Clicky

detail-blog
سپتامبر 20, 2021

خدمات خانه هوشمند

خدمات خانه هوشمند (ویدیو + لیست امکانات)

امروزه دورانی است که همه به سمت لوازم الکترونیکی هوشمند متمایل شده اند. تلفن های همراه هوشمند شده اند ، رایانه ها هوشمندتر شده اند و هر روز با اختراعات جدید و پیشرفت دستگاه ها و ابزارهای الکترونیکی آشنا می شوید. بنابراین ، هیچ راهی وجود ندارد این مورد درباره خانه های هوشمند هم صدق نکند . خانه هایی که در آنها زندگی می کنید نیز هوشمند شده اند . بسیاری از مردم از هوشمند سازی ساختمان و خانه مطلع شده اند و بسیاری دیگر خانه های خود را به خانه های هوشمند تبدیل کرده اند اما ابتدا باید بدانید که فناوری خانه هوشمند چیست.

تعریف خانه هوشمند

بر اساس مقاله تعریف خانه هوشمند می توان گفت که خانه های اسمارت خانه هایی هستند که تمام دستگاه های الکترونیکی و سیستم های امنیتی توسط مالک با کلیک روی دکمه ، چه با استفاده از تلفن همراه یا هر وسیله دیگری کنترل می شوند. از روشن و خاموش کردن قهوه ساز ، تهویه و گرمایش ، از امنیت تا تهویه مطبوع ، همه چیز در کنترل شماست و این کار فقط با فشردن یک دکمه انجام می شود . شما روی یک دکمه کلیک می کنید و می توانید کنترل اینکه کدام دستگاه کار کند و کدام کار را انجام دهد را کنترل کنید.

خدمات خانه هوشمند

امکانات و خدمات خانه هوشمند

دستگاه های خانه خود را از یک مکان مدیریت کنید

عامل راحتی در اینجا به خوبی دیده می شود ، به خصوص اگر با والدین خود زندگی می کنید. این که قادر باشید تمام دستگاه های خانه را از طریق یک وسیله کنترل کنید یک قدم بزرگ رو به جلو برای تکنولوژی و مدیریت خانه است .برای این که از این آزادی لذت ببرید تنها کاری که باید بکنید این است که از یک اپلیکیشن بر روی گوشی یا تبلت استفاده کنید که باعث می شود به راحتی به عملکرد هایی که مورد نظرتان است دسترسی داشته باشید . برای این که دستگاه های شما به یکدیگر متصل شوند شما به پروتکل ها احتیاج دارید که در قیمت خانه هوشمند knx در باره آن صحبت شده است .

خدمات خانه های هوشمند
امکانات خانه هوشمند

انعطاف پذیری و آزادی در نصب دستگاه های جدید

در خانه های هوشمند وقتی در مورد محل اقامت دستگاه ها و لوازم جدید صحبت می شود به انعطاف پذیری شهرت دارند . فرقی نمی کند که دستگاه شما امروزه چگونه به نظر برسد ، با گذشت زمان مدل های جدیدتر و کارآمدتری وجود خواهند داشت. و بعد از مدتی ، دستگاه های بیشتری اضافه می کنید و دستگاه های قدیمی را جایگزین می کنید یا حتی فناوری جدیدی را کشف خواهید کرد که با فضاهای داخلی و خارجی شما همراه خواهد بود.

سیستم امنیتی بهتر و ایمن تر

برای هر کسی با داشتن فرزندان کوچک یا والدین سالمند این یک ویژگی است که بسیار سودمند است . وقتی امنیت و نظارت را با هم در شبکه خانه هوشمند خود قرار دهید ، امنیت خانه شما به سطح دیگری می رسد. اگر به دنبال شرکتی هستید که بتوانید به آن اعتماد کنید ، می توانید Schneider Electric را انتخاب کنید. Wiser خدمات اتوماسیون خانگی آنهاست که به تبدیل خانه شما به خانه هوشمند کمک می کند ، که باعث می شود هر سوئیچ ، لوازم خانگی و دوربین های مدار بسته در خانه شما یک دستگاه متصل باشد.می توانید آشکارسازهای حرکت ، دوربین های نظارتی ، قفل های درب اتوماتیک و سایر اقدامات امنیتی ملموس را در سراسر خانه خود متصل کرده و آنها را از طریق یک دستگاه تلفن همراه فعال کنید.

تعریف خانه هوشمند
خدمات خانه هوشمند

کنترل عملکرد خانه از راه دور

امکان کنترل عملکردهای خانه از راه دور بسیار زیاد است. به عنوان مثال ، اگر هوای بیرون گرم است ، می توانید به راحتی دمای خانه خود را پایین بیاورید. از طریق اپلیکیشن می توانید کولر را روشن کنید. علاوه بر این ، شما حتی می توانید بررسی کنید که آیا چراغ ها را روشن گذاشته اید و مطمئن شوید که وسایل الکترونیکی خود را هنگام خروج از خانه خاموش کرده اید.

افزایش بهره وری انرژی

بسته به نحوه استفاده از فناوری خانه هوشمند ، می توانید مکان خود را از نظر مصرف انرژی بهینه کنید. به عنوان مثال ، می توانید گرمایش و سرمایش خانه خود را با استفاده از ترموستات قابل برنامه ریزی هوشمند کنترل کنید ، که می تواند برنامه و ترجیحات درجه حرارت شما را بیاموزد و حتی بهترین تنظیمات کم مصرف را در طول روز را به شما پیشنهاد کند. همچنین می توانید سیستم روشنایی را کنترل کرده و پرده های برقی را به حالت صبح تغییر داده یا در صورت ورود یا خروج چراغ ها روشن یا خاموش شود .

خدمات خانه های هوشمند
امکانات خانه هوشمند

خانه خود را عالی کنید

هنگام ذکر مزایای سیستم خانه هوشمند ، چگونه می توانید به عامل “جالب بودن” توجه نکنید؟شما در حال حاضر توانایی کنترل لوازم خانگی و سیستم ها را با صداها و حرکات خود دارید و با بصری شدن بیشتر فناوری ، می تواند الگوها و ترجیحات شما را پیش بینی و واکنش نشان دهد. بهترین بخش در مورد فناوری خانه های هوشمند این است که برای راه اندازی آن نیازی به سرمایه گذاری بزرگ ندارید-می توانید اجزای مختلف را به مرور زمان هوشمند کنید . اما اگر گرفتار شدید تعجب نکنید. به هر حال ، با هر بار افزودن وسایل ، شما در ایمنی ، امنیت ، بهره وری انرژی و عالی بودن سرمایه می کنید . پس اگر تمایل دارید که بهترین خانه اسمارت را داشته باشید بهتر است خانه را به وسایل هوشمند مجهز کنید .

صرفه جویی در هزینه بیمه

فناوری خانه های هوشمند مزایای بسیار زیادی از نظر ایمنی و امنیت ارائه می دهد ، به همین دلیل است که شرکت های بیمه تا 5 درصد تخفیف برای بیمه صاحبان خانه به افرادی که از فناوری و تجهیزات هوشمند واجد شرایط در خانه های خود استفاده می کنند ارائه می دهد. به عنوان مثال می توان به ترموستات ، آشکارسازهای دود و مونوکسید کربن ، آشکارسازهای حرکت ، سنسورهای رطوبت و سیستم های امنیتی که از فناوری هوشمند و متصل استفاده می کنند ، اشاره کرد. پس در ابتدا ممکن است قیمت هوشمند سازی خانه زیاد به نظر برسد ولی در آینده باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود .

صرفه جویی در هزینه در خانه هوشمند
نگهداری وسایل خانه هوشمند

آگاهی از نحوه نگهداری و سرویس

وقتی دستگاه ها و لوازم شما برای حفظ عملکرد خود نیاز به سرویس دارند ، باید از قبل مطلع شوید. با این حال ، نظارت بر آن ها همیشه آسان نیست. در این صورت ، می توانید به سیستم خانه هوشمند تکیه کنید. در صورت نیاز به مراقبت از لوازم و وسایل ، این امر به شما اطلاع داده می شود . در این زمینه محصولات و کیت خانه هوشمند شیائومی بهترین عملکر را داشته اند همچنین امروزه کالاهای اسمارت ساخت ایران نیز به شدت در حال افزایش هستند که از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار هستند.

5 مزیت اصلی خانه هوشمند

آیا خانه هوشمند ارزشش را دارد ؟ بله ، مطمئناً یک خانه هوشمند ارزش هر مقدار هزینه ای را که برای برنامه ریزی ، خرید ، چیدمان می کنید را دارد . اگر قانع نشده اید ، در زیر برخی از مزایای اصلی خانه های هوشمند را مورد بحث قرار داده ایم.

1همه لوازم خانگی هوشمند را می توان با استفاده از یک برنامه واحد به یکدیگر متصل کرد که به شما امکان می دهد خانه خود را کنترل کنید.

2محصولات خانه هوشمند را می توان از مناطق دور افتاده نیز کنترل کرد. اگر سیستم های هوشمند از طریق بلوتوث به هم متصل شده باشند ، می توانید فقط در محدوده تعریف شده به آنها دسترسی داشته باشید. اما اگر دستگاه های اینترنت اشیا را انتخاب کرده اید ، هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت زیرا فناوری اینترنت اشیا به کاربر اجازه می دهد تا سیستم ها را از هر کجا مدیریت کند ، مشروط بر اینکه سیستم از طریق شبکه Wi-Fi به تلفن همراه شما متصل باشد.

3این امکان برای صاحبان خانه وجود دارد که خانه های هوشمند سفارشی سازی شده را بر اساس نیاز خود برنامه ریزی کنند. چه از نظر وسایل مورد نیاز ، چه نوع دوربین های مدار بسته هوشمند و امنیت درها ، شما می توانید بر اساس نیازی که دارید آن ها را انتخاب کنید . حتی به شما این امکان داده شده است که یک پکیج کامل تجهیزات را خریداری کنید یا به مرور خانه را اسمارت کنید .

4نیازی به گفتن نیست که یک خانه هوشمند در مقایسه با یک خانه معمولی بسیار امن تر است. از آنجا که سیستم امنیتی خانه مستقیماً با یک سیستم هشدار و تلفن شما ادغام شده اند ، هیچگونه نفوذ فیزیکی امکان پذیر نیست این امر برای افرادی که در تهران یا اصفهان که شهرها بزرگی هستند زندگی می کنند یک ویژگی مهم به شمار می آید .

5یکی دیگر از مزایای اصلی خانه های هوشمند آینده این است که مصرف انرژی را کاهش می دهند. حتی اگر قبل از خروج از خانه فراموش کرده اید لوازم خانگی را خاموش کنید ، می توانید همین کار را از طریق تلفن خود انجام دهید زیرا سیستم از طریق Wi-Fi به دستگاه شما متصل می شود. بنابراین ، هدر رفت برق وجود نخواهد داشت.

نتیجه گیری

خدمات خانه هوشمند

بر اساس نکات گفته شده ، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید این سیستم را در خانه خود نصب کنید یا خیر ، برای شما آسان تر خواهد بود. مطمئناً این نصب به شما کمک می کند تا خانه خود را تا حد زیادی ارتقا دهید همچنین باعث افزایش قیمت ملک شما هم می شود . تنها چیزی که باید از آن مطمئن شوید این است که یک شرکت خانه هوشمند خوب انتخاب کنید که این سیستم را ارائه دهد. از افرادی که قبلاً از این سیستم استفاده کرده اند و آن را در آپارتمان خود نصب کرده اند ، بپرسید . امروزه تعداد زیادی از شرکت ها هستند که انواع سیستم خانه هوشمند را ارائه می دهند.

نظرات کاربران

  • این مطلب باعث شد درباره خونه های هوشمند اطلاعات مفیدی به دست بیارم خیلی ممنون

    • باعث خوشحالی است که این مطلب برای شما مفید بوده است

    دیدگاهی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

    بستن

    کالاها

    دسته بندی ها

    • ورود با پیامک
    • ورود با رمز
    user

    Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
    • تصویر
    • امتیاز
    • قیمت
    • موجودی
    • موجودی
    • وزن
    • طول
    • اطلاعات
    Click outside to hide the comparison bar
    مقایسه