Clicky

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ

شرکت سامسونگ از شرکت های تولیدکننده لوازم امنیتی هم هستش و یکی از معتبر ترین برند های قفل هوشمند در دنیا محسوب میشه و سهم بالایی از بازار قفل دیجیتال را به خود اختصاص داده. به نظر می‌رسه رقبای اصلی سامسونگ شرکت های یال و گیت هستن که محصولات قدرتمندی هم تولید میکنن. در این مقاله قصد داریمتا درمورد قفل هوشمند سامسونگ (samsung digital lock) صحبت کنیم و در مورد مزایا ، امکانات  و محصولات این هولدینگ بزرگ صحبت کنیم.

قیمت قفل دیجیتال هوشمند

قفل دیجیتال سامسونگ چیست؟

همونطور که از اسم این محصول مشخصه قفل دیجیتال سامسونگ قفلیه که ویژگی های منحصر به فردی داره و قابلیت برنامه ریزی داره و در مواجه با اتفاقات و افراد واکنش های هوشمندانه داره. روش دسترسی به این قفل ها آسونه و از امنیت و کیفیت بسیار بالایی هم برخورداره و قابلیت اینکه رو درهای مختلف(شیشه‌ای، چوبی، فلزی و ضد سرقت) نصب بشه رو هم داره. این قفل روش های دسترسی مختلفی رو برای کاربران به ارمغان آورده مثل پین کد، کارت و اثر انگشت. این قفل ها امکان باز و بسته شدن در توسط تلفن همراه و ریموت رو هم داره. قفل هوشمند علاوه بر اینکه امنیت خانه ها و اماکن تجاری و… شمارو افزایش میده، آسایش و راحتی رو هم برای کاربران بوجود میاره. این محصول اولین بار توسط شرکت EZON در کره جنوبی تولید شد. برای اطلاعات بیشتر و مطلع شدن از قیمت قفل درب سامسونگ این مقاله رو از دست ندید.

مزایای قفل دیجیتال سامسونگ

وقتی درمورد قفل هوشمند صحبت میشه، قطعاً اولین چیزی که ذهن مارو مشغول میکنه اینه که یه قفل هوشمند که امکانات و مزایایی داره. از اونجایی که محصولات سامسونگ واقعا در این عرصه چه به لحاظ زیبایی و چه امنیت و کیفیت کم نظی هستن تصمیم داریم تا کمی از مزایای اون برتون بگیم. برخی از مزایایی که قفل های هوشمند دارن ازین قرار هستش: ۱.اتصال قفل هوشمند به تلفن همراه. ۲.باز نمودن درب بدون کلید مکانیکی. ۳.مجهز به سیستم‌های امنیتی پیشرفته و آلارم‌های هشدار. ۴.استفاده از رمزهای امنیتی و یک‌بار مصرف. ۵.قابلیت اتصال قفل هوشمند به سیستم‌های هوشمند سازی منزل. ۶.بسته شدن اتوماتیک قفل هوشمند. ۷.قابلیت اتصال قفل هوشمند به آیفون. ۸.منبع تغذیه اضطراری

روش دسترسی به قفل دیجیتال سامسونگ

code-pin

پین کد

یکی از راه‌ های باز کردن قفل درب سامسونگ، استفاده از پین کد هستش. معمولا  این قفل، از یک رمز 4 تا 12 رقمی استفاده میکنه. با وجود سیستم امنیتی دوبل در قفل سامسونگ، شما می‌تونید تنظیمات قفل رو به شکلی تنظیم کنید که برا باز کردن در، هم به وارد کردن رمز و هم اثر انگشت نیاز باشد که موجب افزایش امنیت میشه.

price-tag

frid tag

قفل هوشمند سامسونگ معمولا بین دو تا چهار کارت به همراه خودش داره ولی این قابلیت رو هم داره تا ۲۰ عدد کارت رو شناسایی کنه. البته قفل شیشه سکوریت مدل G510 تا ۵۰ عدد کارت رو هم شناسایی میکنه. اگر شما یکی از این کارت ‌ها رو گم کنید میتونید اون رو غیرفعال کنید. این کارت‌ ها با نزدیک شدن به قفل شناسایی میشن.

wifi (5)

wifi و بلوتوث

قفل درب سامسونگ قابلیت اینو داره که در برخی ازمدلها از طریق بلوتوث  و در برخی مدلهای دیگه از طریق wifi به تلفن متصل بشه. کاربرد بلوتوث در این قفل به این شکله که شما میتونید از طریق بلوتوث و یا wifi به قفل متصل بشید و اون رو باز کنید یا ببندید. البته آپشن wifi  در ایران قابل استفاده نیست.

keys

کلید اضطراری

معمولا قفل درب سامسونگ، چند کلید مکانیکی اضطراری هم با خودش داره.شاید براتون سوال بشه که چرا کلید اضطراری؟!واضحه که این کار برای برای امنیت بیشتر و شرایط اضطراری مثل تموم شدن باتری هستش. در بعضی از مدل‌ های اسمارت لوک کلید اضطراری راه‌ کار آخر و برای شرایط اضطراری استفاده میشه. قفل هوشمند سامسونگ DP950  هم ازین ویژگی بهرمنده.

credit-card (1)

frid kard

یکی از راه های دسترسی به قفل درب سامسونگ استفاده از fridکارت ها هستش. استفاده از fridکارت برای باز کردن در ها قبلا هم در محیط‌ های اداری رواج داشت اما امروزه می‌تونید ازین روش برای منزل خودتون هم استفاده کنید. این قفل می‌تونه تعداد زیادی fridکارت رو بشناسه. قفل هوشمند سامسونگ DP728 ازین ویژگی بهرمنده.

finger-print (3)

اثرانگشت

یکی دیگه از راه‌ های باز کردن این قفل، استفاده از اثر انگشت هستش. مثلا قفل هوشمند سامسونگ DR900  هم ازین ویژگی بهرمنده. از این جهت که در این روش هر کسی اثر انگشت منحصر به فرد خودش رو داره استفاده ازین روش یکی از ایمن ترین راه های دسترسی به قفل دیجیتال سامسونگ هستش. این قفل ها  قابلیت شناسایی حداکثر 100 اثر انگشت رو دارن.

انواع قفل دیجیتال سامسونگ

دیجیتال کارتی

کاربرد اصلی قفل هوشمند کارتی کنترل ورود و خروج افراد از در ها هستش.در این مدل از قفل ها از نغزی الکترونیکی استفاده شده و تنها افرادی مجاز به استفاده و عبور کردن ازین قفل ها هستن که کارت داشته باشن. برای باز کردن قفل ‌هوشمند کارتی از کارت ‌های مختلفی مثل key tag، samrt card ،rfid استفاده میشه. دو عدد کارت هم از قبل در کنار این قفل ها به مشتری ارائه میشه و اگر شما نیاز به کارت های بیشتری پیدا کنین میتونین از بازار های مرتبط با این محصول به تعداد دلخواه تهیه کنین. برای مثال قفل هوشمند سامسونگdp609  یکی از انواع این قفل ها هستش.

ویژگی ها

از مزایای قفل دیجیتال سامسونگ فول آپشن میشه به موارد زیر اشاره کرد.

  1. سنسور IR
  2. سیستم ضد سرقت
  3. اعلان حریق
  4. دسترسی توسط رمز
  5. دسترسی توسط کارت
  6. قفل کودک
  7. قفل دوبل

دیجیتال رمزی

قفل درب سامسونگ رمزی به دلیل امنیت بالایی که داره مصارف زیادی در زمینه تجاری، اداری و خانگی داره. این قفل قابلیت این رو داره تا روی انواع در ‌های چوبی و ضد سرقت نصب بشه.  این قفل ها قابلیت استفاده از اثر انگشت رو هم دارن. کد تصادفی  از دیگر امکانات اون هستش که از لو رفتن رمز جلوگیری می ‌کنه. کاربرد این آپشن به این شکله که با هر بار  لمس کردن تاچ پد قفل دو عدد بطور تصادفی ظاهر می‌شود که شما بعد زدن این دو عدد رمز اصلی رو وارد میکنید و امکان انگشت نگاری توسط فرد دیگه رو از بین میبرید.

ویژگی ها

از مزایای این قفل هوشمند فول آپشن میشه به موارد زیر اشاره کرد.

  1. سنسور IR
  2. سیستم ضد هک
  3. اعلان حریق
  4. دسترسی توسط رمز
  5. دسترسی توسط کارت
  6. کد تصادفی
  7. قفل کودک

مخصوص شیشه سکوریت

شیشه سکوریت معمولا برای اماکن تجاری یا اداری استفاده میشه و مشکلی که این در ها دارن معمولا امنیت پایین قفل هایی ستش که مناسب اونها طراحی شده. ولی با نصب قفل هوشمند شیشه سکوریت دیگه نگران امنیت محل کسب و کارتون نباشین. قفل‌های هوشمند شیشه سکوریت با ویژگی‌های بسیاری از جمله آلارم هشدار، روش‌های پیشرفته دسترسی بدون کلید مانند رمز، کارت، کد تصادفی و… امنیت را برای شما فراهم کرده است.

ویژگی ها

از مزایای قفل دیجیتال سامسونگ فول آپشن میشه به موارد زیر اشاره کرد.

  1. کلید اضطراری
  2. سیستم ضد سرقت
  3. کد تصادفی
  4. دسترسی توسط رمز
  5. آلارم هشدار
  6. دسترسی توسط کارت

دیجیتال اثر انگشتی

یکی از مدلهای قفل های سامسونگ بسیار محبوب و کارآمد هستن قفل های دیجیتال اثرنگشتی هستن.مثل قفل هوشمند سامسونگdp960 . این قفل ها قابلیت پردازش صد اثر انگشت رو دارن و ورود برای افرادی که اثرانگشتشون ثبت نشده رو ممنوع میکنن. همونطور که قبلا گفتیم برای تامین انرژی این قفل هوشمند از ۴ یا ۸ باتری قلمی تامین میشه و در صورت تموم شدن انرژی این باتری ها این قفل با آلارم مخصوصی که برای اون طراحی شده شمارو در جریان قرار میده تا باتری هاشو تعویض کنین.

ویژگی ها

از مزایای قفل درب سامسونگ فول آپشن میشه به موارد زیر اشاره کرد.

  1. سنسور IR
  2. سیستم ضد سرقت
  3. اعلان حریق
  4. دسترسی توسط رمز
  5. دسترسی توسط کارت
  6. قفل کودک
  7. قفل دوبل

قفل شب بند

کاربرد اصلی قفل شب بند در واقع تامین در های چوبی و ضد سرقت هستش. این قفل ها به قفل‌های بدون دستگیره هم معروف ان. محبوبیت قفل های شب بند بیشتر به خاطر قیمت مقرون به صرفه اونهاست. شما این امکان رو دارید که هم‌ زمان از قفل هوشمند بدون دستگیره در کنار قفل مکانیکی در استفاده کنید تا امنیت مکان رو زیاد کنین. قفل هوشمند بدون دستگیره ویژگی‌ های منحصر به فردی دارد مثل سنسور IR، رمز دوبل، کد‌های تصادفی، رمز ادمین و …

ویژگی ها

از مزایای قفل درب سامسونگ فول آپشن میشه به موارد زیر اشاره کرد.

  1. سنسور IR
  2. سیستم ضد سرقت
  3. اعلان حریق
  4. دسترسی توسط رمز
  5. دسترسی توسط کارت
  6. قفل کودک
  7. قفل دوبل

فول آپشن

در قفل های کلاسیک و سنتی و حتی خیلی از مدل های هوشمند قفل و دستگیره روش ورودی به این شکله که شما اون دستگیره کلاسیک رو مگیرید و میچرخونید ولی در روش PUSH PULL اینطوری نیست و نیاز نیست از چرخوندن دستگیره استفاده بشه و بجای اون از روش فشار و کشش استفاده میشه. در این روش فقط کافیه دستگیره قفل رو هل بدید یا بکشید. شرکت سامسونگ اولین شرکت تولید کنده درهایی با قابلیت PUSH PULL برای منازل هستش. قفل هوشمند سامسونگdp728 از انواع این قفل هستش.

ویژگی ها

از مزایای قفل اتوماتیک سامسونگ فول آپشن میشه به موارد زیر اشاره کرد.

  1. سنسور IR
  2. سیستم ضد سرقت
  3. اعلان حریق
  4. دسترسی توسط رمز
  5. دسترسی توسط کارت
  6. قفل کودک
  7. قفل دوبل

امکانات قفل دیجیتال سامسونگ

electrical

ضد شوک

ضدحریق

اعلام حریق

padlock

حریم خصوصی

credit-card (2)

ضد هک

padlock۱

قفل دوبل

sensor1

سیستم ir

سایلنت

ورود بیصدا

بلوتوث

وای فای

wifi

user (4)

کد های تصادفی

dices

رمز ادمین

قفل کودک

قفل کودک

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ

عوامل متفاوتی وجود داره که تو قیمت قفل اتوماتیک سامسونگ تاثیر میذاره. مثل میزان کیفیت، جنس، رنگ، مزایا، امکانات و …. اما برخی از عوامل تاثیر زیادی توی هزینه قفل دیجیتال سامسونگ دارن مثل قفل کودک، سیستم ضد سرقت، قفل اتوماتیک، آلارم هشدار، شب‌ بند، ثبت ورود و خروج، بدنه، قابلیت اضافه شدن ریموت کنترل. هزینه ریالی این محصول با توجه به نوسانات ارز در ایران متغیر هستش ولی اگه بخوایم بصورت تقریبی بهتون بگیم با توجه به نرخ روز دلار در ایران، این محصول چیزی حدود 18.۰۰۰.۰۰۰ تومان قیمت گذاری میشه.

روش تغییر رمز قفل دیجیتال سامسونگ
دسته بندی نشده
seoManager

روش تغییر رمز قفل دیجیتال سامسونگ

پس از خرید قفل هوشمند، ممکن است سؤالات زیادی برای شما در مورد نحوه استفاده از آن مطرح شود، یکی از پرتکرارترین موارد، راه‌اندازی و همین‌طور ست‌کردن قفل برای این محصولات دیجیتال است. درصورتی‌که دسترسی مستقیم به قفل‌ها را داشته

بهترین قفل دیجیتال
دسته بندی نشده
seoManager

بهترین قفل دیجیتال

https://youtu.be/V6OWk2s5mfo قفل دیجیتال چیه؟ قفل هوشمند یا قفل دیجیتال یکی از اجزای خونه هوشمنده. اگه نمیدونید خونه هوشمند چیه مقاله خانه هوشمند چیست رو از دست ندید و مطالعه کنید. این قفل قفلی هستش که امکانات زیاد و فوق العاده ای

نصب قفل دیجیتال سامسونگ

نصب قفل دیجیتال سامسونگ( آموزش تصویری+ عکس و ویدیو) شاید اسم قفل دیجیتال و روش عملکرد اونهارو شنیده باشین. احتمالا برای شما هم این حس بوجود اومده باشه که نصب این قفل ها پیچیده و سخته و هرکسی نمیتونه این

خانه هوشمند جهان اسمارت تکیه بر تجربه و توان نیروهای مجرب فنی ، در اختیار داشتن سبدی کامل از به روز ترین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و نیز ارائه محصولات و خدمات خود بر مبنای کیفیت برتر ، صرفه اقتصادی ‌، گارانتی و خدمات قوی توانسته جایگاهی شایسته به عنوان یک گروه پیشگام و پویا در میان سازندگان ساختمان های لوکس کسب نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به خانه هوشمند جهان اسمارت  می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه