Clicky

detail-blog
ژانویه 30, 2023

خرید تاچ پنل صوتی

راهنمای خرید تاچ پنل صوتی

راهنمای خرید تاچ پنل صوتی

تاچ پنل صوتی، آمپلی فایر دیواری یا پنل موسیقی دیواری، از جمله مهم‌ترین تجهیزاتی هستند که می‌توانید از آن‌ها در خانه هوشمند خود استفاده کنید. مهم‌ترین مقوله‌ای که در مورد این تاچ پنل‌ها باید به یادداشت این است که عمدتاً گزینه‌های مختلفی در امکانات، تنظیمات و قابلیت‌های آن‌ها وجود دارد که امکان سفارشی‌سازی را به شما می‌دهد. برندهای بزرگ و کوچک زیادی در بازار، در زمینه تولید این تاچ پنل‌ها فعالیت می‌کنند، SOS از جمله آنهاست. برای هرکدام از این تاچ پنل‌های صوتی، یک سیستم‌عامل یا پلتفرم در نظر گرفته شده است.

می‌توانید امکانات، نرم‌افزارها، اپلیکیشن‌ها و ابزارهای مختلف را روی آن‌ها نصب کنید؛ علاوه‌برآن، پنل‌های صوتی، در یک ساختمان هوشمند، وابسته به نوع تکنولوژی پیاده‌سازی شده، می‌توانند بی‌سیم یا مبتنی بر کابل باشند. شما می‌توانید تاچ پنل صوتی را به‌عنوان یک سیستم مدیریت مرکزی نیز استفاده کنید. در ادامه البته دقیق‌تر و تخصصی‌تر به این سوال پاسخ خواهیم داد که: تاچ پنل صوتی چیست و چه امکاناتی دارد.

امکانات تاچ پنل صوتی

در ادامه کلیدی‌ترین، مهم‌ترین و اساسی‌ترین قابلیت‌هایی که یک تاچ پنل صوتی یا پنل موسیقی دیواری در اختیار شما قرار می‌دهد را مرور خواهیم کرد:

3208765

پخش صوت از طریق ورودی‌ها

مدل‌های پایه و ارزان‌ترین سری‌های موجود در بازار، امکان اتصال فلش مموری، مموری کارت، SD و انواع نسخه‌های بلوتوث را دارند. یعنی می‌توانید از طریق موبایل و تبلت به آن‌ها متصل شوید. در نسخه‌های اندروید البته شبکه وای‌فای یا ورودی LAN نیز در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید حتی از حافظه داخلی در نظر گرفته شده هم استفاده کنید.

4221941

اتصال به سینمای خانگی

اگر می‌خواهید صدای تلویزیون خانه خود را بهتر بشنوید، کیفیت فوق‌العاده انواع پنل موسیقی دیواری، راه نجات شماست. می‌توانید از طریق کابل HDMI حتی تصاویر روی پنل را روی تلویزیون و نمایشگر مشاهده کرد و در مدل‌های اندروید امکان استریم آنلاین نیز وجود دارد.

1069893

قابلیت‌های هوشمند و مبتنی بر اندروید

سیستم‌عامل یکی از قابلیت‌های مهم برای استفاده از تاچ پنل صوتی است، البته در سری‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی در دسترس نیست. می‌توانید روی سیستم‌عامل اندروید مبتنی بر این تاچ پنل‌ها، انواع نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها را نصب و راه‌اندازی کرده و یا تاچ پنل را از راه دور، با استفاده از دیوایس هوشمند خود مدیریت کنید.

2707585

پخش با کیفیت بالا HiFi

پخش صوت روی این دستگاه‌ها با بالاترین کیفیت انجام می‌شود، یعنی شما می‌توانید از خروجی اسپیکرهای اهمی استفاده کنید که توان کاری ایده‌آل برای بسیاری از آن ها در نظر گرفته شده است، ضمن این که علاوه بر موارد فوق، پنل های دیواری هفت و ده اینچی، امکان کنترل صدای اسپیکر ها را نیز به‌راحتی به شما می دهند.

ویژگی های متمایز:

سیستم‌عامل و پلتفرم

یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها در تعیین قیمت انواع آمپلی فایر دیواری و تاچ پنل این است که آیا مجهز به سیستم عاملی مانند اندروید هستند یا صرفاً یک پلتفرم بسته در آن‌ها در نظر گرفته شده است.

ورودی و خروجی

مزیت استفاده از تاچ پنل صوتی، امکان اتصال آن به یواس‌بی، AUX، حافظه‌های قابل هم و بلوتوث است، هر دستگاه با دیگری متفاوت بوده و برخی نیز به‌زعم بهره‌گیری از سیستم‌عامل، امکان نصب اپلیکیشن‌های کنترل از راه دور را به شما می‌دهند.

توان خروجی و مشخصات فنی

توان خروجی شامل تعداد اسپیکر و همین‌طور ولتاژ کاری آن است که در واقع نرخ پخش صوت را مشخص می‌کند. اگر قصد خرید پنل موسیقی دیواری برای شنیدن بهتر صوت را دارید، می‌توانید مدل‌های بیش از 40 وات را با کانال‌های قدرتمند و حتی چیپ‌های استاندارد تهیه کنید. به این امکانات، قابلیت اتصال به شبکه اینترنت، نمایش آب‌وهوا و … را نیز اضافه کنید.

برند سازنده تاچ پنل صوتی

مقوله برند نیز عاملی مهم در تعیین قیمت پنل‌های صوتی دیواری است. بخصوص اگر شرکت معتبر و شناخته شده باشد، دامنه قیمت گسترده‌تری برای شما در نظر گرفته می‌شود و شما می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

پنل موسیقی دیواری SOS مدل JX801

پنل موسیقی دیواری SOS مدل JX801

این نسل از تاچ پنل‌های صوتی SOS که به‌صورت دیواری نصب می‌شوند، یکی از بهترین گزینه‌های پیش و رو هستند. می‌توان آن‌ها را در دسته‌بندی ارزان‌قیمت‌ترین‌ها نیز قرار داد. شما در این تاچ پنل می‌توانید از یک صفحه‌نمایش 3 اینچی با تکنولوژی لمس خازنی استفاده کنید. دستگاه امکان اتصال به شبکه بی‌سیم وای‌فای، بلوتوث و انواع ورودی‌های USB، مموری کارت و SD و همین‌طور AUX یا جک 3.5 میلی‌متر را دارد.

به‌راحتی عکس و فیلم‌های موجود در حافظه‌های اکسترنال را به نمایش می‌گذارد و به شکل دیواری، با برق 220 وات کشور ایران هماهنگ است. همین‌طور در این مدل از آنتن ترمینال استفاده شده که به شما امکان پخش ایستگاه‌های مختلف رادیویی را می‌دهد؛ به این ویژگی‌های عالی، سیستم آمپلی فایر فوق‌العاده عالی و قدرتمند 60 واتی را نیز اضافه کنید که به‌راحتی با چهار خروجی مجزای 8 اهمی هماهنگ می‌شود.

وزن کلی آن یک کیلوگرم است و دارای دکمه‌های مدیریت از جمله پخش و ایست، کم‌وزیاد کردن ولوم و تغییر منوی کاربری است. می‌توانید تمامی دستورات را در همین صفحه لمسی استاندارد درج و اطلاعات موردنیاز را دریافت کنید.

پنل موسیقی دیواری مدل BA-225

اگر به دنبال دستگاهی پیشرفته‌تر اما با همان مشخصه‌های یک تاچ پنل صوتی هستید، پنل موسیقی BA مدل 225 می‌تواند برآورنده نیازهای شما باشد. این دستگاه دارای همان دکمه‌های پخش، توقف، قبل و بعد است. می‌توانید از طریق حافظه‌های جانبی از جمله مموری کارت، یواس‌بی و AUX، ورودی صوتی، ویدئو و رادیو دریافت کنید. میزان ولوم قابل تغییر است و حتی به جهت انعطاف بیشتر، برای آن یک ریموت کنترل نیز در نظر گرفته شده است.

این پنل موسیقی دیواری، از بلوتوث پشتیبانی می‌کند، دو عدد خروجی 25 وات دارد و امکان اتصال به آمپلی فایر داخلی که در این دستگاه تعبیه شد است را نیز دارد. شما می‌توانید صوت این سیستم را از طریق تلفن همراه هوشمند خود نیز مدیریت کنید. به‌تمامی این مزیت‌ها، اسپیکرهای قدرتمند سقفی استریو که امکان اتصال بر مبنای Hi-Fi دارند را نیز اضافه کنید.

پنل موسیقی دیواری مدل BA-225
پنل موسیقی دیواری SOS مدل JX803

پنل موسیقی دیواری SOS مدل JX803

پنل موسیقی دیواری یا همان تاچ پنل صوتی، جز جدانشدنی از خانه و محل کار شماست و می‌توانید از آن برای پخش صوت فراگیر استفاده کنید. مدل پیش و رو، باز هم مثل دو سری قبلی، از یک صفحه‌نمایش 3 اینچی تمام لمسی استفاده کرده است و سیستم آمپلی فایر داخلی 60 واتی آن با دو خروجی 8 اهمی، یکی از ایده‌آل‌ترین امکاناتی است که می‌توانید تهیه کنید.

ضمن این که این دستگاه ورودی AUX، یواس‌بی و SD Card را نیز درون خود جای‌داده است؛ به این مشخصه‌ها، ریموت کنترل و آنتن ترمینال FM را نیز اضافه کنید. فراتر از آن شما می‌توانید به‌راحتی با موبایل و تبلت هوشمند خود ارتباط برقرار کنید و موزیک‌های مد نظرتان را به‌صورت بی‌سیم و بدون نیاز به حافظه داخلی پخش کنید.

پنل موسیقی دیواری SOS مدل JX400H

درصورتی‌که مایل به تبدیل خانه خود، به یک فضای هوشمند هستید، می‌خواهید دستورات صوتی را از راه دور مدیریت کنید و یا روی یک پنل، کنترل پخش موسیقی و خروجی تلویزیون و اسپیکر داشته باشید، صدای فراگیر این پنل موسیقی دیواری، برآورده‌کننده نیاز شماست.

اگر نیاز به توان صوتی بیشتر، امکانات قابل‌اطمینان‌تر و آمپلی فایر با توان بالاتر دارید، مدل تاچ پنل صوتی دیواری SOS  همان چیزی است که خواسته شما را برآورده می‌سازد. شرکت سازنده در این دستگاه از فریم استاندارد برای اتصال به دیوار استفاده کرده است؛ پخش موسیقی روی خروجی 100 واتی با آمپلی فایر بی‌نظیر داخلی انجام‌گرفته و اسپیکرهای مجزای آن نیز 8 اهمی هستند؛ فراتر از این موارد، حافظه‌های داخلی به‌راحتی با دستگاه سینک می‌شوند و می‌توانید از ریموت کنترل IR آن برای مدیریت پخش صوت استفاده کنید.

این تاچ پنل صوتی بلوتوث استاندارد دارد و به‌راحتی به دستگاه‌های هوشمند از جمله تبلت و موبایل متصل می‌گردد. تفاوتی هم ندارد که از چه سیستم عاملی استفاده می‌کنید.

پنل موسیقی SOS مدل JX807

پنل موسیقی SOS مدل JX807

مزیت مهم پنل موسیقی هوشمند با سیستم‌عامل این است که می‌توانید نرم‌افزار اختصاصی آن را روی گجت‌هایی مانند موبایل و یا تبلت نصب نموده و سپس سیستم را از راه دور مدیریت کنید.

پنل‌های موسیقی گاهی با سیستم‌عامل عرضه می‌شوند، مدل جذاب 4 اینچی آن، یک‌بار دیگر توسط شرکت SOS عرضه شده است که مهم‌ترین تفاوت و خصیصه آن، پشتیبانی از اندروید 7.1 است. به‌واسطه اندروید، شما امکان نصب و اجرای تمامی اپلیکیشن‌ها را خواهید داشت. اگر از یک تاچ پنل صوتی، امکاناتی بیش از پخش و دریافت صوت را می‌خواهید، این مدل با خروجی‌های استاندارد و امکان اتصال به تلویزیون و HiFi در دسترس است.

این دستگاه روی قوطی‌هایی با استاندارد معمول 78 میلی‌متر نصب می‌شود و توان خروجی آن نیز، 40 وات و دو کانال است. شما می‌توانید از پورت‌های ورودی USB، برای فلش مموری، بلوتوث و شبکه محلی LAN برای اتصال به اینترنت و دریافت و ارسال داده درست مثل یک موبایل یا تبلت استفاده کنید.

مدل JX807  از سری تاچ پنل‌های صوتی برند SOS در واقع یک پنل موسیقی یا آمپلی فایر دیواری هوشمند به‌حساب می‌آید که امکانات قابل‌توجه‌تری نسبت به‌تمامی چهار مدل قبلی در اختیار شما قرار می‌دهد.

نکات کلیدی و مهم حین خرید موزیک پنل یا تاچ پنل صوتی

درصورتی‌که با تمامی تفاسیر و توضیحاتی که در اختیار شما قرار داده شده، قصد خرید تاچ پنل صوتی را دارید، باید به مشخصات فنی، برند، امکانات و قابلیت‌های اضافه دستگاه‌ها توجه داشته باشید. البته رنج‌های قیمتی متفاوتی برای انواع پنل‌های موسیقی در نظر گرفته شده است:

  • آن‌ها امکان اتصال به دستگاه‌های ورودی و بلوتوث برای پخش صوت و تصویر را دارا هستند.
  • به‌راحتی تعداد محدوده یا زون صوتی آن‌ها قابل انتخاب و افزایش است.
  • می‌توانید ابعاد استاندارد را برای نصب آسان قوطی روی دیوار تهیه کنید.
  • هماهنگی توان خروجی با مشخصات اسمی که برای محصول در نظر گرفته شده است حتمی خواهد بود.
  • می‌توانید یک سیستم صوتی فوق‌العاده برای خانه و محل کار خود انتخاب کنید و از پخش صدای فراگیر لذت ببرید.

اسپیکرهای بلوتوث خانه هوشمند، قابلیت‌ها، امکانات، ویژگی‌ها و ابزارهای بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای هستند که این روزها، بخش اساسی از خانه و محل کار هوشمند شما به‌حساب می‌آیند. به جهت حصول اطمینان از کیفیت محصولات و یا دریافت مشاوره خرید و راه‌اندازی تاچ پنل صوتی، می‌توانید با تیم پشتیبانی جهان اسمارت در تماس باشید.

ما اطلاعات مهمی را در این مورد در اختیار شما قرار می‌دهیم.

برای دریافت مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه