Clicky

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها خدمات
  • نویسنده seoManager
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 14 دقیقه
آگوست 10, 2021

خانه هوشمند سامسونگ

خانه هوشمند سامسونگ (معرفی جدیدترین محصولات)

در مقاله خانه هوشمند چیست گفتیم که شرکت های زیادی وجود دارن که محصولات خونه های هوشمند رو تولید مینن. یکی از ازین شرکت های کمپانی سامسونگ هستش. با توجه به اینکه صنایع بیشتری به سمت اتوماسیون حرکت میکنن ، جای تعجب نیست که این روند در نهایت به سطح فردی و به خانه های دنج ما برسه . با این حال ، با وجود مارک ها و اکوسیستم های متعدد ، ممکنه به سرعت برای افراد عادی گیج کننده بشه . این دقیقاً همان چیزی است که Samsung SmartThings قصد دارد به آن بپردازه . اگه به محصولات سامسونگ علاقه دارید بهتر است از محصولات خانه هوشمند شیائومی هم غافل نشید چون از کیفیت و قیمت خوبی برخوردارن .

ارتباط با جهان اسمارت

شرکت جهان اسمارت که یکی از شرکت های معتبر هوشمند سازی ساختمان است در این زمینه دارای سابقه طولانی است و نمونه کارهای زیادی داره پس اگه هر سوالی در این زمینه دارید میتونید با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند برای این کار هم کافی است شماره تماستون را در کادر پایین وارد کنین تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته بشه .

Samsung SmartThings چیست؟

Samsung SmartThings در اصل با مارک سامسونگ تولید نمیشد . در توضیح این که Smart things چیست باید گفت که اصلی به عنوان یک پروژه در سال 2012 شروع شد . سامسونگ بعداً در سال 2014 آن را خریداری کرد و هدف آن بازار خانه های هوشمند بود .این مارک شامل تلفن همراه ، لوازم خانگی ، سنسورها ، دوربین ها و موارد دیگه است . بعداً تبدیل به یک پلتفرم دیجیتالی شد که علاوه بر تجهیزات خانه هوشمند سامسونگ برندهای دیگه را هم در بر میگیره . البته ، هنوز هم عمدتا یک پلت فرم سامسونگ است . پس جای تعجب نیست که بشه آن را از قبل روی گوشی ها و تبلت های جدید سامسونگ نصب کرد همچنین روی iPhone هم کار میکنه پس جای نگرانی نیست. با این حال ، از آنجا که به بقیه سیستم عامل ها گسترش پیدا کرده ، از لوازم خانگی شخص ثالث هم پشتیبانی میکنه که شامل مارک هایی مثل Philips Hue ، Belkin ، IKEA ، Ring ، Yale و Google Nest است .

خانه هوشمند سامسونگ

سخت افزار اختصاصی

خط سخت افزاری محصولات SmartThings بیشتر مجموعه ای از هاب ها ، حسگرها و دوشاخه ها است . این محصولات با این برنامه کار میکنن و همه چیز را در یک مرکز فرماندهی متحد میشن . در زیر لیست کوچکی از سخت افزارهای اختصاصی که تحت نام تجاری Samsung SmartThings قرار داره آورده شده .

هاب Samsung SmartThings

قیمت خانه هوشمند سامسونگ

بلوک اصلی که باعث می شود Samsung SmartThings “اکوسیستم” کار کنه ، هاب Samsung SmartThings است. اگر می خواهید یک خانه اسمارت در اطراف Samsung SmartThings بسازین ، این تنها دستگاهی است که ضروری تلقی است . با استفاده از این دستگاه ، میتونید هر محصول سازگار با خانه را در آن وصل کنین . بعد از اتصال ، میتونید کنترل کل خانه خود را از طریق برنامه Samsung SmartThings یکپارچه کنین و آن را به عنوان “مدیر” یا “اتصال دهنده” خانه خود در نظر بگیرید . تنها چیزی که نیاز داره اتصال وای فای خانگی و راه اندازی مناسب است و بعد دیگه خانه شما آماده است.

وای فای Samsung SmartThings

تجهیزات خانه هوشمند سامسونگ

اگر هم شبکه خانگی و هم خانه را از اول می سازید ، توصیه میشه وای فای Samsung SmartThings را خریداری کنین . این دستگاه Samsung SmartThings Hub و یک روتر WiFi را در یک وسیله ترکیب میکنه و در هزینه شما صرفه جویی میشه چون نیازی به خرید دو دستگاه جداگانه ندارین . Samsung SmartThings Wifi یک روتر مش AC1300 است که مساحت 1500 فوت مربع را پوشش میده . با این حال ، اگر خانه بزرگتری دارین ، توصیه میشه به جای آن Samsung SmartThings WiFi 3-pack را خریداری کنین . این می تواند سه برابر بمحیط بیشتر با قیمت کمتر را پوشش بده .

سنسورهای Samsung SmartThings

لوازم خانه هوشمند سامسونگ

خانه اسمارت بدون سنسور چطوریه ؟ اگر همه چیز از طریق صدا انجام میشد ، شما دائماً گلویتان را گرفتار میکردین و به دستیارهای صوتی دستور میدادین که چی کار کنن که مناسب نیست به خاطر همین سنسورهای سامسونگ کلید ایجاد یک خانه تقریباً خودکار هستن . این سنسورها میتونن حرکت ، ارتعاش ، جهت ، شیب ، دما و حتی نشتی آب را تشخیص بدن . این سنسورها میتونن  با اجرای دستورات if-then تا خانه را خودکار کنید . فرض کنید می خواهید بر اساس تشخیص حرکت ، چراغ ها روشن یا خاموش بشن میشه این کار را با Samsung SmartThings و سنسورها انجام داد . هزاران چیز وجود داره که با استفاده از این سنسورها راحت تر انجام میشن .

کیت مانیتورینگ Samsung SmartThings

پکیج خانه هوشمند سامسونگ

تجهیزات بعدی کیت مانیتورینگ خانه Samsung SmartThings است . اگه قراره خانه Samsung SmartThings را راه اندازی بشه ، این بسته نرم افزاری یا “بسته اولیه” است . این دستگاه شامل هاب سامسونگ SmartThings ، دو سنسور چند منظوره ، یک سنسور حرکت و یک پریز اسمارت است. با ترکیب این موارد ، شما می توانید پروسه خانه سازی Samsung SmartThings خودتون را شروع کنین .

لوازم خانگی هوشمند سامسونگ

علاوه بر موارد گفته شده در بالا لوازم خانه هوشمند سامسونگ هم طرفداران زیادی دارن و روزانه در سرتاسر جهان به فروش میرسن که قراره با چند تا از معروف ترین آن ها آشنا بشین .

دریافت اعلان از ماشین لباسشویی

لوازم کامل خانه هوشمند سامسونگ

اگه ماشین لباسشویی اسمارت خودتون را به برنامه وصل کنید ، میتونید آن را از طریق تلفن همراه تنظیم کنین . منوی انتخاب انواع عملکردهای مفید را ارائه میده . به این ترتیب نه تنها میتونید زمان شروع ، بلکه زمان پایان را هم تعیین کنین . یعنی اگه مشخص کنید چه زمانی همه چیز باید آماده باشه ، ماشین لباسشویی به موقع شروع به کار میکنه .

بهترین برنامه شستشو

 میتونید برنامه شستشو را از طریق اپلیکیشن تنظیم کنین . دستیار لباسشویی پیشنهاداتی را برای بهترین برنامه شستشو برای اقلام داخل ماشین لباسشویی به شما میده و انتخاب با شماست . شما یکی از گزینه ها را انتخاب میکنین و ماشین لباسشویی شما بقیه کارها را انجام میده . همینطور مزایای بیشتری هم داره. مثلا، سرعت را تا نصف کاهش میده و تا 20 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی میشه .

نمایندگی خانه هوشمند سامسونگ

ردیابی وضعیت از راه دور

آیا می خواهید بدونید کار لباسشویی چقدر طول میکشه ؟ میتونید خیلی سریع از طریق اپلیکیشن بررسی کنین و همینطور میتونید از راه دور شستشو را از طریق برنامه SmartThings متوقف یا لغو کنین . دیگه بازم نیست تا پیش لباسشویی برید تا ببینید چقدر طول میکشه و یا کارش تموم شده . پس از اتمام شستشو ، یک اعلان در دستگاه جفت شده دریافت میکنین که میتونه تلفن یا ساعت هوشمند باشه ، یا حتی تبلت یا تلویزیون و حتی یخچال هوشمند Family Hub باشه .

خانه هوشمند سامسونگ

کنترل یخچال از راه دور

قیمت خانه هوشمند سامسونگ

این که بدونین در یخچال دقیقا چه چیزی دارین خوب نیست ؟ تصور کنین رفتین سوپر مارکت و یک لیست خرید دارین . تصمیم دارین پنیر بخرین اما شک میکنین که آیا یک بسته پنیر در یخچال داشتین ؟ هیچ کس هم خانه نیست تا بپرسید . خوشبختانه سامسونگ راه حلی داره . برنامه SmartThings را باز کنین ، یخچال را در منو انتخاب کنین و روی View Inside ضربه بزنین . دوربین های موجود در یخچال و فریزر به صورت زنده به شما عکس داخل یخچال را نشون میدن این یکی از امکاناتی است که یخچال هوشمند سامسونگ Family Hub به شما ارائه میده .

سوپرایز !

فکر کنین تولد یکی از عزیزانتان است شما یک کیک خوشمزه به عنوان یک سورپرایز پختین و در یخچال قرار دادین . نمیتونید منتظر بمونید آن شخص در را باز کنه و هدیه شما را ببینه . اگه هم به آن شخص پیام بدین که کادوی شما را دیده کار هیجان انگیزی نیست ولی شما میتونین فقط از راه دور از طریق برنامه SmartThings همه چیز را تماشا کنین و بلافاصله میتونین بینین که آیا سوپرایز شما را دیده شده و آیا هنوز تکه ای از کیک برای شما باقی مانده است یا نه .

لوازم کامل خانه هوشمند سامسونگ

امکانات بی پایان

هاب خانواده هوشمند Samsung  بسیار بیشتر از این ها را  ارائه میکنه . در صفحه نمایش یخچال ، میتونین برنامه ها را ببینین ، پیش بینی آب و هوا را بررسی کنین و برنامه روزانه خود و خانواده را مشاهده کنین . میشه دستور العمل ها پخت غذا را جستجو کرد و لیست خرید و کارهای مربوط به همه اعضای خانواده را تهیه کرد . از طریق برنامه SmartThings همیشه به یخچال و بقیه دستگاه های سازگار مثل سیستم روشنایی ، تلویزیون ، نوار صوت و همچنین ماشین لباسشویی متصل هستین . داری غذا میپزی و کسی زنگ خانه را میزنه ؟ میتونین درب را با صفحه نمایش یخچال که با زنگ هوشمند سازگار شده باز کنین .

تجهیزات خانه هوشمند سامسونگ

تماشای تلویزیون از راه دور

لوازم خانه هوشمند سامسونگ

عکس ها ، فیلم ها ، مکالمات WhatsApp و موارد زیادی در تلفن شما وجود داره که گاهی اوقات می خواهید به دیگران نشان بدید . اما درست نیست که اجازه دهید گوشی شما دست به دست حرکت کنه یا همه با هم روی صفحه خم بشین تا مطلبی را ببینین . با عملکردهای Tap View ، Smart View و Multi View میشه از صفحه تلویزیون به روش های مختلف استفاده کرد که یکی از یکی هوشمند تر هستن .

نمایش چندگانه

با ویژگی Multi View برنامه SmartThings صفحه تلویزیون خود را نصف میکنین یعنی دو قسمت میشه . در قسمت بزرگ میتونین همه چیز را از برنامه های تلویزیونی و فیلم ها و تلویزیون کابلی گرفته تا موسیقی را پخش کنین . و در قسمت راست تصویر صفحه تلفن خود را میتونین داشته باشین . میشه Multi View را از طریق برنامه SmartThings سامسونگ روشن کرد در قسمت بزرگ صفحه ، رویدادی را که می خواهید تماشا کنین رو دارین و در سمت دیگه تماس تصویری با دوستانتون رو خواهید داشت .

خانه هوشمند سامسونگ جهان اسمارت

screen mirroring

اگر قراره صفحه تلفن همراهتون را به طور کامل در تلویزیون خودتون نشان بدین ، روی View ضربه بزنین . این را میشه به روش های مختلف انجام داد . به دلایلی به آن “tap” میگن ، چون تنها کاری که باید انجام بدین اینه که به آرامی روی گوشیتان در گوشه سمت راست بالای تلویزیون ضربه بزنین . این ویژگی سیستم صوتی و تصویری سامسونگ در بین مردم بسیار طرفدار داره چون لذت گوش دادن به موسیقی یا فیلم دیدن را چند برابر میکنه .

تلویزیون هوشمند سامسونگ

دستگاه های سازگار با شخص ثالث

تجهیزات خانه هوشمند سامسونگ

میشه برای ساخت خانه از پکیج خانه هوشمند سامسونگ استفاده کرد. با این حال ، لوازم کامل و دستگاه های سامسونگ ممکن است برای شما مناسب نباشن یا ممکنه قبلاً موقع هوشمند سازی خانه دستگاه های خانه را از مارک های دیگر خریداری کرده باشین . خوشبختانه دستگاه های زیادی وجود دارن که با Samsung SmartThings سازگار هستن که از کنترل دما و زنگ درها گرفته تا قفل ، یخچال و واشر را شامل میشن . علاوه بر این ، بسیاری از مارک های معروف خانه های هوشمند در SmartThings ادغام شدن. مثل Arlo ، Belkin ، Nest ، Bose ، Echo ، Yale ، Ring و موارد دیگر .

نحوه تنظیم Samsung SmartThings

حالا که همه سخت افزارها را دارین ، بیایید به نحوه چیدمان بپردازیم . چند مورد وجود دارد که باید تنظیم بشه مثل اپلیکیشن ، هاب ، دستگاه های سازگار ، کنترل صدا و دستورات اتوماسیون .

1- دانلود SmartThings

مرکز کنترل وسایل هوشمند سامسونگ بدون شک برنامه SmartThings است. این چیزی است که شما برای کنترل وسایل و مدیریت دستگاه ها یا لوازم متصل به آن نیاز دارین. اول باید برنامه را از Google Play Store یا App Store دانلود کنین یعنی تنها کاری که باید بکنید این است که در گوگل دانلود برنامه smartthings برای اندروید یا ios را جست و جو کنید . بعد با حساب Samsung خودتون وارد بشین تا همه چیز رو به راه بشه . اگر هنوز حساب سامسونگ ندارین  ، تنها چیزی که نیاز دارین یک ایمیل و رمز عبور برای ایجاد آن است پس با دانلود خانه هوشمند سامسونگ اولین مرحله را رد میکنین .

دانلود خانه هوشمند سامسونگ

2- راه اندازی Samsung SmartThings Hub

هاب Samsung SmartThings را به اینترنت متصل کنین .

برنامه SmartThings را باز کرده و روی نماد (+) ضربه بزنین .

برای اضافه کردن دستگاه جدید ، روی "دستگاه" ضربه بزنین .

در لیست گزینه ها ، "Wi-Fi/Hub" را انتخاب کرده و مارک SmartThings را انتخاب کنین .

روی هاب خودتون ضربه بزنین و دستورالعمل ها را دنبال کنین .

3- افزودن دستگاه های هوشمند

دستگاه را به منبع تغذیه وصل کنین .

برنامه SmartThings را باز کنین .

روی نماد (+) ضربه بزنین .

لیستی از انواع دستگاه ها میبینین و نوع دستگاه خودتون را پیدا کنین . بعد ، مارک دستگاهتون را انتخاب و روی آن ضربه بزنین .

برای شروع دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنین .

4- تنظیم دستیارهای صوتی

در حالی که Samsung SmartThings به صورت خودکار کار میکنه ، ممکنه مواردی وجود داشته باشه که ترجیح میدید لوازم خانگی را به صورت دستی کنترل کنین . خوشبختانه SmartThings با محبوب ترین دستیارهای صوتی سازگار است مثل : Alexa و Google Assistant . در اینجا نحوه تنظیم هر دو دستیار صوتی آورده شده .

خانه هوشمند سامسونگ شرکت جهان اسمارت

برای آمازون الکسا ، مهارت “SmartThings” را در فروشگاه Skills فعال کنین . بعد از آن ، برنامه Alexa را باز کنین ، به صفحه اصلی Smart برید و “Discover” را انتخاب کنین . در اینجا ، میتونید همه دستگاه هایی را که Amazon Alexa میتونه کنترل کنه ، پیدا کنین .

لوازم خانه هوشمند سامسونگ جهان اسمارت

در مورد دستیار Google ، میتونین آن را با استفاده از برنامه Google Home یا دستیار Google تلفن هوشمندتون کنترل کنین . اگر از اپلیکیشن استفاده میکنین ، فقط به قسمت Home Control برین و روی “Devices” ضربه بزنین . بعد از آن ، نماد (+) را در سمت راست پایین انتخاب کرده و SmartThings را انتخاب کنین . بعد ، مشخصات حساب سامسونگ خودتون را وارد کرده و روی “Authorize” ضربه بزنین .

5- تنظیم صحنه ها و اتوماسیون

پس از تنظیم موارد بالا ، بالاخره زمان آن رسیده که خانه خودتون را خودکار کنین . بار دیگر ، برای شروع باید از برنامه Samsung SmartThings استفاده کنین .

راه اندازی صحنه ها

از طریق صحنه ها ، میشه چندین دستگاه را برای انجام وظایف با فشار یک دکمه یا فرمان صوتی تنظیم کرد .مثلا میتونین با تماس با الکسا ، تمام چراغ های اتاق خواب را روشن کرد . همچنین میشه برای گرم کردن فر و تنظیم دمای یخچال ، روی یک دکمه ضربه زد . برای راه اندازی صحنه ها ، اپلیکیشن را باز کرده و روی بیضی ها در بالا سمت چپ ضربه بزنین . بعد روی “Scenes” ضربه بزنین و “Add Scene” را انتخاب کنین . در اینجا ، میشه نام یک صحنه را وارد کرد ، اقدامات مربوط به دستگاه های متصل را اضافه کرد و حالت های مکان را تغییر داد. بعد از اتمام کار ، روی “ذخیره” ضربه بزنین . کار تمومه .

راه اندازی اتوماسیون

اگر علاقه ای به فشار دادن دکمه ها یا استفاده از صدای خودتون ندارین ، میشه به جای آن از اتوماسیون استفاده کرد . از طریق اتوماسیون ، میتونین سناریوهای if-then را ایجاد کنین تا وظایف به صورت خودکار انجام بشن . اینجاست که سنسورهای مختلف وارد میشن تا زمان ورود به اتاق و غیره چراغ ها را روشن بشن . برای راه اندازی Automations ، برنامه را راه اندازی کنین و روی بیضی ها (نماد سه خط افقی) در بالا سمت چپ ضربه بزنین . روی “اتوماسیون” کلیک کنین و “افزودن اتوماسیون” را فشار بدید . در اینجا سناریوها اضافه میشن .مثلا “اگر” ساعت 9:30 صبح شد ، “پس” چراغ اتاق خواب باید روشن بشه .

نکات اصلی smartthings

چندین دستگاه را در یک قسمت گروه بندی میکنه و آنها را به طور همزمان کنترل میکنه .

تنظیمات دستگاه از جمله زمان و شرایط کار را پیکربندی کنید و به صورت خورکار کار کنید .

 

برای فعال کردن قابلیت کنترل مشترک ، دیگران را به مکانی دعوت کنید که در آنجا دستگاهها ثبت شدن .

ویژگی اعلان به امکان میده اطلاعات وضعیت دستگاه را دریافت کنید.

Bixby

بیکسبی دستیار صوتی انگلیسی سامسونگ است. به لطف Bixby ، برای کنترل کامل خانه نیازی به راه اندازی SmartThings ندارین . Bixby به اندازه Alexa ، Google یا Siri شناخته شده نیست. با این وجود ، Bixby در دستگاه هایی بیشتر از چیزی که فکرش رو بکنید وجود داره ، مثل همه گوشی های سامسونگ و بسیاری از تلویزیون های هوشمند . به لطف این ادغام ، میتونید تلفن خود را به راحتی به تلویزیون وصل کنید . علاوه بر این ، Bixby در تنظیم قرارها ، پخش موسیقی یا روشن کردن چراغ ها و کارهای معمول هم کمک میکنه .

سخن پایانی

سامسونگ SmartThings نگاهی اجمالی به آینده اتوماسیون خانه دارد. ما میتونیم چندین محصول خانه هوشمند از مارک های مختلف را یکپارچه کنیم . از طریق فناوری هایی مانند Samsung SmartThings ، می توانیم به مارک های مختلف دستگاه ها اجازه دهیم با هم تعامل داشته باشن و کار کنن. یک فرد علاقه مند به خانه های هوشمند باید سخت افزارهای سازگار را خریداری کنه تا “اکوسیستم” کار کنه . این یک هدف بلند پروازانه است که Samsung SmartThings به آن رسیده . با این حال ، ممکن است برای همه مناسب نباشد ،چون باید ساختار خانه تغییر کنه . ولی اگه فرایند راه اندازی و هزینه هوشمند سازی ساختمان براتون مهم نیست ، این راهی عالی برای خودکارسازی خانه شما است.

قیمت خانه هوشند سامسونگ

نظرات کاربران

  • سامسونگ جزو شناخته شده ترین برند ها در زمینه محصولات دیجیتالی است و امروزه لوازم خانگی هوشمند این برند هم جزو برترین ها است و طبق تجربه ای که دارم میتونم به جرات بگم که با خرید وسایل هوشمند از این برند خیالتون از بابت کیفیت و کارایی کاملا راحت است .

    • سامسونگ جزو برند های بین المللی و مطرح در زمینه وسایل خانگی است ولی در کنار آن سایر شرکت ها نظیر شیائومی ، اشنایدر و abb هم جزو رقبای سرسخت شرکت سامسونگ به شمار می روند که محصولاتشان از کیفیت خوبی برخوردار است

    دیدگاهی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

    بستن

    کالاها

    دسته بندی ها

    • ورود با پیامک
    • ورود با رمز
    Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
    • تصویر
    • امتیاز
    • قیمت
    • موجودی
    • موجودی
    • وزن
    • طول
    • اطلاعات
    Click outside to hide the comparison bar
    مقایسه