Clicky

detail-blog
جولای 13, 2021

نصب قفل دیجیتال سامسونگ

نصب قفل دیجیتال سامسونگ( آموزش تصویری+ عکس و ویدیو)

شاید اسم قفل دیجیتال و روش عملکرد اونهارو شنیده باشین. احتمالا برای شما هم این حس بوجود اومده باشه که نصب این قفل ها پیچیده و سخته و هرکسی نمیتونه این کارو انجام بده. البته حستون درسته ولی اگه طبق مراحلی که بهتون میگیم پیش برید میبینید که اتفاقا این کار خیلی ساده اس. یکی از امکانات خانه هوشمند که بر قیمت هوشمند سازی ساختمان تاثیر میذاره سیستم امنیتی خانه هوشمند هستش که قفل درب هوشمند سامسونگ هم یکی از اجزای اون هستش. یکی از شرکت های مشهور دنیا در زمینه تولید محصولات هوشمند شرکت سامسونگ هستش که مدتیه اقدام به تولید قفل های در سامسونگ کرده. قاعدتا برای انجام هر کاری باید یک سری مراحل رو انجام بدید تا اون کار به شکل صحیح انجام بشه و نتیجه مثبت بگیرید. ما در این مقاله میخوایم روش نصب قفل درب هوشمند سامسونگ رو بهتون آموزش بدیم پس قدم به قدم با ما همراه باشین. 

۱. خرید قفل دیجیتال سامسونگ

اولین مرحله از مراحل نصب قفل دیجیتال سامسونگ تهیه کردن این قفل از فروشگاه های رسمی و معتبر هستش. ما در بخش قیمت قفل در سامسونگ در مورد قیمت قفل های هوشمند سامسونگ صحبت کردیم و توضیح دادیم. شما برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر میتونید با متخصصان ما در جهان اسمارت تماس بگیرید.

۲.آماده کردن ابزارآلات

دومین قدم در نصب قفل دیجیتال سامسونگ تهیه کردن و آماده سازی تجهیزات و ابزارآلاتی هستش که برای کار روی و بستن پیچ های قفل لازم میشه. از طرف دیگه هر کدوم از مدلهای قفل دیجیتال روش نصب متفاوتی ممکنه داشته باشه که شما با مطالعه کاتالوگ اون میتونید به سیستم قفل و نحوه نصب مناسب اون پی ببرید. بنابراین ما توصیه میکنیم که کلیه قسمت های قفل در سامسونگ رو در جای مشخصی قرار بدین و ابزار های لازم رو هم جدا بذارید و آماده داشته باشید تا موقع نصب قفل دوروبرتون شلوغ نباشه و سردرگم نباشید و به درستی نصب کنید.

نصب قفل دیجیتال سامسونگ
unnamed (3)

۳.اندازه گیری ضخامت در

یکی از موارد مهمی که موقع نصب قفل دیجیتال سامسونگ باید بهش توجه کنین ،ضخامت در و تناسب اون با اندازه قفلی هستش که میخواید روی اون در نصب کنید. اگه احیانا انداز قطر در با قفل هماهنگ و برابر نباشه اون عملکرد مناسب و استاندارد که از قفل توقع داریم رو شاهد نیستیم. برای اندازه گیری هم نیاز به ابزار خاصی ندارید و با یه متر ساده یا حتی خط کش هم میتونید اندازه این هارو تهیه کنید و قفل مناسب با اندازه در رو انتخاب کنید و استفاده کنید.

۴. استفاده از شابلون

شاید دونستن این مطلب براتون جالب باشه که برا نصب قفل درب هوشمند سامسونگ قالب و شابلونی طراحی شده تا اگه فرد خواست خودش و بدون حضور تکنسین یا متخصص قفل  دیجیتال رو روی در نصب کنه به مشکل نخوره.این شابلون و الگو به گونه ای هستش که تمامی اندازه ها و ابعاد و جاهایی که نیازه تا روی د سوراخ بشه روی اون ترسیم شده و به راحتی میشه به وسیله اون کنده کاری های لازمه ر ایجاد کنید. البته اگه به هر دلیلی به این شابلون و الگو دسترسی ندارید میتونید خودتون دست به کار بشید و روی یک کارتن یا مقوا از روی خود قفل یدونه طراحی کنید. فقط توجه داشته باشید که در این مورد انحرافی نداشته باشید و اندازه ها را به شکل دقیق در نظر بگیرید. در این مرحله ما باید از شابلونی که توسط شرکت سامسونگ در جعبه قفل قرار داده شده استفاده کنیم و به وسیله اون محل هایی که نیازه تا سوراخشون کنیم رو روی در ایجاد کنیم و قفل رو جا بزنیم تا مشکلی برایی قفل ایجاد نشه و به راحتی کار کنه.

۵.سوراخ کردن در

از حساس ترین مراحل نصب قفل درب هوشمند سامسونگ سوراخ کردن در و مشخص کردن محل نصب قفل هستش که باید به شکل دقیق انجام بشه. بعد از مشخص شدن سوراخ های محل نصب قفل روی در، با یکی دریل معمولی، جاهایی که مشخص شده رو سوراخ کنید. برای نصب قفل ما به یک سوراخ بزرگتر احتیاج داریم که باید از یک مته بزرگتر برای ایجاد این سوراخ احتیاج داریم.

۶.نصب بخش خارجی قفل

در قدم بعدی کاری که باید انجام بشه اینه که بخش خارجی قفل دیجیتال رو نصب کنیم که به راحتی انجام میشه و فرایند پیچیده ای نداره و نیازی نیست کار خاصی انجام بدیم. در این مرحله فقط باید توجه داشته باشیم که این قسمت به صورت مناسبی روی در قرار بگیره و امکان استفاده ازش برای همه افراد فراهم باشه و قابل دسترسی برای سنین مختلف باشه.

۶.نصب نگه دارنده بخش خارجی

برای نصب بخش خارجی قفل در سامسونگ، لازمه که از یک سیستم نگهدارنده برای بخش داخلی قفل استفاده بشه. شرکت های تولیدکننده قفل های دیجیتال از سیستم های نگهدارنده مخصوصی جهت نگهداشتن برای این بخش استفاده میکنن که بدون پیچ هم، قفل رو روی در نگه میداره. روش کار این دستگاه و سیستم مثل یک گارد هستش و به وسیله چند عدد پیچ به بخش خارجی قفل وصل میشه.این سیستم به جهت نگهداری و محکم کردن قفل و سیستم خارجی استفاده میشه که موجب امنیت بیشتر میشه و مانع از جدا شدن قفل از در میشه.

۷.وصل کردن بخش خارجی به منبع جریان

بعد ازینکه بخش خارجی قفل باکمک سیستم نگهدارنده محکم شدباید سیم های ارتباطی قفل رو از سوراخ ها عبور بدیم و اونهارو به منبع انرژی وصل کنیم. تامین انرژی قفل های دیجیتال به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم هستش. در روش جریان غیر مستقیم لازمه که سیم ها به یک منبع جریان غیر مستقیم وصل بشن. البته ما در اینجا برای تامین انرژی از باتری استفاده کردیم که روش مستقیم محسوب میشه. برای وصل کردن بخش خارجی منبع انرژی کافیه که سوکت های قفل رو به شکل درست وصل کنید.

۸.نصب سیستم داخلی

سیستم داخلی قفل دیجیتال سامسونگ پیچیدگی خاصی نداره و تنها موردی که در این مرحله ممکنه کمی اذییتتون کنه وصل کردن سوکت های منبع انرژی هستش. بخش عمده کار وقتی انجام میشه که شما سوکت های نبع انرژی رو متصل کنید و باقی کارها مثل نحوه قرار گیری قفل و اتصال اون ها باقی میمونه که چیز خاصی نداره.

۹.محکم کردن پیچ ها

با توجه به این موضوع که هدف از نصب قفل در سامسونگ تامین امنیت بیشتر هستش، ولی باید این موضوع رو هم در نظر بگیریم که این قفل ممکنه توسط دزد ها و سارقین بخواد شکسته بشه یا کنده بشه که برای این موضوع هم شرکت های سازنده قفل از تعدادی پیچ برای تامین استحکام اون استفاده میکنن. و شما هم باید همه این پیچ هارو برای نصب قفل استفاده کنید تا امنیت قفل تامین بشه.

۱۰.نصب زبانه قفل

در آخرین مرحله نصب قفل دیجیتال سامسونگ اقدام به نصب زبانه قفلمون میکنیم. همینطور که در مراحل اولیه هم گفتیم ازونجایی که قفل های متعددی وجود داره و هر قفل هم روش خاص خودشو برای نصب کردن داره ممکنه اموزشی که ما براتون اینجا گذاشتیم کمی متفاوت از نصب قفلی که شما دارید باشه ولی در ماهیت و مراحل کار همه قفل ها از یه الگوی نصب تبعیت میکنن. بعد از پشت سر گذاشتن مراحل اصلی به مرحله آخر که نصب زبانه باشه میرسی و زبانه قفل رو هم طبق دستورالعملی که در کاتالوگ قفل وجود داره نصب میکنیم. حالا شما میتونی از امنیت زیادی که قفل در ساسونگ برای خونه یا اتاقتون به ارمغان آورده لذت ببرید.

ارتباط با ما

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اینکه بدونید خانه هوشمند چیست و یا ارتباط با متخصصان شرکت جهان اسمارت میتونید با شماره تلفن های 09903200035 / 02144382103 تماس بگیرید و یا اطلاعات خودتونو در فرم زیر ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرن.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه