با مشخصه‌های مختلف عرضه می‌شوند. این نسل چهار پل به‌صورت وای‌فای عرضه می‌شود و مدل ساده ندارد؛ می‌توانید آن را به سناریوهای خانه هوشمند خود متصل کرده و زمان خاموش و را روشن‌شدن آن را تعیین کنید. ضمن این که نیازی به دستگاه‌های اضافه ندارد و مستقیماً بخش مهمی از خانه هوشمند شما به‌حساب می‌آید.

کلید لمسی پرده لیولو (ساده و wifi)

کلیدهای لمسی پرده برقی لیولو از جمله مهم‌ترین محصولات این شرکت هستند که امکان کنترل افقی و عمودی را به شما می‌دهند. شما می‌توانید از راه دور، با نرم‌افزار موبایل پرده را بازکرده با ببندید، از طرفی دیگر نیازی به سیم‌کشی‌های اضافه و یا تغییرات کلی نداشته و این محصول در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی عرضه می‌شود. در مدل ساده صرفاً با لمس می‌توانید پرده را هدایت کنید. اما در مدل وای‌فای کلید پرده لمسی، مدیریت از طریق شبکه بی‌سیم نیز ممکن است.

کلید لمسی زنگ لیولو

اگر نیاز به کلید لمسی زنگ خانه دارید، می‌توانید از محصولات برند لیولو استفاده کنید. در این مدل که با تنوع سه رنگ عرضه شده است، شما می‌توانید آن را روی قوطی‌های 6 سانتی‌متری نصب کنید؛ ویژگی مثبت این محصول کیفیت ساخت فوق‌العاده بالا است.

کلید تک پل 1/2 لیولو

این مدل اولین و پایه‌ترین نمونه موجود است که برای مکانیزم‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید آن را در سری‌های لمسی و با قابلیت‌های خاص خریداری کنید. ویژگی مهم آن امکان انتخاب در فریم‌های شیشه و آلومینیوم است. این کلید طراحی فوق‌العاده زیبایی داشته و رنگ‌بندی آن دومین مزیت مهمی است که باید به آن اشاره کرد.

کلید لیولو تک پل مکانیکال

مدل‌های تک پل با ساختار مکانیکی، قابلیت اتصال به خانه هوشمند را خواهند داشت. جنس متریال آن‌ها از ABS بوده و ساختار پلاستیک فشرده سبب می‌شود که مقاومت فوق‌العاده‌ای در مقابل حرارت داشته باشند. این کلید را می‌توانید در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی تهیه کنید. کلیدها قابل‌نصب در فریم‌های شیشه‌ای و آلومینیومی هستند.

کلید 2 پل مکانیکال

مطابق هر محصول دیگری، کلید لمسی لیولو نیز در سری دو پل و با ساختار مکانیکال عرضه می‌شود. این کلید بر پایه آلیاژ ABS ساخته شده است. پلاستیک فشرده به کار گرفته شده در آن مقاوم در برابر حرارت و آتش است و در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی قابل انتخاب است. ضمن این که این کلیدها در قوطی‌های قدیمی به‌راحتی نصب می‌شوند.

کلید 3 پل مکانیکال

در مواردی که نیاز به تعداد کنترل بیشتر دارید، کلید لمسی لیولو در مدل سه پل گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. این کلید از آلیاژ ABS درجه یک ساخته شده است، نوع بدنه آن از پلاستیک فشرده است؛ علاوه‌برآن، کاملاً مقاوم در مقابل حرارت بوده و دارای همان تنوع رنگ است؛ شما می‌توانید این کلید را در فریم‌های شیشه و آلومینیوم نصب کنید.

کلید زنگ لمسی

مدل‌های کلید زنگ لمسی نیز در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی موجود هستند. برای درب ورودی ساختمان‌ها و واحدهای تجاری و اداری بهترین گزینه هستند، علاوه‌برآن، شما می‌توانید این کلیدها را در مدل‌های شیشه‌ای و با فریم‌های آلومینیومی تهیه کنید.

سوئیچ دیمر لیولو

سوئیچ‌های دیمر نیز از جمله محصولاتی هستند که توسط این شرکت طراحی و تولید می‌شوند.  

برای کنترل هر یک از سوئیچ‌های ZigBee ما از طریق Livolo APP، Google Assistance، Alexa و غیره، لازم است که ZigBee Gateway خود را داشته باشید.

اگر لامپ شما کمتر از 25 وات است (اکثر لامپ‌های LED)، یک “آداپتور روشنایی” ضروری است.

سوئیچ دیمر ما نمی‌تواند با چراغ‌هایی که از ترانسفورماتور مغناطیسی استفاده می‌کنند کار کند و اگر از چراغ LED قابل تنظیم استفاده می‌کنید لطفاً مطمئن شوید که لبه اصلی آن است.

کلیدهای لمسی لیولو: سازگار با زیگ‌بی!

ZigBee یک استاندارد جهانی باز برای فناوری بی‌سیم است که برای استفاده از سیگنال‌های رادیویی دیجیتال کم‌مصرف برای شبکه‌های شخصی طراحی شده است. ZigBee بر اساس مشخصات IEEE 802.15.4 عمل می‌کند و برای ایجاد شبکه‌هایی استفاده می‌شود که به‌سرعت انتقال داده پایین، بهره‌وری انرژی و شبکه ایمن نیاز دارند. در تعدادی از کاربردها مانند سیستم‌های اتوماسیون ساختمان، کنترل گرمایش و سرمایش و در دستگاه‌های پزشکی استفاده می‌شود.

ZigBee به‌گونه‌ای طراحی شده است که ساده‌تر و ارزان‌تر از سایر فناوری‌های شبکه شخصی مانند بلوتوث باشد.

ZigBee یک استاندارد شبکه بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه و کم‌مصرف است. از توپولوژی شبکه مش استفاده می‌کند که به آن امکان اطمینان بالا و محدوده معقول را می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های مشخص ZigBee ارتباطات امنی است که می‌تواند ارائه دهد. این کار با استفاده از کلیدهای رمزنگاری 128 بیتی انجام می‌شود. این سیستم مبتنی بر کلیدهای متقارن است، به این معنی که هر دو گیرنده و مبتکر یک تراکنش باید کلید یکسانی را به اشتراک بگذارند.

این کلیدها یا از قبل نصب شده‌اند، یا توسط یک “مرکز اعتماد” تعیین شده در شبکه منتقل می‌شوند یا بین مرکز اعتماد و یک دستگاه بدون حمل‌ونقل برقرار می‌شوند. هنگامی که ZigBee در شبکه‌های شرکتی یا تولیدی استفاده می‌شود، امنیت در یک شبکه شخصی بسیار مهم است.

ویژگی های متمایز:

کیفیت ساخت فوق‌العاده بالا

این محصولات در مدل‌های آلومینیوم، شیشه‌ای و پلاستیکی در تنوع رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شوند. همین‌طور دارای نسل‌های یک تا پنج خانه هستند که بسته به نیاز می‌توانید تهیه کنید. براکت پشتی نیز از جنس رنگ الکترواستاتیک فوق‌العاده مقاوم است.

امکان اتصال به شبکه اینترنت

برای هرکدام از این کلیدهای لمسی یک IP جداگانه در نظر گرفته شده که به شبکه بی‌سیم اینترنت شما متصل می‌شود. می‌توانید از طریق نرم‌افزارهای اختصاصی این شرکت آن‌ها را مدیریت و از راه دور کنترل کنید.

عدم نیاز به تابلو های برق و قوطی‌های جدید

مزیت مهم دیگری که در مورد این محصول می‌توان به آن اشاره کرد، عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف برای نصب و راه‌اندازی و اجرا است. در واقع هر سیستم به‌راحتی روی کلید پریزهای قدیمی نصب می‌شود. در نتیجه قرار نیست که تغییر خاصی در زیرساخت برق خانه خود ایجاد کنید.

عدم نیاز به تجهیزات اضافه

شما نیازی به تجهیزاتی مانند: سیستم کنترل مرکزی، سناریوها، هوم سنترها و… نخواهید داشت. اگرچه در حال اجرای یک‌خانه هوشمند هستید، اما این دستگاه به‌خودی‌خود می‌تواند کامل‌کننده سناریوی شما باشد. تعریف حالت شبیه‌ساز نیز از طریق نرم‌افزار ios و اندروید ممکن است.

2854446

قیمت کلید لمسی لیولو

لیولو یک برند معتبر و شناخته شده است که به‌خوبی با تمامی پروتکل‌های خانه هوشمند هماهنگ می‌شود:

  • کیفیت ساخت فوق‌العاده
  • بهره‌گیری از بهترین متریال‌ها و استانداردترین‌ها
  • استاندارد CE و گواهینامه ISO به جهت اعتمادسازی حداکثری
  • قیمت مناسب هرکدام از محصولات
  • تنوع وسیع در سری‌های تک تا چند پل و کلیدهای لمسی پرده برقی و…

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در تولیدات این شرکت دیده می‌شود. ضمن این که در بازار ایران نیز شما امکان تهیه هرکدام از این کلیدهای لمسی را با مناسب‌ترین قیمت خواهد داشت. اگر مایل به خرید کلید لمسی لیولو هستید، ما در این بخش و این صفحه، راهنمای کامل انتخاب آن را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

یک مطالعه ساده بازار با مقایسه ویژگی‌های ارائه شده، قابلیت اطمینان، ضمانت باید به شما نشان دهد که آیا ارزش به‌دست‌آمده ارزش هزینه پرداختی را دارد یا خیر. شما به‌راحتی با بررس بازار متوجه می‌شوید که در حال حاضر کلید لمسی لیولو بهترین گزینه پیش و رو است.

مدیریت لوازم خانه هوشمند با اپلیکیشن Livolo APP

امروزه اجزای خانه هوشمند شما به‌راحتی با استفاده از یک نرم‌افزار و اپلیکیشن قابل مدیریت هستند. شرکت لیولو برای این کار نرم‌افزار اختصاصی خود را در سیستم‌عامل ios و اندروید، در دسترس قرار داده است. شما به‌راحتی می‌توانید آن را نصب و راه‌اندازی کرده و حتی به دیگر پلتفرم‌های خانه هوشمند مانند آمازون نیز متصل شوید. این به‌جرئت یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید حین خرید کلید لمسی به آن دقت کنید.

LIVOLO HOME یک برنامه کنترل خانه هوشمند است که به شما امکان می‌دهد سوئیچ‌های الکترونیکی، سوکت‌ها و سایر دستگاه‌های هوشمند شرکت ما را از راه دور کنترل کنید، همچنین محصولات شرکای خود مانند Tmall Elf، Amazon echo و سایر صداهای هوشمند را برای کنترل صوتی دستگاه‌های مختلف کنترل کنید.

مشخصات فنی کلیدهای لمسی لیولو

درصورتی‌که قصد خرید کلید لمسی لیولو را دارید، ضروری است که مشخصات زیر را در محصولات بررسی و کنترل کنید. همین‌طور باید به این مسئله اشاره کنیم که هرکدام از این مدل‌های لمسی و هوشمند، دارای حالت اتصال به شبکه زیگبی هستند که پیش‌ازاین، توضیحات موردنیاز را در مورد آن در اختیار شما قرار دادیم.

  • نام تجاری: Livolo
  • شماره مدل: C701Z-11
  • نوع مورد: سوئیچ‌های طراحی
  • نوع سوئیچ: روشن/خاموش وای‌فای/سوئیچ کنترل برنامه را لمس کنید
  • ویژگی‌ها: 1 باند / 1 راه
  • قابلیت Zigbee
  • گارانتی: 2 سال
  • گواهینامه: CE، RoHS
  • پنل شیشه‌ای رنگی: سفید
  • جنس پنل: پنل شیشه‌ای کریستال سکوریت شده
  • نشانگر نور پس‌زمینه: آبی روشن/آبی خاموش است
  • اندازه: 80mm x 80mm x 32mm
  • ولتاژ ورودی: AC 110-250V/50-60Hz
  • حداکثر جریان: 5A
  • حداکثر وات: <2000 وات
  • حداقل وات: > 1W
  • محیط عملیاتی:30 ~ 70 درجه سانتیگراد. کمتر از 95% RH
  • مناسب برای 1 جعبه اتصال
  • سوئیچ کامل می‌شود

همان‌طور که می‌بینید، شدت جریان و نرخ ورودی و حداکثر وات با ساختار شبکه برق ایران هماهنگ است. یکی از مزیت‌های اصلی که در مورد این محصولات می‌توان تعریف کرد این است که موجب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شوند. شما می‌توانید از آن‌ها برای یک باکس اتصال استفاده کنید. نشانگر نور پس‌زمینه نیز روی این دستگاه در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه