Clicky

detail-blog
ژانویه 1, 2023

کلید لمسی هوشمند تویا(Tuya)

مزیت‌های استفاده از کلید لمسی هوشمند تویا

1802979

کنترل و مدیریت آسان

شما می‌توانید به‌راحتی از این کلیدها برای کنترل روشنایی ساختمان هماهنگ با کارکرد ماژول استفاده کنید. همین‌طور امکان تغییر و کنترل شدت و نرخ روشنایی بر مبنای درصد درست مانند ساختار دیمرها وجود دارد.

8038600

امکان استفاده برای پرده برقی، کولر آبی و...

علاوه‌برآن، می‌توانید از کلید لمسی تویا برای کنترل پرده هوشمند، ریسه‌های نواری و LED، انواع چراغ‌های نمایشگری و… استفاده کنید.

2163350

قابلیت استفاده در تمامی ساختمان ها

کلیدهای هوشمند امکان استفاده در ساختمان‌های تجاری، اداری، مسکونی و حتی آپارتمان‌هایی با ساختار برق‌کشی قدیمی را دارند.

2900384

عدم نیاز به تغییرات کلی

شما برای استفاده از این کلیدها نیازی به برق‌کشی مجدد را ندارید و می‌توانید از قابلیت‌های هوشمند آن نیز به‌راحتی استفاده کنید.

کلیدهای هوشمند لمسی چگونه کار می‌کنند؟

سوئیچ لمسی یا همان کلید لمسی که توسط شرکت‌های کوچک و بزرگ زیادی تولید می‌شود، نوعی کلید الکتریکی است که همان‌طور که از نام آن پیداست برای کارکردن به تماس فیزیکی یا “لمس” نیاز دارد. اغلب سوئیچ‌های لمسی را روی لامپ‌های خانگی و وسایل روشنایی و همچنین رایانه‌ها می‌بینید. بسیاری از دستگاه‌های صفحه لمسی همچنین دارای سوئیچ‌های لمسی هستند که در رابط نمایشگرشان تعبیه شده است.

«درصورتی‌که نیاز به خرید کلید لمسی تویا دارید، می‌توانید با ما در این مورد تماس گرفته تا اطلاعات موردنیاز در مورد تفاوت‌ها، ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را در اختیارتان قرار دهیم. همین‌طور ما تنوعی وسیع از باکیفیت‌ترین نمونه‌های عرضه شده در بازار جهانی را مطابق استانداردهای CE و ISO وارد بازار ایران کردیم.»

فشاردادن کلید لمسی باعث می‌شود که مدار با باز کردن یا بسته‌شدن پاسخ دهد. هنگامی که انگشت خود را روی یک کلید لمسی فشار می‌دهید، با باز کردن یا بستن مدار پاسخ می‌دهد.

برای دریافت مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید

انواع کلیدهای لمسی برند تویا

کلیدهای لمسی تویا در دسته‌بندی‌های مختلف عرضه می‌شوند، تفاوت کلی در ساختار، مشخصات، تعداد پل‌ها و البته قیمت تمام شده برای شرکت تولیدکننده است که تا حد زیادی به سال عرضه نیز وابستگی دارد:

  • کلید تک پل تویا
  • کلید دو پل تویا
  • انواع کلیدهای سه پل و چهار پل
  • مدل‌های هشت پل تویا

از جمله نمونه‌های متداول موجود در بازار هستند. تفاوت مهم دیگر در جنس بدنه است:

کلید تویا در سری‌های: کریستال سفید، مشکی، بژ، دارای رویه‌های روستیک، طلایی و… عرضه می‌شود. البته این محدوده تولید، صرفاً شامل کلیدهای مخصوص برق نمی‌باشد.

شما می‌توانید کلیدهای لمسی را برای کولرهای آبی، کنترل پرده‌های برقی، ترموستات هوشمند و جریان ورودی لامپ‌ها نیز مورداستفاده قرار دهید. این یکی از برجسته‌ترین تفاوت‌های تولیدات این شرکت است. یعنی این تنوع تمام نیازهای شما را برآورده می‌سازد و می‌توانید به‌راحتی از کلیدهای لمسی در نقاط مختلف خانه خود استفاده کنید.

مزیت مهم دیگر، تنوع در تعداد پل است؛ یعنی اگر پذیرایی و یا هال آشپزخانه شما خیلی بزرگ است، تعداد لامپ‌ها بالا بوده و سیستم کابل‌کشی استاندارد نیست، می‌توانید بدون نگرانی از کلید لمسی هشت پل تویا و یا مدل‌های چهار و پنل پل نیز استفاده کنید. هرکدام از پل‌ها یک لامپ را به‌راحتی مدیریت می‌کنند و روی سیستم هوشمند، شما امکان نظارت روی روشن و خاموش بودن تمام پل‌ها را خواهید داشت.

کلید لمسی تک پل هوشمند تویا مدل EG1

اگر به دنبال یک کلید لمسی تک پل ارزان‌قیمت با مشخصه و امکانات کامل هستید، نمونه EG1 همان چیزی است که می‌تواند تمامی نیازهای شما را برآورده سازد. در این کلید هوشمند از امکان اتصال به شبکه وای‌فای، ست‌شدن با تمامی دستگاه‌های هوشمند بر مبنای نرم‌افزار اسمارت لایف و تویا در نظر گرفته شده است. می‌توانید آن را روی قوطی‌های کلید ایرانی نصب کنید. برای راه‌اندازی این کلید لمسی هوشمند تویا به‌هیچ‌عنوان به تاچ پنل‌ها وابسته نیست و از تمامی سیستم‌های دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند.

کلید لمسی دو پل هوشمند تویا مدل EG2

مشابه محصول قبل، این کلید لمسی به‌صورت دو پل با ظاهر نسل قبلی ساخته شده است، دارای تنوع انتخاب رنگ‌های مشکی و سفید و البته بژ و طلایی است و همین‌طور مطابق نیاز به تلفن همراه و تبلت شما از طریق وای‌فای و اپلیکیشن موبایل متصل می‌شود.  حالت بازخورد در آن وجود دارد. زمانی که جریان برق شهری قطع می‌شود، این کلید لمسی تویا دو پل، به‌صورت اتوماتیک جریان را خاموش می‌کند. علاوه‌برآن، ظاهر بسیار شیک و جذاب و لوکسی دارد و سطح آن کاملاً ضد خش و مقاوم در مقابل ضربه است.

کلید لمسی چهار پل هوشمند تویا مدل EG4

کلیدهای لمسی هوشمند چهار پل، دارای چهار کلید برای اتصال به چهار سرخط هستند. در واقع تحت عنوان کلید لمسی چهار پنل نیز شناخته می‌شوند؛ همین‌طور کنترلر مرکزی در آن‌ها وجود دارد که شما را برای اتصال به شبکه وای‌فای و دستگاه‌های دیگر، از کنترلر مرکزی بی‌نیاز می‌سازد. قابلیت اتصال به پلتفرم فوق‌العاده و هوشمند شرکت تویا روی دستگاه‌های اندروید و ios از جمله مهم‌ترین امکاناتی است که در این کلیدهای لمسی در نظر گرفته شده است و مدل چهار پل پیش و رو، کاملاً از آن ساپورت می‌کند.

کلید لمسی هشت پل هوشمند تویا مدل EG8

مدل‌های هشت پل مناسب پذیرایی، محوطه‌های بزرگ و همین‌طور خانه‌های ویلایی هستند، در واقع هشت کلید و سیستم جریان برق را مدیریت می‌کنند و محصولی که هم اکنون به شما از شرکت بزرگ تویا معرفی می‌کنیم، دارای تمامی قابلیت‌های نسل‌های دیگر همراه با بدنه نسوز، مقاوم و اصل است. صفحه خازنی پیشرفته‌ای نیز در آن در نظر گرفته شده است که امکان قطع و وصل جریان برق را به شما می‌دهد.

همین‌طور می‌توانید بر اساس سناریو و اپلیکیشن، زمان خاموش و روشن‌کردن لامپ‌ها را اتوماتیک سازید. هیچ نیازی هم به‌صرف استفاده از لامپ‌های هوشمند روی این کلید لمسی تویا وجود ندارد.

کلید لمسی دو پل هوشمند تویا مدل SG2

در بین ارزان‌ترین کلید لمسی تویا موجود در بازار ایران، این سری یکی از کامل‌ترین و ایده‌آل‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید. مطابق انتظار دارای دو سر خط است، نیازی به سیم‌کشی و تخریب ندارد و همین‌طور به‌راحتی با سیستم وای‌فای و خانه هوشمند شما ست می‌گردد. می‌توانید از اپلیکیشن اختصاصی شرکت تویا نیز روی آن استفاده کنید.

به همراه این مزیت‌ها، نمایشگر ال‌ای‌دی روی دستگاه تعبیه گردیده است و هیچ اجباری به استفاده از تجهیزات اضافه روی آن ندارید. حتی می‌توانید روی این کلید لمسی دو پل تویا، از سناریوهای مختلف استفاده کنید تا در طول شبانه‌روز، کارها به‌صورت خودکار انجام گردد.

کلید لمسی سه پل هوشمند تویا مدل TG3

مدل TG3 یکی از جدیدترین محصولات این شرکت به‌عنوان یک کلید لمسی تک پل است که توسط شرکت تویا طراحی شده، دارای سیستم سه سرخط است، می‌توانید آن را روی کلیدهای استاندارد ایران نصب کنید و علاوه‌برآن، به‌هیچ‌عنوان نیازی به تخریب و سیم‌کشی مجدد ندارد؛ به این امکانات و قابلیت‌ها، کنترلر داخلی را نیز اضافه کنید. یعنی برای هوشمند کردن این کلید صرفاً نیاز است که آن را به شبکه وای‌فای متصل کنید.

از جمله ویژگی‌های دیگری که در این کلید لمسی تویا وجود دارد می‌توان به امکان ست‌شدن با الکسای آمازون، گوگل هوم و… اشاره کرد. خاموش‌شدن اتوماتیک کلید پس از قطع جریان برق شهر رخ‌داده و می‌توانید برای خاموش و روشن‌شدن به‌صورت مشخص، آن را زمان‌بندی کنید.

کلید لمسی چهار پل هوشمند تویا مدل TG4

این سری همان‌طور که از نامش مشخص است دارای چهار پل خواهد بود که می‌توانید از آن برای خاموش و روشن‌کردن لامپ‌ها و سیستم‌های روشنایی استفاده کنید. تفاوتی ندارد که لامپ مدنظر هوشمند است یا خیر، این کلید لمسی به‌درستی کار خود را انجام می‌دهد. مطابق نمونه بالایی بدنه‌ای نسوز دارد، طراحی آن فوق‌العاده مدرن و شیک است و از پنل شیشه‌ای درجه یک ضد خش روی این کلید چهار پل لمسی استفاده شده است. ضمن این که به‌راحتی دستورات موبایل هوشمند شما را از راه دور با اتصال به وای‌فای اجرا می‌کند و نیازی به کنترلر مرکزی و یا تاچ پنل‌های هوشمند ندارد.

کلید لمسی چهار پل هوشمند تویا مدل SG4

در مقایسه با مدل قبلی کلید لمسی تویا چهار پل، این نمونه طراحی متفاوتی دارد. در آن از بازخورد وضعیت فیدبک استفاده شده است و بدنه مطابق استاندارد کاملاً نسوز و مقاوم در مقابل خط‌وخش و ضربه است. شما می‌توانید از آن برای کلیه لامپ‌های موجود در بازار استفاده کنید. ضمن این که بر اساس زمان‌بندی، می‌توانید خاموش و روشن‌شدن لامپ‌های روی مدار را هوشمندسازی و مطابق برنامه انجام دهید.

این مدل کلیدهایی با جایگاه متفاوت دارد و در دورنگ مشکی و سفید تولید می‌شود.

کلید لمسی هشت پل هوشمند تویا مدل SG8

مطابق سری‌های دیگر، این کلید هوشمند نیز در رنگ‌بندی جذاب و البته با امکان کنترل 8 منبع روشنایی در بازار در دسترس است. می‌توانید از هشت سرخط آن برای روشن و خاموش‌کردن لامپ‌ها استفاده کنید، به‌صورت کامل روی قوطی کلیدهای ایران نصب می‌شود و از پروتکل بی‌سیم و وای‌فای پشتیبانی می‌کند. دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Google Home نیز به‌خوبی با این سیستم ست هستند. مهم‌ترین تفاوت آن نسبت به نمونه‌های قبلی این است که هشت پل خواهد بود. به طبع قیمت کلید لمسی هشت پل تویا بالاتر از سایر نمونه‌ها است.

کلید لمسی دو پل هوشمند WiFi سری PG

کلید لمسی تویا سری PG نمونه‌ای لوکس‌تر با قابلیت‌های فوق‌العاده است، می‌توانید آن را در رنگ‌های مشکی و طلایی خریداری کنید، از طرفی بدنه کمی مقاوم‌تر شده و دارای حالت بازخورد یا فیدبک است؛ همین‌طور جنس بدنه از مواد نسوز بوده و صفحه خازنی آن فوق‌العاده حساس و تاچ است. به این امکانات، همان سیستم اتصال به نرم‌افزار موبایل و شبکه بی‌سیم وای‌فای خانگی را نیز اضافه کنید.

با این نمونه شما می‌توانید تا دو لامپ را به‌راحتی مدیریت کنید. دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Google Home نیز روی نرم‌افزار موبایل کاملاً قابل‌اجرا هستند. این مدل ترکیبی از فلز و شیشه کریستالی مقاوم و گرمادیده است. ظاهر آن نیز نسبت به نسل‌های دیگر کمی دگرگون شده است.

کلید لمسی سه پل هوشمند WiFi سری PG

مشابه مدل قبل، کلید لمسی تویا وای‌فای دار دیگری را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در سری PG تولید شده و دارای تنوع رنگ است. می‌تواند سه لامپ را مدیریت کند و به‌عنوان کلید سه پل شناخته می‌شود، ضمن اینکه به شبکه بی‌سیم خانگی متصل می‌شود و دارای حالت بازخورد یا فیدبک است، مشابه مدل پیشین، دستورات صوتی را اجرا می‌کند و خاموش‌شدن اتوماتیک نیز مثل تمامی نمونه‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، در این دستگاه فعال است.

کلید لمسی هوشمند کولر آبی تویا مدل SAC

کلید لمسی کولر آبی یکی دیگر از تولیدات و محصولات هیجان‌انگیز شرکت تویا است. مطابق انتظار با استفاده از آن می‌توانید جریان کارکرد و برق کولرهای آبی را مدیریت کنید. بدنه مقاوم، باکیفیت و بادوام است و سه دکمه برای روشن و خاموش‌کردن موتور، فن و جریان آب‌روی آن در نظر گرفته شده است. به این قابلیت‌ها امکان نصب آسان را نیز اضافه کنید.

در واقع اگر قصد هوشمندسازی کولر آبی را دارید، کلید لمسی تویا مدل مخصوص کولر آبی این نیاز شما را برآورده می‌سازد.

قیمت کلید لمسی هوشمند تویا

کلیدهای لمسی توسط شرکت‌های زیادی در بازارهای جهانی تولید می‌شوند و تفاوت آن‌ها عمدتاً در مشخصه‌ها، قابلیت‌ها، امکانات، طراحی، جنس بدنه، تعداد پل، قابلیت‌های اتصال و البته برند سازنده است. برند در واقع عامل تأثیرگذار روی قیمت محصول و فروش آن است که عموماً بر مبنای مدت‌زمان حضور شرکت در بازار و چند فاکتور کلیدی دیگر خواهد بود.

  • رویه این محصولات از کریستال ضد خش ماشین‌کاری شده است، در نتیجه یک امتیاز مثبت نسبت به سایر برندها دریافت می‌کنند.
  • راه‌اندازی و نصب مدل‌های مختلف کلیدهای لمسی تویا آسان است. در عرض 2 دقیقه ممکن خواهد بود.
  • تنوع طرح و رنگ فوق‌العاده است، شما می‌توانید کلید لمسی تویا را در سری‌های مختلف تهیه کنید.
  • می‌توانید آن را روی قوطی‌های کلید استاندارد ایرانی و اروپایی، به‌راحتی نصب کنید.
  • روی انواع لامپ‌ها، حتی مدل‌های قدیمی نصب می‌شوند.
  • نیازی به تغییرات زیرساخت، کابل‌کشی و… ندارند.
  • در صورت نیاز می‌توانید این کلیدها را جابه‌جا کنید.

کلید لمسی تویا کجا قابل‌استفاده است؟

سوال مهمی که برای مشتریان گرامی ایجاد می‌شود این است که آیا می‌توان از کلید لمسی تویا، بخصوص مدل‌های هوشمند در هر فضایی استفاده کرد یا صرفاً برای موارد کاربرد خانگی طراحی شده‌اند؟

لامپ‌های سنتی نیاز دارند که از یک سوئیچ برای کنترل چراغ‌ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید نورهای خود را کم کنید، باید یک کلید دیمر را به دیوار خود وصل کنید. بااین‌حال، چراغ‌های LED هوشمند را می‌توان از طریق برنامه یا سایر لوازم جانبی هوشمند از جمله کم‌نور شدن کنترل کرد. اما در مقابل سیستم هوشمند موجود در تویا نیازی به این موارد نخواهد داشت.

ساختمان مسکونی

به‌راحتی می‌توانید به‌واسطه سهولت در استفاده و بدون نیاز به کنده‌کاری، تخریب و سیم‌کشی مجدد، از انواع کلید لمسی تویا در خانه خود استفاده کنید، اگر خانه شما قدیمی است و فکر می‌کنید که امکان هوشمندسازی ندارد، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. صرفاً باید قوطی استاندارد داشته باشید، حالا می‌توانید متداول‌ترین کلیدهای ساخته شده تحت پلتفرم تویا را خریداری و در خانه خود اجرا کنید.

ساختمان‌های تجاری و اداری

شما به‌راحتی امکان اجرای سناریوهای مختلف را روی کلید لمسی تویا خواهید داشت. یعنی می‌توانید آن‌ها را بر حسب نیاز خود برنامه‌ریزی کنید تا در زمان مقرر روشن یا خاموش شوند. ضمن این که امکان کنترل محلی و کنترل از راه دور به‌واسطه شبکه اینترنتی اداره و ساختمان تجاری شما را خواهند داشت.

استفاده از سیستم روشنایی هوشمند با سایر دستگاه‌های متصل مانند دوربین‌ها، تجهیزات صوتی، ترموستات‌ها یا دستیارهای خانگی به شما امکان می‌دهد یک‌ خانه هوشمند کامل بسازید.

مراکز اقامتی و هتل‌ها

توان مصرفی پایین و هزینه مناسب، از جمله کلیدی‌ترین مزیت‌هایی است که باعث شده، این کلیدها تبدیل به بخش جدانشدنی از ویلاهای اقامتی، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مراکز بوم‌گردی و… شوند. در واقع رعایت استانداردهای طراحی سبب شده است که کلیدهای لمسی هوشمند، یک گزینه پایه و عالی با مصرف حتی کم‌تر از یک وات باشند.

لامپ‌های LED هوشمند را می‌توان به‌صورت جداگانه یا گروهی پیکربندی کرد. می‌توانید تایمرهایی را تنظیم کنید که به طور خودکار همه چراغ‌ها را در یک‌زمان مشخص خاموش می‌کنند تا چراغ‌هایتان را طوری تنظیم کنید که وقتی در خانه نیستید روشن و خاموش شوند و حضور شما را تقلید کنند. با استفاده از کلید لمسی تویا، دیگر نیازی به تعویض لامپ‌های قدیمی خود ندارید.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که کلید لمسی تویا دارد این است که نیازی به تاچ پنل هوشمند و یا کنترلرهای مرکزی نخواهد داشت. یعنی هرکدام از دستگاه‌ها حتی کلیدهای تک پل، به‌راحتی به موبایل شما وصل شده و از طریق شبکه محلی وای‌فای، روشن و خاموش، برنامه‌ریزی و حتی از راه دور مدیریت می‌شوند.

تویا پلتفرم خانه هوشمند را حتی روی موبایل‌های شما به ارمغان آورده است. می‌توانید به‌راحتی هر بخش از خانه خود را که از طریق سیستم تویا هوشمند شده است متصل کنید. از طرفی این پلتفرم دارای نرم‌افزار موبایل ios و اندروید است که امکان دانلود آن‌ها از روی اپ‌استور و گوگل‌پلی وجود دارد.

unnamed

خرید انواع کلید های لمسی تویا

روشنایی‌ها یا دستگاه‌های خود را هوشمندانه با سوئیچ‌های هوشمند کنترل کنید. یکی از بهترین موارد اضافه شده به هر خانه یا ساختمان هوشمند به‌حساب می‌آید. اگر کسب‌وکار هوشمند شما به دنبال تأمین‌کنندگان سوئیچ‌های هوشمند باکیفیت است، Tuya پلت فرمی حرفه‌ای در این حوزه است. البته تنوع محصولات تویا فوق‌العاده است؛ از میان طیف گسترده‌ای از سوئیچ‌های هوشمند از مجموعه محصولات هوشمند الکتریکی، از جمله کلیدهای چراغ هوشمند، سوئیچ‌های کم‌نور، کنترل صحنه سوئیچ چراغ، سوئیچ‌های نور سه طرفه، سوئیچ‌های کلید هتل، کنترل سرعت فن، سوئیچ‌های پرده و کنترل آب کولر انتخاب کنید.

شما می‌توانید از میان پرفروش‌ترین‌ها، جدیدترین محصولات و سوئیچ‌های هوشمند مد روز ما را انتخاب کنید. بیشتر انتخاب‌های خود را بر اساس پلت فرم صوتی، نوع ارتباط، مشخصات بازار و گواهینامه‌های تصویب شده محدود کنید.

با انتخاب یک محصول ایده‌آل، تماس مستقیم با تولیدکنندگان و ارائه الزامات سفارشی‌سازی بر اساس نیازهای برند خود می‌توانید هوشمندسازی خانه را همین حالا با جهان اسمارت شروع کنید. به‌عنوان یک پلتفرم یک‌مرحله‌ای، ما یک تیم بازاریابی حرفه‌ای داریم که می‌تواند به شما کمک کند نیاز خود را انتخاب و خانه هوشمند مدنظر خود را راه‌اندازی کنید. اگر هنوز نتوانستید چیزی را که به دنبال آن هستید پیدا کنید، نگران نباشید. می‌توانید از طریق پشتیبانی اطلاعات موردنیاز را از ما دریافت کنید.

 

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه