Clicky

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها خدمات
  • نویسنده seoManager
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 8 دقیقه
دسامبر 3, 2022

دزدگیر خانه هوشمند چیست؟

دزدگیر خانه هوشمند یکی از جدیدترین تکنولوژی‌هایی است که در دنیا مورداستفاده قرار گرفته و علاوه بر ایجاد آلارم در هنگام بروز مخاطرات، می‌تواند داده‌هایی را نیز ذخیره‌سازی و یا در لحظه به تلفن همراه و تاچ پنل هوشمند ارسال کند.

یک سیستم هشدار هوشمند یا همان دزدگیر خانه هوشمند از فناوری بی‌سیم، شبکه‌های خانگی و رواج تلفن‌های همراه برای ادغام ملک شما با زندگی روزمره‌تان استفاده می‌کند. از سنسورهای درب گرفته تا فیلم‌برداری دوربین‌های مداربسته بی‌سیم، می‌تواند گستره‌ای وسیع را در بر بگیرد. یک سیستم امنیتی هوشمند یا دزدگیر خانه هوشمند، به این معنی است که می‌توانید سیستم‌های امنیتی خود را در هر مکان و در هر زمان از تلفن همراه خود سفارشی کنید، نظارت کنید و مدیریت کنید.

اساساً، کنترل امنیت شما را به شما بازمی‌گرداند و آن را برای شما راحت و در دسترس می‌کند، هر زمان که بخواهید وارد شوید. شما می‌توانید دزدگیر خانه هوشمند خود را در واحدهای مسکونی آپارتمانی یا ویلایی نصب کنید. دزدگیرهای هوشمند نسبت به مدل‌های قدیمی امنیت بیشتری دارند، از راه دور مدیریت می‌شوند و دورزدن آن‌ها برای سارقین سخت‌تر است.پیشنهاد می شود برای هوشمندسازی ساختمان حتما از این آپشن استفاده کنید.

به‌راحتی:

  • دزدگیر را خریداری و نصب می‌کنید!
  • آن را به شبکه اینترنت و برق متصل کرده؛
  • برق پشتیبان را برای دستگاه تهیه نموده؛
  • سپس از طریق تلفن همراه هوشمند خود و یا تاچ پنل‌ها، قادر به مدیریت و کنترل از راه دور آن هستید.

مطالعه بیشتر: انواع وسایل خانه هوشمند

بهترین دزدگیر خانه هوشمند

بهترین دزدگیر خانه هوشمند

تفاوتی ندارد که از چه مدل دزدگیر خانه هوشمند استفاده می‌کنید، در نهایت از جمله مهم‌ترین اجزایی که در این سیستم‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند شامل: آژیرها یا آلارم‌ها، سنسورهای حرکتی و تشخیص و همین‌طور سنسورهای جزئی‌تر مانند شکستن شیشه، صدا و ضربه خواهد بود. شما می‌توانید آن‌ها را بر حسب نیاز خود، سفارشی‌سازی کرده و در نهایت، بهترین دزدگیر خانه هوشمند را تهیه کنید.

آژیرها را می‌توان برای موارد مختلف استفاده کرد. آنها را به‌راحتی می‌توان نصب، راه‌اندازی، اجرا و فعال کرد، اما همچنین می‌توان از آنها برای خاموش‌شدن در مواقع اضطراری مانند آتش‌سوزی استفاده کرد. همچنین می‌توانید از آژیرها برای هشدار به همسایگان خود در مورد شرایط اضطراری استفاده کنید. سنسورهای حرکت نوع دیگری از دستگاه‌های امنیتی هستند که معمولاً در بسته‌های امنیتی خانه یافت می‌شوند. سنسورهای حرکت معمولاً در ورودی خانه و در پشت درها و پنجره‌های بزرگ قرار می‌گیرند. این حسگرها می‌توانند حضور یک مزاحم را تشخیص دهند و هشداری را مستقیماً به تلفن شما، ارائه‌دهنده سیستم امنیتی شما و همچنین به پلیس ارسال می‌کنند.

سنسورهای شکستن شیشه یکی دیگر از انواع بسیار مؤثر حسگر است که می‌تواند در اطراف پنجره‌های خانه شما نصب شود. این سنسورها دقیقاً مانند سنسورهای حرکتی کار می‌کنند، با این تفاوت که به شما می‌گویند چه زمانی شخصی شیشه‌های شما را شکسته است. شما می‌توانید به‌راحتی دزدگیرهای هوشمند را به درب ورودی، تاچ پنل، سنسورهای دیگر و همین‌طور سناریوها متصل کنید.

خرید دزدگیر خانه هوشمند

خرید دزدگیر خانه هوشمند

از طرفی برندهای مختلف و تولیدکننده‌های دزدگیر خانه هوشمند، باید مجوزهای لازم بهره‌برداری را از سازمان‌ها و نهادهای ناظر دریافت کنند؛ در غیر این صورت منطقاً دستگاه ایمنی لازم را نداشته یا پس از مدتی دچار مشکلات نرم‌افزاری و فریم ور می‌شود.

درصورتی‌که قصد خرید دزدگیر خانه هوشمند یا آلارم‌های هوشمند خانگی در بازار ایران را دارید لازم است به چند مسئله مهم دقت داشته باشید:

برند سازنده: از نظر تخصصی و تکنیکی، اولین رکن در انتخاب و خرید دزدگیر خانه هوشمند، برند سازنده است. چون به‌هرحال کیفیت یک محصول را تعیین می‌کند.

امکانات و قابلیت‌ها: اتصال به شبکه بی‌سیم وای‌فای، قابلیت مدیریت از راه دور، مدیریت با اپلیکیشن روی موبایل‌ها و… از جمله امکاناتی است که انتظار می‌رود در این دزدگیرها وجود داشته باشد.

نمایندگی و خدمات پس از فروش: در مورد خرید این تجهیزات، نمایندگی‌ها، خدمات پس از فروش و گارانتی‌ها اهمیت زیادی دارند. چون به‌هرحال تکنولوژی‌های نسبتاً جدیدی به‌حساب می‌آیند و بروز مشکل در آن‌ها می‌تواند دردسرساز باشد.

اکثر سیستم‌های امنیتی خانه هوشمند یا همان مدل‌های دزدگیر خانه هوشمند دارای ابزارها و پلتفرم مشابهی هستند که به شکل بی‌سیم یا با سیم نصب و به هم متصل می‌شوند. بااین‌حال، می‌توانید محصولات را از بسته امنیتی خانه خود سفارشی کرده و حذف کنید. ازآنجایی‌که آنها دستگاه‌های هوشمندی هستند، در نتیجه به‌راحتی به پلتفرم‌های مختلف مانند زیگبی و… متصل می‌شوند.

قیمت دزدگیر خانه هوشمند

قیمت دزدگیر خانه هوشمند

موضوع قیمت شاید مهم‌ترین رکن در انتخاب این دستگاه‌ها باشد. اغلب مردم فکر می‌کنند که تجهیزات خانه هوشمند، مانند دزدگیر خانه هوشمند هزینه زیادی دارد و برای استفاده از آن‌ها باید زیرساخت خانه خود را تغییر دهند؛ درصورتی‌که این باور عمومی اشتباه است. خانه هوشمند شما صرفاً نیاز به شبکه برق و اینترنت بی‌سیم دارد. در این وضعیت به‌راحتی می‌توانید از دزدگیرها استفاده کنید.

قیمت دزدگیرهای خانه هوشمند در درجه اول به برند سازنده، نوع و قابلیت‌های مورداستفاده و سپس فروشنده، خدمات پس از فروش و گارانتی بستگی خواهد داشت. بخش مهمی از رویه قیمت‌گذاری این دزدگیرها نیز توسط فروشندگان بر حسب حاشیه سودی که دریافت می‌کنند تعیین می‌شود.

قیمت: سیستم‌های هشدار هوشمند می‌توانند ارزان  باشند، این در صورتی است که به ساده‌ترین شکل، سرقت و… را مدیریت کنند. در مدل‌های گران‌تر، قابلیت‌ها گسترده‌تر خواهد شد و حتی دزدگیر در نقش ایمن‌کننده نیز ظاهر می‌شود.

سطح کنترل: ازآنجایی‌که سیستم‌های هشدار هوشمند نیازی به ابزارهای اضافه و… ندارند، مشتری می‌تواند کنترل تجهیزات ایمن خود را حفظ کند. بسیاری از صاحبان خانه این سطح از مشارکت را در نظارت بر امنیت خانه خود ترجیح می‌دهند. در واقع آن‌ها دوست ندارند که شرکت تولیدکننده و عرضه‌کننده تجهیزات خانه هوشمند، نظارتی روی فضای شخصی‌شان داشته باشد. در نتیجه حریم خصوصی در مورد هوشمندسازی خانه‌ها اهمیت زیادی دارد.

مزایای یک دزدگیر خانگی هوشمند چیست؟

یکی گجت‌هایی که فناوری و امنیت را متحول کرده است سیستم‌های هشدار هوشمند یا همان دزدگیر هوشمند است. همه ما با گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های هوشمند آشنا هستیم؛ بنابراین می‌توانیم حدس بزنیم که این دستگاه‌ها چگونه کار می‌کنند.

همیشه در مورد خرید این تجهیزات، یکی از مهم‌ترین نکات قیمت خواهد بود. قیمت هر دزدگیر خانه هوشمند به چند فاکتور مهم بستگی دارد. اما در نهایت این دستگاه‌ها آن‌قدر مزیت دارند که می‌توانند جز اصلی از خانه هوشمند شما باشند. درصورتی‌که به‌تازگی به فکر راه‌اندازی پلتفرم یک‌خانه هوشمند افتاده‌اید، می‌توانید از آن بنا به نیاز خود در سطوح ارزان و پایه یا خیلی گران‌قیمت و آپشنال استفاده کنید.

علاوه بر مزایای امنیتی سیستم‌های هشدار هوشمند، چندین مزیت دیگر برای صاحب‌خانه یا کسب‌وکار که سیستم هوشمند را انتخاب می‌کند، وجود دارد:

قیمت

ضروری نیست که حتماً تمامی سنسورهای ایمنی را با بالاترین قیمت از برندهای اروپایی تهیه کنید. در این مورد شما می‌توانید فقط حسگرها و سیستم‌های امنیتی را که می‌خواهید استفاده کنید، در جایی که می‌خواهید از آنها استفاده کنید، نصب کنید. این امر هزینه‌های غیرضروری و ناخواسته را کاهش می‌دهد و به شما کنترل بسیار بیشتری بر قیمت دفاع از اموال خود می‌دهد.

سهولت استفاده

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد این دزدگیرها این است که به‌راحتی اجرا می‌شوند. شما می‌توانید دزدگیرهای خانه هوشمند را به‌راحتی حتی در کوچک‌ترین آپارتمان‌ها و قدیمی‌ترین خانه‌های روستایی نصب کنید.

ازآنجایی‌که برای نصب سیستم‌های خود نیازی به پرداخت هزینه به شخص دیگری ندارید، می‌توانید امنیت خود را به‌راحتی و به‌سرعت تنظیم کنید. همه چیز با تلفن شما همگام‌سازی می‌شود، بنابراین استفاده و مرور داده‌های آن اصلاً پیچیده نیست. می‌توانید به‌وسیله این دستگاه‌ها خانه خود را در هر زمان و هر مکان نظارت کنید. مهم نیست در کجای جهان هستید، می‌توانید سیستم‌های امنیتی خانه خود را از طریق تلفن هوشمند خود نظارت کنید.

منبع: جهان اسمارت

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه