Clicky

detail-blog
آگوست 16, 2021

هوشمند سازی ساختمان HDL

هوشمند سازی ساختمان HDL(قیمت تجهیزات)

HDL Automation یکی از شرکت های فعال در زمینه خانه هوشمند بین المللی و یکی از بهترین برندهای حال حاضر است که دفتر مرکزی آن در گوانگژو است و در زمینه خانه ، ساختمان ، هتل های هوشمند فعالیت میکنه . این کمپانی یک سیستم کنترل هوشمند جامع و راه حل های یکپارچه اتوماسیون خانه / ساختمان را در اختیار بازار قرار داده . HDL یک شبکه فروش و خدمات متشکل از توزیع کنندگان ، نمایندگی ها و مهندسان در بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان ایجاد کرده . محصولات اتوماسیون این مجموعه برای ده ها هزار پروژه مانند فرودگاه بین المللی دبی ، موسسه معماری استرالیا ساختمان 41X ، آپارتمان MOMA معاصر پکن ، هتل ماکائو مورفئوس و غیره استفاده شده.

سیستم کنترل هوشمند

سیستم کنترل هوشمند HDL یک سیستم توزیع شده است که از پروتکل ارتباطی خودش استفاده میکنه و می تواند به تجهیزات الکتریکی معمولی متصل بشه . سیستم کنترل هوشمند این برند به شما امکان را میده که تجهیزات ساختمان را از طریق پانل های دیواری ، تلفن های هوشمند ، تبلت یا رایانه ها کنترل و مدیریت کنین . در عین حال ، عملکردهای سنسورها و منطق را میشه ترکیب کرد تا سیستم کنترل هوشمند به طور خودکار وظایف مرتبط را اجرا کنه . سیستم کنترل هوشمند HDL به سیستم سیمی و سیستم بی سیم تقسیم میشه . سیستم سیمی “Buspro” نام داره ، در حالی که سیستم بی سیم “Buspro Wireless” است. در عین حال ، HDL عضو سازنده سازمان بین المللی KNX و عضو شورای سازمان KNX چین است. این مجموعه محصولات سیستم کنترل هوشمند ارائه میده که از پروتکل هوشمند سازی ساختمان KNX پشتیبانی میکنن .

Buspro: گسترش قدرتمند و انعطاف پذیر سیستم کنترل هوشمند

Buspro یک سیستم کنترل هوشمند است که به طور مستقل توسط HDL توسعه یافته و میتونه به دستگاه های معمولی متصل بشه . به شما این امکان را میده تا دستگاه ها را از طریق پانل های دیواری ، تلفن های همراه ، رایانه های لوحی و پایانه های دیگه کنترل کنین ، سیستم Buspro همچنین میتونه از طریق اتصال پروتکل با بقیه سیستم های کنترل هوشمند ادغام بشه . عملکردهای سیستم Buspro شامل نورپردازی ، پرده ، تهویه مطبوع ، گرمایش از کف ، سرگرمی در خانه ، ایمنی و امنیت است و  برای ساختمانهای مسکونی ، اداری ، مجموعه شهری ، اماکن بزرگ ، هتلها و سایر ساختمانهای تجاری مناسب است .

Buspro Wireless system : یک سیستم اتوماسیون هوشمند بی سیم ساده

Buspro Wireless  یک سیستم کنترل هوشمند بی سیم جامع است. سیستم بی سیم Buspro را میشه به تجهیزات الکتریکی معمولی متصل کرد. به شما این امکان را میده تا تجهیزات ساختمان را از طریق تابلوهای دیواری ، تلفن های همراه و تبلت ها کنترل کنین ، سیستم بیسیم Buspro میتونه به طور گسترده ای در ساختمان های مختلف مانند مسکونی ، هتل ها ، ساختمان های اداری مورد استفاده قرار بگیره و نیازی به سیم کشی مجدد در حین نصب نداره ، فقط باید سوئیچ سنتی اصلی را با سوئیچ هوشمند HDL جایگزین کرد . سیستم اتوماسیون هوشمند Buspro Wireless میتونه برای ساختمان های جدید و ساختمان های قدیمی استفاده بشه .

KNX: استاندارد بین المللی برای ساختمان های هوشمند

KNX یک استاندارد بین المللی برای کنترل ساختمان های مسکونی و دیگر ساختمان ها است. محصولات سیستم مدیریت ساختمان مبتنی بر استاندارد KNX به طور گسترده مورد استفاده قرار میگیره . HDL به عنوان عضو شورای KNX ، محصولات اتوماسیون KNX با کیفیت بالا را به بازار جهانی ارائه میده که عمدتا در ساختمان های اداری ، اماکن بزرگ ، مجتمع های شهری و ساختمانهای مسکونی استفاده میشه .

محصولات KNX شرکت HDL

ویژگی های HDL

خط تولید قوی و کامل

HDL دارای یک خط تولید هوشمند جامع ، شامل انواع ماژول های عملکردی سیستم ، سنسورها ، دستگاه های کنترل ترمینال ، دروازه ها ، نرم افزار مدیریت سیستم و نرم افزار رابط کاربر است . همراه با عملکردهای قدرتمند سیستم کنترل هوشمند ، راه حل های هوشمند یکپارچه را برای ساختمانهای مسکونی ، تجاری و هتلها با توجه به نیاز شما ارائه میده .

یکپارچگی و سازگاری واقعی

 سیستم کنترل هوشمند HDL نه تنها می تواند با روشنایی غیر هوشمند ، پرده ، تهویه مطبوع و سایر دستگاهها ادغام بشه بلکه با سیستمهای شخص ثالث ، سیستم عاملهای نرم افزاری هم ادغام میشه . شما از یک تجربه واقعی و کامل مانند KNX ، HomeKit ، Alexa ، قفل درهای هوشمند و غیره لذت خواهید برد .

تحقیق و توسعه مستقل و تولید

 تیم این کمپانی محصولات HDL را از تحقیق و توسعه تا تولید تکمیل میکنه . برای اطمینان از تحویل محصول طبق برنامه ، HDL به طور کامل هر پیوند در چرخه عمر محصول را کنترل میکنه . در عین حال ، به طور موثر با مشکلات احتمالی پس از فروش مقابله میشه .

کیفیت پایدار و قابل اعتماد

HDL سالها سابقه فنی داره . یک روش مدیریت کیفیت دقیق وجود داره و همه محصولات باید قبل از تولید به تأیید فنی و بازرسی کیفیت برسن . در عین حال ، به مشکلات مختلفی که در کاربرد عملی محصول با آن مواجه میشن هم توجه میشه و به طور مداوم محصولات بهبود پیدا میکنن . شما میتونین مطمئن باشین که محصولات پایدار و قابل اطمینان هستن.

یک برند معتبر

HDL بیش از 30 سال است که تأسیس شده است و بیشتر از 10 سال است که وارد سیستم هوشمند سازی شده . با جمع آوری ده ها هزار مورد پروژه ، بسیاری از جوایز صنعت را برنده شده و شهرت آن زیاد است و بسیار مطرح است .

پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتری

علاوه بر داشتن یک تیم تحقیق و توسعه حرفه ای برای تحقیق و توسعه محصول ، تیم خدمات مشتری و پشتیبانی فنی HDL میتونه به سرعت به خواسته های مشتریان پاسخ بده و خدمات حرفه ای را در کوتاه ترین زمان ارائه بده تا به مشتریان در حل سریع مشکلات کمک کنه .

چرا HDL ؟

یک خانه هوشمند HDL با یک خانه سنتی متفاوت است چون ویژگی هایی را ارائه می دهد که نحوه استفاده از چراغ ها ، پرده ها ، گرمایش ، موسیقی و سیستم های امنیتی را تغییر میده . HDL از طریق اینترنت فعال است ، به این معنی که کنترل کامل خانه خودتوون را از طریق تلفن هوشمند یا تبلت در هر نقطه از جهان دارین . این سیستم ها به شما کمک میکنه تا در قبوض انرژی صرفه جویی کنین ، خانه خودتون را ایمن تر کنین و نهایت راحتی و سادگی برای شما فراهم میشه . این فناوری یک راه حل بلند مدت است که واقعاً شیوه زندگی شما در خانه را مدرن میکنه .

5 قسمت قابل هوشمند سازی خانه با HDL

کنترل روشنایی

کنترل سیستم روشنایی هوشمند HDL راحتی را به سیستم خانه شما اضافه میکنه . نورپردازی اسمارت میتونه به گونه ای برنامه ریزی بشه که در زمان خاصی سطح نور تغییر پیدا کنه یا به سادگی از طریق یک صفحه لمسی ، تلفن هوشمند یا تبلت مدیریت بشه . صحنه های نورپردازی را می توان با لمس یک دکمه فراخوانی کرد ، به طور مثال   بازگشت به خانه ، حالت های مهمانی یا هنگام خواب را میشه تنظیم کرد . علاوه بر روشن/خاموش کردن چراغ ها ، میشه میزان روشنایی ، رنگ نور را نیز با HDL تنظیم کرد .

اتوماسیون گرمایش

تقریباً همه محصولات گرمایش ، سرمایش ، تهویه مطبوع را میشه با استفاده از HDL کنترل کرد. منطقه بندی گرمایش به شما این امکان را می دهد که خانه خود را به مناطق قابل میدریت جداگانه تقسیم کرده و راحتی ، انعطاف پذیری و کنترل آسان را به شما ارائه میده . میتونین آن را از طریق تلفن هوشمند یا تبلت کنترل کنین . تصور کنید که موقع بازگشت از فرودگاه پس از تعطیلات در زمستان ، میتونین گرمایش خانه را روشن کنین عالی نیست ؟

کنترل پرده

ایجاد سایه به معنی کنترل پرده ها و کرکره ها به صورت خودکار است و سیستم HDL به شما این امکان را میده که تنها با ضربه زدن به تلفن هوشمند خود یا یک کلید هوشمند روی دیوار ، هر یک از  پنجره خود را کنترل کنین. این شرکت طیف وسیعی از ریل های پرده ای سیمی و بی سیم و موتورهای پرده را تولید میکنه و این دستگاه را با سایر دستگاههای HDL موجود در سیستم سازگار است و نیاز به سرمایه گذاری در سخت افزار کنترل اضافی را کاهش میده .

کنترل موبایل

یک سیستم HDL به شبکه خانگی شما متصل است ، به این معنی که همه چیز را میشه از طریق تلفن هوشمند ، تبلت یا رایانه کنترل کرد . چندین اپلیکیشن وجود داره که به راحتی میتونن تلفن هوشمند یا تبلت شما را به یک کنترل از راه دور سفارشی برای سیستم HDL تبدیل کنن . یکی از بهترین ویژگی های کنترل خانه از طریق دستگاه هوشمند ، امکان کنترل خانه از راه دور است مثلا وقتی از دوربین های امنیتی استفاده میکنین ، به معنای واقعی کلمه یک اپلیکیشن برای نظارت و کنترل همه جنبه خانه ، از هر نقطه در جهان دارین .

امنیت کل خانه

علاوه بر آلارم ها و هشدارها که جزو سیستم امنیتی هستن ، یک سیستم HDL میتونه یک شبیه سازی از حضور را موقع دور بودن از خانه ایجاد کنه . مثلا با استفاده از حالت تعطیلات ، بعضی از چراغ ها به طور خودکار در زمان های مختلف روز و شب روشن و خاموش میشن یا پرده های اتوماتیک باز و بسته میشن و به نظر می رسد که همیشه کسی در آن خانه است. یکپارچه سازی را میشه با سیستم زنگ خطر انجام داد ، به طوری که وقتی زنگ هشدار فعال شد خانه به طور خودکار روی “حالت تعطیلات” تنظیم میشه و در صورت فعال شدن سنسورهای حرکت به شما پیام فرستاده میشه .

هوشمند سازی هتل با HDL

اتاق های مهمان

موقع قرار دادن کارت ، دارندگان کارت RF – از جمله دربان ، مهمان و نظافتچی – می توانند با مجوزهای مختلف شناسایی میشن . سپس دستگاه ها و لوازم به طور خودکار روشن میشن و با خارج شدن کارت همه آن ها وارد حالت آماده به کار میشن .

حالت خوش آمدید

با سیستم اتوماسیون هتل HDL ، پذیرشگر میتونه حالت “ورود” را برای مهمانان انتخاب کند. سیستم اتوماسیون هتل قبل از ورود مهمان به اتاق به طور خودکار کولر را روشن کرده و دمای مناسبی را ایجاد میکنه . و AC پس از خروج مهمان از اتاق برای صرفه جویی در انرژی ، وارد حالت “Stand-by” میشه .

پنل های هوشمند

این هتل می تواند صحنه های مختلفی را روی پانل ها ارائه بده ، مثل صحنه های معمول که شامل  DND ، MUR ، Away ، Welcome هستن . با نرم افزار مدیریت هوشمند ، کارکنان میتونن به سرعت درخواست مهمانان را دریافت کنن ، پس ، کارایی کار را افزایش پیدا میکنه .

پذیرش

پذیرش اغلب اولین قسمت از هتل است که توسط یک مهمان دیده می شود ، به همین دلیل ایجاد فضای استقبال بسیار مهم است. HDL با کنترل دقیق روشنایی و تهویه مطبوع ، میتونه اطمینان حاصل کنه که هتل شما همیشه اولین تاثیر مثبت را ذهن مهمان ایجاد میکنه .

اتاق ملاقات

اتاقهای جلسات تقاضای شدیدی برای کنترل سریع و آسان چندین دستگاه دارن . سیستم اتوماسیون هتل HDL به شما این امکان را میده که انواع مختلفی از “صحنه ها” مانند حالت جلسه ، حالت نمایش ، حالت استراحت در پانل های دیواری HDL یا رایانه شخصی را از قبل تعیین کنین . پس ، نه تنها کارایی کار را افزایش میده ، بلکه تجربه شما را هم تقویت میکنه .

راهروها و راه پله ها

راهروها و راه پله ها برای هر هتلی ضروری هستند و اگرچه فقط برای مدت کوتاهی تردد دارن ، اما میتونن به طور قابل توجهی در مصرف کلی انرژی ساختمان کمک کنن . با طیف گسترده ای از راه حل های روشنایی شخصی سازی شده ، چراغ ها را میشه در صورت عدم تردد در راهرو خاموش یا کم نور کرد و در صورت نزدیک شدن مهمان یا یکی از کارکنان به حالت عادی عملکردی خود برگردن.

امکانات

چه استخر شنا ، سالن بدنسازی باشه یا سونا ، HDL می تواند راه حل های هوشمند را ارائه بده که همه چیز از دمای آب گرفته تا تهویه مطبوع را خودکار بشه . صرف نظر از اندازه یا منابع یک هتل ، HDL میتونه یک سیستم مدیریت سفارشی طراحی کند که هم راحتی مهمان و هم بهره وری انرژی را افزایش بده .

روشنایی بیرون ساختمان

تأثیر نور تا حد زیادی بر تجربه مهمان از اقامت در هتل تأثیر میذاره . سیستم میتونه به طور خودکار چراغها را برای حداکثر کارایی روشن کنه . به عنوان مثال ، در ساعت مقرر شده ، همه چراغ ها و چشمه ها در شب برای مهمانان روشن میشن .

محصولات HDL

کلید

هر دکمه قادر به کنترل چندین سیستم خانگی است. این موارد می تواند شامل گرمایش ، زنگ هشدار ، صدا و تصویر ، نورپردازی صحنه ، پرده و بسیاری دیگه از عملکردها باشه .راه حل های صفحه دیواری این شرکت کنترل تقریباً هر دستگاه اتوماسیون خانگی را با یک لمس ساده یک دکمه امکان پذیر میکنه. با استفاده از پنل های لمسی بی سیم HDL میشه انعطاف پذیری بی سابقه ای را بدست آورد. 

پنل HDL

صفحه نمایش خازنی چند لمسی به همان اندازه که چشم نواز است ، فوراً پاسخ میده و اجازه میده تا همه جزئیات روی صفحه به وضوح دیده بشن . برای اطمینان از خوانایی در محیط های کم نور ، صفحه نمایش دارای نور پس زمینه قابل تنظیم با قابلیت فعال شدن خودکار است. وقتی که از صفحه نمایش استفاده نمیشه ، حالت خواب فعال می شود و فقط با نزدیک شدن کاربر شروع به کار میکنه . برای این که بدونین قیمت هوشمند سازی خانه با این وسیله چقدر میشه میتونین به صفحه فروشگاه این کمپانی سر بزنین .

قطعات برای دما

سیستم های گرمایش یا سرمایش را می توان با استفاده از سیستم HDL کنترل کرد. تقریباً همه انواع گرمایش ، سرمایش ، تهویه مطبوع پشتیبانی می شود و شامل سیستم های منطقه بندی هم هست . میتونین با استفاده از یک صفحه دیواری به جای کلید چراغ های روشنایی و ترموستات های جداگانه از ایجاد آشفتگی روی دیوار کم کنین . شاید در ابتدا قیمت خانه اسمارت مجهز به این وسیله زیاد باشد اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد .

قطعات پرده

با HDL ، دیگر لازم نیست پرده ها یا کرکره ها را برای کنترل روشنایی طبیعی داخل خانه به صورت دستی تنظیم کنین . پرده های HDL را میشه با استفاده از تایمر یا سنسورها به صورت خودکار تنظیم کرد و میشه آنها را طوری تنظیم کرد که به طور خودکار با زمان طلوع و غروب خورشید در طول روز ، باز و بسته بشن . برای خرید این وسایل میتونین به فروشگاه خانه هوشمند HDL مراجعه کنین یا سری به صفحه محصولات خانه هوشمند جهان اسمارت بزنید .

قیمت محصولات HDL

نظرات کاربران

  • شرکت hdl یک شرکت بین المللی و مطرح است فقط میخواستن بدونم آیا شرکت های دیگه ای هم وجود دارن که در زمینه هوشمند سازی مطرح باشن ؟

  • دیدگاهی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

    بستن

    کالاها

    دسته بندی ها

    • ورود با پیامک
    • ورود با رمز
    user

    Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
    • تصویر
    • امتیاز
    • قیمت
    • موجودی
    • موجودی
    • وزن
    • طول
    • اطلاعات
    Click outside to hide the comparison bar
    مقایسه