Clicky

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها خدمات
  • نویسنده seoManager
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 11 دقیقه
آگوست 14, 2021

خانه هوشمند ABB

خانه هوشمند ABB (لیست قیمت محصولات)

ABB یک شرکت خانه هوشمند مطرح و پیشرو در جهان است که تحول جامعه و صنعت را برای دستیابی به آینده ای سازنده و پایدار تقویت میکنه . ABB که جزئ بهترین برندهای تجهیزات اسمارت محسوب می شود با اتصال نرم افزار به مجموعه الکتریکی ، رباتیک ، اتوماسیون و حرکت ، مرزهای فناوری را پیش میبره تا عملکرد را به سطوح جدیدی برسونه . با بیش از 130 سال سابقه ، موفقیت ABB توسط حدود 105،000 کارمند با استعداد در بیش از 100 کشور جهان هدایت میشه .

لیست قیمت محصولات ABB

برای این که با قیمت محصولات ABB آشنا بشین هزینه چندتا از معروف ترین محصولات این شرکت را برای شما آورده شده .

خانه هوشمند ABB

شرکت جهان اسمارت

شرکت جهان اسمارت یکی از پیشگامان در صنعت هوشمند سازی ساختمان است و به عنوان نمایندگی خانه هوشمند ABB هم شناخته میشه و علاوه بر این برند در فروشگاه این شرکت شما با تنوع بینظیری از وسایل و تجهیزات سایر برندهای مطرح دنیا هم روبه رو میشید . اگر هر سوالی درباره هوشمند سازی خانه و ساختمان خود دارید میتونید با مشاوران این شرکت ارتباط برقرار کنید برای این کار باید شما تماس خودتون را در پایین وارد کنید تا در سریع ترین زمان با شما تماس گرفته بشه .

دید کلی

به عنوان اتوماسیون نوآورانه خانه ABB امکانات بی پایانی برای طراحی خلاقانه ارائه میده . این باعث می شود خانه مطابق با خواست افراد و به صورت شخصی سازی شده مجهز بشه .

خانه هوشمند ABB

دو برابر راه اندازی و پیکربندی راحت تر

ABB تمام عملکردهای مفید اتوماسیون خانه که برای راحتی بیشتر است و ارتباطات درب را در یک سیستم واحد ترکیب کرده است که درک و کارکرد آن خیلی راحت است. پیکربندی اولیه سیستم توسط برقکار از طریق یک اپلیکیشن انجام میشه . راه اندازی خیلی سریع است و باعث صرفه جویی در ساعات کاری ارزشمند میشه .

سیستم هوشمند ABB

کل شبکه

ABB خانه یا آپارتمان را به خانه ای هوشمند تبدیل میکنه . چه پرده ، چراغ ، گرمایش ، تهویه مطبوع ، ارتباط درب باشه یا لوازم خانگی ، ایمنی و کارایی را در نهایت بصورت مستقیم میشه از طریق سوئیچ روی دیوار ، از طریق کنترل صدا یا از راه دور با موبایل ، تبلت یا رایانه شخصی کنترل کرد . همچنین همه عملکردهای خانه را می توان به طور خودکار مدیریت کرد مثلا براساس برنامه نامه ریزی قبلی ، طلوع یا غروب خورشید ، دما و حضور افراد .

هوشمند سازی خانه با ABB

نصب آسان

نصب تا آنجا که ممکن است انعطاف پذیر است . با استفاده از سنسورهای سیمی یا بی سیم ، محرک ها و واحدهای حسگر ، و همچنین پیکربندی و عملکرد از طریق یک اپلیکیشن ، این سیستم برق بیشتر و عملکرد راحت تری برای مشتریان بدون تلاش بیشتر تضمین میکنه . مزیت دیگه ABB اینه که میشه آن را به صورت متمرکز نصب کرد – با محرک ها در کابین محفظه – یا غیر متمرکز با محرک ها درست پشت سنسورها در جعبه نصب.

3 مزیت abb

ABB همه عملکردهای مفید اتوماسیون خانه را با هم ترکیب کرده و به عنوان یک سیستم به راحتی قابل درک است و در زمان راه اندازی به تلاش کمتری نیاز داره . این باعث صرفه جویی در ساعات کاری ارزشمند میشه . (توصیه می شود قیمت خانه هوشمند knx را هم مطالعه کنید) 

خانه هوشمند ABB جهان اسمارت

راحت و کاربر پسند

توماسیون خانگی ABB زندگی روزمره را آسان تر میکنه . با ABB میشه کل خانه را به طور معمول با سوئیچ ها کنترل کرد و یا از طریق موبایل ، تبلت یا رایانه این کار را انجام داد . پرده ها ، چراغ ها ، گرمایش ، تهویه مطبوع و ارتباط درها می توانند به صورت جداگانه یا با هم کار کنن مثلا پرده ها را میشه به سمت بالا حرکت داد ، چراغ های حمام و رادیو در آشپزخانه را میشه با لمس یک دکمه در حالی که هنوز در رختخواب هستین روشن کنید یا همه چراغ ها و وسایل هنگام خروج از خانه از طریق یک سوئیچ غیرفعال بشن . میبینین چقدر کارها راحت تر انجام میشن .

هوشمند سازی خانه با ABB شرکت جهان اسمارت

همه چیز ممکن است

یک اپلیکیشن  به طور خاص برای ABB توسعه یافته است. می توان آن را در تلفن های اسمارت و تبلت با سیستم عامل های iOS و Android استفاده کرد و نرم افزار اضافی ای لازم نیست . به لطف این برنامه ، پیکربندی و عملکرد ABB به آسانی گشت و گذار در اینترنت است. تنظیمات را میشه به راحتی با هر رایانه یا تبلتی و با یک HTML5 ، مستقل از پلتفرم ، انجام داد.  دسترسی جهانی به سیستم ABB از طریق پورتال MyBuildings بسیار راحت است یعنی شما این امکان را دارین که وضعیت خانه خودتون را کنترل کنید و ببینید و مهم نیست که در کجای جهان هستین .

خانه هوشمند ABB

رایگان و انعطاف پذیر

توابع را میشه به طور کامل با توجه به نیازهای شما سفارشی سازی کرد و همه تنظیمات را میشه بعداً به راحتی از طریق برنامه تغییر داد . این اجازه می دهد تا اتوماسیون خانه به راحتی با تغییر شرایط زندگی و یا تغییر استفاده از اتاق ها سازگار بشه . طراحی دکمه ها هم میتونه به دلخواه شما انتخاب بشه . مجموعه وسیعی از طراحی سوئیچ برای ABB وجود داره . سری طراحی سوئیچ ABB با سایر لوازم جانبی سیم کشی ، مانند پریزهای برق ، رادیو و خروجی های ارتباط داده سازگار است.

امکانات

کار با آن از همان اول راحت است .کار با راه‌اندازی شروع میشه و بعدا به عنوان بخشی از زندگی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیره . اگه صفر تا صد هوشمند سازی ساختمان با ABB انجام بشه همه کارها در کمترین زمان و به راحت ترین روش انجام میشن .

کنترل روشنایی

محیط شخصی با سطح جدیدی از نور به وسیله سیستم روشنایی . با استفاده از ABB میتونید نور چراغ ها را تغییر بدید و کم کنید ، همینطور میتونین مقادیر از پیش تعیین شده نور و صحنه های روشن را  فراخوانی کنین . علاوه بر این می توانید چراغ ها را به صورت جداگانه یا گروهی و بسته به تشخیص حرکت کنترل کنید . از طریق ادغام LED Philips Hue شما می توانید LED های RGB را از طریق همان سیستم کنترل کرده و کنترل نور را به سطح کاملاً جدیدی برسونین .

کنترل پرده

اگر دوست داشته باشین پرده برقی شما میتونه به صورت خودکار از شما مراقبت کنه . با ABB-free@home میتونین کرکره ، پرده را به صورت جداگانه یا گروهی کنترل کنید. همچنین دارای قابلیت نظارت بر پنجره است و بسته به شرایط آب و هوایی امکان کنترل سایه را هم فراهم میکنه . با استفاده از ABB-free@home ، کنترل پرده به راحتی میتونه بسته به عوامل خارجی مثلا آب و هوا یا برنامه ریزی از پیش تعیین شده خودکار بشه .

گرمایش و سرمایش

دمای نهایی که در آن راحت هستین را با ترموستات هوشمند تنظیم کنید. با استفاده از ABB-free@home میتونین دمای اتاق را متناسب با روال روزانه ای دارین خودکار کنید ، که به طور قابل توجهی از بازده انرژی پشتیبانی میکنه . به طور مثال. اگر پنجره ای باز بشه یا کسی در خانه نباشه ، می توان گرمایش را خاموش یا تنظیم کرد .

ارتباط با درب

به مهمانان خود خوش آمد بگین . ABB-free@home را می توان به راحتی از طریق صفحه لمسی ABB@homeTouch در ABB-Welcome ادغام کرد. به این ترتیب شما تنها یک صفحه نمایش به عنوان نقطه اصلی عملکرد برای تمام عملکردهای ساختمان از جمله ارتباط با درب دارین . به علاوه به شما امکان پیکربندی ” صحنه های خوش آمدگویی ” را می دهد که موقع ورود مهمان فعال میشه .

ایمنی

ایمنی شما برای ما اولویت دارد. با سیستم امنیتی ABB ، می توانید در زمانی که خانه نیستین با فعال کردن شبیه سازی حضور از ورود سارقان جلوگیری کنین . اگر این برای شما کافی نیست ، همیشه می توانید وضعیت عملکردهای ساختمان مثل هرگونه حرکت یا باز بودن درب یا پنجره را بررسی کنین . در این صورت ABB-free@home حتی می تواند یک اعلان برای شما ارسال کنه تا بتونین با پلیس تماس بگیرین . اگر هنگام شنیدن سر و صدای عجیبی از زیرزمین در خانه هستین ، سوئیچ وحشت چراغ را در کل خانه روشن می کنه در این صورت شما احساس امنیت میکنین .

کنترل صحنه

یک عملکرد هوشمند در اپلیکیشن به شما کمک میکنه که همه ی کارهای دلخواهتان انجام بشه . فشردن دکمه روی کلید ، تلفن یا تبلت روی صفحه لمسی برای فراخوانی یک صحنه کامل کافی است . به عنوان مثال ، این امکان را می دهد که اتاق نشیمن در عرض چند ثانیه تغییر کند و مناسب هر موقعیتی از جمله برای استقبال از مهمانان یا برای یک شب آرامش دلپذیر باشه .

کنترل از راه دور با پورتال myBuildings

کنترل خانه از راه دور و از هر نقطه مزایای زیادی را ارائه میده ، مثل اینکه بتونین درها را به روی خانواده یا دوستان باز کنین یا وضعیت چراغ ها ، پنجره ها و پرده ها را بررسی کنین یا موقع خروج از دفتر گرمایش خانه را روشن کنید تا زمان وارد شدن به خانه فضا گرم و دنج باشه . پورتال MyBuildings دسترسی و کنترل از راه دور را آسان تر از همیشه میکنه . این فقط سیستم ABB را به تلفن هوشمند ، تبلت یا رایانه متصل می کند و تنها چیزی که نیاز دارین اتصال به اینترنت است . ارتباط بین پورتال myBuildings ، سیستم ABB و دستگاه ، توسط TLS و به صورت انتهایی رمزگذاری میشه . به این ترتیب ، هنگام تبادل اطلاعات از طریق اینترنت نیازی به نگرانی در مورد امنیت نیست .

کنترل با صدا

کنترل خانه شما حتی ساده تر می شود. ABB را میشه به راحتی از طریق دستورات صوتی کنترل کرد این کار خیلی ساده است یعنی احتیاجی به یادگیری دستورات خاص نداره و بدون تنظیمات سخت است. کاربر می تواند بصورت شهودی با سیستم ارتباط برقرار کنه انگار که با شخص دیگری داره صحبت میکنه . سیستم دستوراتی مثل “همه چراغ ها را روشن کن!” را درک میکنه . و حتی پاسخ می دهد “باشه . همه لامپها روشن شده” . همچنین می تواند به سوالات کاربر مثل “آیا چراغ ها هنوز روشن هستن ؟” واکنش نشون بده . کنترل صدا با فشار دادن دکمه میکروفون در رابط کاربری اپلیکیشن ABB آغاز میشه .

ادغام محصولات و خدمات شخص ثالث

ABB امکان ادغام محصولات خانه هوشمند و خدمات شخص ثالث را فراهم می آورد . ABB از ادغام سیستم بی سیم Sonos  و سرویس صوتی Alexa مبتنی بر ابر آمازون پشتیبانی میکنه . این به ABB این امکان را میده تا بدون نیاز به تلفن همراه ، عملکردهای خانه مانند نور ، پرده و گرمایش را با دستورات صوتی کنترل بشن . به لطف ادغام با Sonos ، موسیقی میتونه به طور یکپارچه در صحنه ها ادغام بشه و از طریق سنسورها ، پنل های لمسی و برنامه ABB کنترل بشه .علاوه بر این ، ABB از لوازم خانگی مارک های Miele ، Bosch ، Siemens و Gaggenau هم پشتیبانی میکنه .

توابع منطقی

منوی “اقدامات” ترکیبی هوشمند از فرآیندهای مختلف را با استفاده از منطق “اگر … سپس” فعال میکنه . به این صورت کار میکنه که اگر باد بیش از حد شدید شد ، سپس همه پرده ها را باز بشه تا آنها را از آسیب نجات پیدا کنن یا اگر سنسور تشخیص حرت حرکت فعال شد ، در حالی که هیچ کس در خانه نیست ، پس یک اعلان به تلفن من ارسال بشه .

شبیه سازی حضور

شبیه سازی حضور ABB توالی هفتگی دستگاه ها را ثبت میکنه . این بدان معناست که پاسخ آن می تواند دقیقاً یکسان باشد چه ساکنین حاضر باشند یا غایب. عملکرد میتونه توسط ساکنان خانه از هر نقطه فعال و تغییر داده بشه . چه در سفر کاری ، چه در تعطیلات و چه هنگام خرید میتونین آن  ها فعال کنین . با استفاده از برنامه روی موبایل ، کنترل از راه دور و بررسی ایمنی کل خانه از هر نقطه در جهان امکان پذیر است.

محصولات خانه هوشمند ABB

نظارت بر آب و هوا

اگر همیشه بتونین به چیزی اعتماد کنین اون عدم اعتماد به آب و هوا است.با ایستگاه هواشناسی ABB نیازی نیست که به آب و هوا توجه داشته باشید.شما فقط میتونین داخل منزل خارج از آن نظارت کنید و ایستگاه هواشناسی ABB بقیه کارها را انجام میده .پرده ها را میشه با شروع طوفان به بالا حرکت داد یا میشه آن را با توجه به دمای بیرون تنظیم کرد . حتی میشه گرمایش را با شرایط آب و هوایی تنظیم کرد و البته تمام داده ها را بر روی دستگاه هوشمند قابل کنترل شدن هستن  .

موقعیت وحشت

تصور کنین نیمه شب بر اثر سر و صدای غیرعادی بیدار شدین .اگر کلید وحشت ABB را نصب کرده باشین  ، نباید از چیزی بترسین . تنها با فشار دادن یک نوک انگشت روی کلید وحشت ، خانه و باغ خودتون را در نور خیره کننده ای غوطه ور میکنین که راهی آسان برای دفع مهمانان ناخوانده است .

ایجاد راحتی

فرقی نمیکنه که قصد دارین یک شب دلپذیر را با تماشای تلویزیون سپری کنین یا پذیرایی از مهمانان را برنامه ریزی کردین . فقط باید یک دکمه را فشار بدید و بعد خانه شخصی سازی شده شما آماده است تا شادی و راحتی را برای شما فراهم کنن . سیستم خانه هوشمند ABB به شما این امکان را میدن تا قسمت های مختلف خانه را متناسب با خواسته های شخصی خودتون طراحی کنین .

سیستم ورودی درب

چه کسی در خانه زنگ میزنه ؟ اگر از سیستم ورودی درب ABB استفاده کنید ، قبل از پاسخ دادن میدونید کی پشت در است . با سیستم ورودی درب ABB-Welcome ، شما همیشه کنترل درب ورودی خود را ، مهم نیست که کجا هستین ، مستقیماً از طریق تلفن همراه خود دارین . علاوه بر این رله و ماژول این برند جزو باکیفیت ترین ها می باشد .

نظرات کاربران

  • من از دوربین امنیتی این برند برای خونه ام استفاده کردن و باید بگم خیلی ازش راضی ام . از وقتی که این دوربین رو نصب کردم دیگه کمتر نگران امنیت خانواده ام هستم چون میتونم همه جا رو تحت نظر داشته باشم

    • اگه علاقه دارید علاوه بر دوربین امنیتی وسایل هوشمند دیگه ای هم در خانه داشته باشید به شما پیشنهاد میشه از بهترین خانه هوشمند دیدن کنید

    دیدگاهی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

    بستن

    کالاها

    دسته بندی ها

    • ورود با پیامک
    • ورود با رمز
    user

    Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
    • تصویر
    • امتیاز
    • قیمت
    • موجودی
    • موجودی
    • وزن
    • طول
    • اطلاعات
    Click outside to hide the comparison bar
    مقایسه