Clicky

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها خدمات
  • نویسنده seoManager
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 8 دقیقه
آگوست 11, 2021

سیستم هوشمند اشنایدر

سیستم هوشمند اشنایدر (ویدیو آموزش نصب)

ایجاد خانه هوشمند رویاهایی شما هرگز ساده تر از این نبوده . با سیستم اتوماسیون خانگی Schneider Electric تولید کننده تجهیزات خانه اسمارت آشنا بشین  ، یک راه حل واحد برای خانه های هوشمند واقعی که توسط افراد حرفه ای نصب میشه و کار با آن خیلی راحته و دارای ویژگی های قدرتمند و مناسب برای پروژه های نوسازی و ساخت و ساز است . شما میتونید هوشمند سازی ساختمان یا اپارتمان را با لیست محصولات انجام بدید .

سیستم هوشمند اشنایدر

ارتباط با جهان اسمارت

شرکت جهان اسمارت یکی از مجموعه های معتبر در زمینه هوشمند سازی ساختمان و خانه ایرانی است و همچنین جزو نمایندگی اشنایدر به شمار میره پس اگه هر سوالی درباره لیست قیمت محصولات اشنایدر ، هوشمند کردن خانه و یا تجهیزاتی که در یک خانه هوشمند به کار میره دارید بهتر است با مشاوران جهان اسمارت ارتباط برقرار کنین برای این کار هم کافیه شماره تماس خودتون را در پایین وارد کنید تا متخصصان این شرکت در کمترین زمان با شما تماس بگیرن . همچنین برای خرید تجهیزات از هر برندی میتونید به فروشگاه خانه هوشمند جهان اسمارت سر بزنید که مجموعه ای متنوع از وسایل اسمارت است و شما میتونید متناسب با نیازی که دارید خرید خودتون را به راحتی انجام بدید .

درباره شرکت اشنایدر

Schneider Electric SE (Societas Europaea) یک شرکت چند ملیتی است که راه حل های دیجیتالی انرژی و اتوماسیون را برای بهره وری و پایداری ارائه میده و یکی از تولید کنندگان تجهیزات اسمارت از جمله رله هوشمند می باشد . خانه ها ، ساختمان ها ، مراکز داده ، زیرساخت ها و صنایع را با ترکیب فناوری های انرژی ، اتوماسیون ، نرم افزار و خدمات مورد بررسی قرار میده . این شرکت که جزو شرکت های فعال در زمینه خانه هوشمند است در بیش از 100 کشور جهان فعالیت میکنه و بیش از 135،000 کارمند داره . دفتر مرکزی اشنایدر الکتریک در Rueil-Malmaison ، فرانسه است .

3 محصول پرطرفدار

مرکز انرژی Square D

خانه هوشمند اشنایدر

این یک سیستم انرژی خانه منعطف تر ، کارآمدتر و با زیبایی بیشتر است که برای خانه های هوشمند طراحی شده و کنترل دیجیتالی شخصی بر مصرف انرژی منزل را ارائه میده. شامل تغییر مقررات ساختمان ، نیاز به انرژی خورشیدی به عنوان بخشی از ساخت و ساز خانه های جدید و مجموعه ای از فناوری خانه های هوشمند مانند اتصال EV ، ماژول رابط پشتیبان ، پشتیبان گیری ، پانل آماده و موارد دیگه است.

مانیتور انرژی Wiser Home

محصولات خانه هوشمند اشنایدر

این راه حل متصل با صفحه الکتریکی خانه ادغام میشه تا اطلاعات بلادرنگ را برای بهینه سازی مصرف انرژی خانه و پیگیری صرفه جویی ارائه بده . این برنامه نظارت و کنترل بیشتری بر مصرف انرژی خانه از طریق یک برنامه واحد ارائه میده و میزان مصرف انرژی را برای همه دستگاه های الکتریکی در منزل دنبال میکنه .

دستگاه های سیم کشی Square D

سیستم هوشمند اشنایدر

این خط جدید دستگاه ها شامل کلیدهای متصل به چراغ ، خروجی ها و دستگاه های ترکیبی است که میتونن روشنایی اتاق و انرژی را کنترل کنن. هر کدام دارای سنسورهایی هستن که مصرف انرژی را تا سطح سوئیچ کنترل میکنن و بینش بیشتری را برای بهینه سازی مصرف انرژی اپارتمان ارائه میدن .

راحتی و سرگرمی

خانه شما چیزی فراتر از یک محل زندگی است. این شامل مواردی است که برای آنها بیشتر ارزش قائل اید . با سیستم اتوماسیون خانگی اشنایدر الکتریک KNX ، میتونید با یک لمس خانه خود را به زیبایی کنترل و به نمایش بذارید و تنظیماتی را که با روحیه شما مطابقت داره انتخاب کنید . این وسایل ممکنه در ابتدا به نظر گران باشن و هزینه هوشمند سازی ساختمان شما زیاد بشه اما مطمئن باشین پیاده سازی آن ها مزایای زیادی داره .

کنترل با صدا : با هوشمند سازی ساختمان KNX اشنایدر الکتریک و آمازون الکسا میتونید به خانه خود بگید چه کاری انجام بده مثلا چراغ ها بعد از بیدار شدن روشن بشن یا حال و هوای مناسب برای زمان شام را طبق تنظیمات اجرا بشه . فقط کافی است برنامه روزانه خودتون را به الکسا بگید تا کاها به ساده ترین روش انجام بشن .

سیستم هوشمند اشنایدر جهان اسمارت
سیستم هوشمند اشنایدر جهان اسمارت

سناریوها : این یک راحتی واقعی است و شما تعجب میکنید که چطوری بدون آن قبلا زندگی میکردید . نور چراغ ها را کم کنید ، کرکره ها را ببندید ، موسیقی پخش کنید ، تهویه مطبوع را تنظیم کنید ، درها را قفل کنید و سیستم امنیتی را اجرا کنید ، دوربین های را بررسی کنید یا ببینید چه کسی زنگ در را می زند همه به این کارها در یک چشم به هم زدن انجام میشه .

سرگرمی در چند اتاق : پخش فیلم و موسیقی در هر کجا و هر زمانی که دوست دارید. شما میتونید موقع محتوای صوتی/تصویری را در سراسر شبکه Wi-Fi خانگی خودتون پخش کنین . این سیستم صوتی و تصویری همچنین با بقیه وسایل مثل Sonos و Philips Hue هم کار میکنه .

هوشمند سازی خانه با اشنایدر
هوشمند سازی ساختمان اشنایدر

مدیریت کیفیت هوا : کیفیت هوای داخل خانه میتونه بدتر از هوای بیرون باشه . به لطف CO2 اختصاصی ، سنسورهای رطوبت و دما اطمینان میدن که کیفیت هوا در خانه شما در سطح ایده آل است و در صورت بروز مشکل به شما اطلاع رسانی میشه . در این زمینه در ایران نیز تعداد زیادی برند ایرانی خانه هوشمند در حال تولید محصولات باکیفیت هستند .

کمک به سالمندان : سیستم اتوماسیون خانگی اشنایدر الکتریک KNX تعمیر و نگهداری را برای کسانی که در حرکت در خانه مشکل دارن آسان میکنه. علاوه بر کنترل آسان کرکره ها ، روشنایی و تهویه مطبوع ، همچنین میشه دکمه های راهنمای مخصوصی را برای هشدار دادن به نزدیکان در مواقع تصادف یا نیاز به کمک مشخص کرد .

محصولات هوشمند سازی اشنایدر

ایمنی و امنیت در خانه یا خارج

شما به اندازه کافی باید هر روز نگران امنیت خانه و خانواده باشید پس اجازه بدید سیستم اتوماسیون خانگی اشنایدر الکتریک KNX از خانه شما مراقبت کنه ، تا از نگرانی ما کم بشه .

شبیه سازی حضور

حالت “دور از خانه” را برای شبیه سازی حضور خود در مواقعی که هیچکس در خانه نیست برای جلوگیری از ورود سارقان تنظیم کنید.

اعلان ها و هشدارها

اعلان های شخصی خودتون را ایجاد کنین تا موفع رفت و آمد افراد ، هنگام تشخیص نشت آب یا باز ماندن درب گاراژ به شما هشدار داده بشه .

دسترسی از راه دور

به دوربین های دسترسی داشته باشید ، گاراژ را باز یا بسته کنید ، قفل درب ورودی را باز کنید ، حتی چراغ ها را از راه دور از طریق دستگاه تلفن همراه خود روشن یا خاموش کنید.

مدیریت انرژی

در مواقعی که مصرف انرژی در بالاترین حد خودش قرار داره ، مهم ترین کار اینه که در مصرف آن صرفه جویی کنیم و این را یک وظیفه بدونیم . سیستم مدیریت ساختمان اشنایدر الکتریک KNX راهی آسان برای رفع نگرانی های زیست محیطی و مدیریت راه حل های انرژی پایدار ارائه میده .

اندازه گیری هوشمند

با نظارت بر ابزارها ، شما الگوی مصرف برق را دریافت میکنین و میتونین داده ها را به صورت روزانه ، ماهانه یا سالانه مرور کنین

ذخیره انرژی

در صورت عدم نیاز به طور خودکار چراغ ها را خاموش و هنگام خالی بودن خانه نیز تهویه مطبوع را خاموش میشه. حتی چراغ ها در روز نورشان کم و با تاریک شدن هوا نورشان زیاد میشه

انرژی تجدید پذیر

اگر در خانه تان photovoltaic نصب شده ، سیستم اتوماسیون خانگی اشنایدر الکتریک KNX نظارت و کنترل مصرف انرژی را بسیار ساده تر میکند.

انعطاف پذیری

شخصی سازی

ویژگی ها را تغییر بدید ، محصولات را به دلخواه به سیستم اضافه کنید چون شما مسئول هستین

بالا رفتن ارزش ملک

خانه شما یکی از بزرگترین سرمایه گذاری هایی است که در طول عمر خود انجام میدید پس ارزش آن زیاد میشه

برنامه ریزی راحت

تنظیمات کامل داخلی یا خارجی را در خانه خود به روز کنید ، تغییر بدید و تنظیم کنید

یک راه حل جامع با متخصص اتوماسیون خانگی KNX

کنترل تهویه مطبوع : با یک برنامه زمانی در روز و تنظیم حالت محیط زیست ، کنترل تهویه مطبوع و صرفه جویی در انرژی در دسترس شماست.

سیستم روشنایی : چه برای ایجاد فضای خوب و یا صرفه جویی در انرژی ، چراغ ها را از راه دور به دلخواه تغییر دهید یا نورشان کم کنید.

کنترل پرده : پرده برقی هوشمند را به صورت جداگانه بر اساس اتاق ، ساعت روز یا فرمان مرکزی کنترل کنید.

مصرف انرژی : ایجاد آگاهی و صرفه جویی در هزینه انرژی. مصرف فعلی برق را بررسی کنید یا داده های مصرف تاریخی را به صورت روزانه ، ماهانه یا سالانه مرور کنید

نظارت : در هر زمان از راه دور به تصویر های دوربین دسترسی داشته باشید تا مطمئن شوید همه چیز در خانه امن و سالم است

موبایل : تمام عملکردهای اتاق را در نوک انگشتان خود کنترل و نظارت کنید ، حتی زمانی که دور از خانه هستید.

قیمت محصولات اشنایدر

کاتالوگ اشنایدر (pdf)

در این قسمت شما می توانید جدید ترین کاتالوگ شرکت اشنایدر را مشاهده کنید همچنین شما قابلیت دانلود کاتالوگ محصولات اشنایدر به صورت فایل pdf را دارید

[pdf id=’45898′]

نظرات کاربران

  • من به تازگی با مفهوم خانه هوشمند آشنا شدم و با تحقیقاتی که انجام دادم فهمیدم انجام این کار مزایای زیادی داره اما نمیدونم دقیقا چه قسمت هایی از خونه را میشه هوشمند کرد میشه من را راهنمایی کنین ؟

    • شما میتونین هر قسمتی از خانه را به وسایل هوشمند مجهز کنید به طور مثال در آشپزخانه می شه از یخچال و گاز هوشمند ، در اتاق نشیمن از تلویزیون و روشنایی هوشمند و حتی در حیاط از سیستم آبیاری هوشمند استفاده کرد و در کل شما میتونی بر اساس بودجه ای که در نظر دارید هر قسمتی از خانه را هوشمند کنید

    دیدگاهی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

    بستن

    کالاها

    دسته بندی ها

    • ورود با پیامک
    • ورود با رمز
    user

    Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
    • تصویر
    • امتیاز
    • قیمت
    • موجودی
    • موجودی
    • وزن
    • طول
    • اطلاعات
    Click outside to hide the comparison bar
    مقایسه